Вживані автоНові автоАвтосервіси
Увійти|Зареєструватися
|

Електромобілі забруднюють на 30% менше, ніж ДВЗ, протягом свого "життя", але лише після 90 000 км

Електромобілі забруднюють на 30% менше, ніж ДВЗ, протягом свого "життя", але лише після 90 000 км
20 грудня 2023
|
1370
Поділитися:

Виробництво акумуляторів призводить до того, що електромобілі спочатку стають "боржниками навколишнього середовища", але в процесі експлуатації вони значно зменшують викиди.

Нове незалежне дослідження, проведене в Німеччині, показало, що протягом 200 000 км життєвого циклу, електромобілі є значно екологічнішими, ніж їх газові чи дизельні аналоги.

Виробництво електромобілів спричиняє більше забруднення, ніж виробництво автомобілів з ДВЗ. Однак, дослідження показало, що, наразі, електромобілю потрібно 90 000 км, щоб амортизувати цей борг і стати екологічнішим за автомобіль з ДВЗ.

За словами доктора Йоахіма Дамаскі, голови VDI Gesellschaft Fahrzeug, німецької інженерної асоціації:

"Точна оцінка життєвого циклу автомобілів залежить від багатьох факторів:"

  • від місця виробництва
  • від енергетичної суміші у виробництві транспортних засобів і компонентів
  • від системи приводу, яка використовується на дорозі

«Електромобілі та гібридні транспортні засоби стартують з екологічним тягарем, через ресурсомістке виробництво приводної технології в оцінці їхнього життєвого циклу, оскільки виробництво акумуляторів зараз майже виключно все ще відбувається в Азії».

Однак, протягом терміну служби електромобілі стають екологічно чистішими.

Після 200 000 км EV викидає 24,2 тонни CO2. Тоді як, дизельний автомобіль викидає 33 тонни, що на 36% більше.

Аналіз VDI також позитивно оцінив екологічність гібридів. За даними організації, очікується, що за той самий період часу, гібридний автомобіль, що підключається до електромережі, викидає 24,8 тонни CO2, що лише на 0,6 тонни більше, ніж електромобіль.

Хоча, це робить електрифіковані транспортні засоби кращим варіантом, з точки зору навколишнього середовища, залишає багато можливостей для вдосконалення. Наприклад, якщо електромобіль працює на електроенергії з викопного палива, йому може знадобитися 160 000 км, щоб стати екологічнішим за автомобіль із ДВЗ.

«Нам потрібно розглядати викиди парникових газів під час виробництва, тривалості та утилізації в оцінці життєвого циклу», — сказав Дамаскі. «Тому нам потрібно більше виробництва акумуляторів, виготовлених у Німеччині, краща переробка акумуляторів і швидке розширення відновлюваних джерел енергії».

VDI має сім рекомендацій для транспортної галузі. По-перше, це підкреслює важливість зеленої енергетичної мережі. По-друге, виробництво акумуляторів для електромобілів повинно бути менш шкідливим для навколишнього середовища і в цьому допоможе їхнє місцеве виробництво, як і переробка. Він також оптимістично налаштований щодо використання електронного палива та заохочує впровадження PHEV. Нарешті, він рекомендує покращити залізничний транспорт у містах.

Зелена енергетикаСтатистика
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Характеристики та огляди

e-Golf
Volkswagen e-Golf (2014-2016)
24.2 kWh EU
Переглянути всі моделі

Останні новини

MAXUS EUNIQ 6 офіційно в Україні: Все, що вам потрібно знати про великий електрокросовер з CCS2
MAXUS EUNIQ 6 офіційно в Україні: Все, що вам потрібно знати про великий електрокросовер з CCS2

Останні оголошення

Fiat 500e
9 400 $
Fiat 500e
  • 2015
  • 61 тис. км
  • Миколаїв
  • 24 кВт/г
59 хв. тому
Volkswagen e-Golf 2015
11 000 $
Volkswagen e-Golf 2015