Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Характеристики та огляди
Новини
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|

США хоче заборонити ввіз пошкоджених в аваріях електромобілів в Україну

Адміністратор
CO2 NEWSавтор: CO2 Team
27 листопада 2023
|
2218
Поділитися:

З міркувань безпеки та економіки, Сполучені Штати розглядають заборону на експорт пошкоджених внаслідок аварії електромобілів (EV).

На тлі зростаючого ринку електромобілів, потенційна заборона підкреслює дві гострі проблеми:

  1. Ризик пожежі через пошкоджені батареї під час транспортування
  2. Стратегічну цінність компонентів батареї, таких як літій і кобальт

Небезпека пожежі через пошкоджені батареї

Пошкоджені в аварії електромобілі становлять значний ризик пожежі через потенційно пошкоджені батареї. Кілька інцидентів уже підсилили цей ризик, що викликало занепокоєння щодо безпеки транспортування цих транспортних засобів. Страхові компанії, стикаючись із відсутністю встановлених норм ремонту акумуляторів і непередбачуваною природою відновлених акумуляторів, часто списують пошкоджені електромобілі, навіть ті, що потрапили в незначні аварії. Ці списані транспортні засоби часто потрапляють на онлайн-аукціони, а згодом і в такі країни, як Україна.

Цінні ресурси в акумуляторах

Другою рушійною силою запропонованої заборони є стратегічна важливість ресурсів акумуляторів електромобілів. Літій і кобальт, важливі компоненти цих батарей, вважаються цінними товарами. Уряд США активно заохочує інвестиції в компанії, що спеціалізуються на видобутку цієї сировини зі старих або пошкоджених акумуляторів, прагнучи зберегти ці ресурси всередині країни.

Ринок пошкоджених електромобілів в Україні

Наразі, існуюча індустрія страхових компаній та аукціонів зіграла на руку українцям, які привозять в Україну вживані електрокари. Електричні авто значно частіше списують після аварій, ніж автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння. Електромобілі можуть бути визнані неремонтопридатними навіть після незначних аварій.

Причина в тому, що виробники транспортних засобів іноді відмовляються давати дозвіл на ремонт акумулятора через страх відповідальності. Ніхто не знає, що буде з відремонтованим акумулятором через 2-3 роки і ще 50 тисяч кілометрів. Легше списати майже нові автомобілі, ніж мати справу з позовами та судами.

Аналіз Reuters цього року показав, що «більшість» пошкоджених електромобілів, проданих на металобрухт, були майже новими транспортними засобами з малим пробігом.

Україна стала одним із основних напрямків для пошкоджених електромобілів із США, особливо популярними є електромобілі Tesla. Запропонована заборона може суттєво вплинути на цей ринок. 

БатареїНовини України
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися