Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Характеристики та огляди
Новини
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|
Tesla Model S 85 2016

Про їзду. Динаміка, керованість та все, що з цим пов'язано.

Vova
Vova
Їздить на
Tesla Model S
02 травня 2024
|
91
Поділитися:

Цей запис про найбільш цікавий, як для мене, бік цього автомобіля.
На початку трохи теорії. Є безліч різних комбінацій мотор/привід/батарея. Залежно від року випуску ці варіанти змінювалися.
Коротко: батареї 60/70/75/85/90/100 kw. Кажуть, що була 40-та батарея, але особисто не бачив.
На сьогоднішній день, нова машина може бути тільки з 100 батареєю.
Від ємності батареї безпосередньо залежить запас ходу, та й час зарядки.

Версії з 60/70/75/85 батареєю були як задньопривідними (один мотор), так і повноприводами, (два мотори, буква D в абревіатурі назви, наприклад 75d), 90 і 100я йшли на двох моторах.

Версії 85/90/100 можуть бути з приставкою "p" перед цифрами, наприклад, p100d, що означає "Performance".

Розкид потужності від 362 до 780 к.с.

Так само, що стосується підвіски, машина може бути як на пружинах, так і на пневмі. Колеса - 19 або 21. І на тих, і на тих комфортно. (Тиск по заводу 3,1)))

Тепер їхнього особистого досвіду, дана машина - найслабша, 362 лс +-.
Але! Для повсякденної їзди це є більш ніж. Розгін божевільний, у потоці встигаєш "стрільнути" у будь-який проміжок.
Що стосується потужніших версій: все круто, Розгін, динаміка, але, реально, так їздити в потоці вже не комфортно, від постійних розгонів з шаленим прискоренням реально втомлюєшся. Ну і знову таки, це вже два мотори. Так, повний привід, але так, два мотори зі своїми цінами! Про версію performance, 780 к.с., я скромно промовчу)

По гальмах питань немає, машина гальмує двигунами, при цьому заряджаючи батарею, і в екстреному випадку гальмує системою brembo.

Звичайно, налаштувати можна все, Розгін, допомога водію, стабілізацію ...

По руліжці, краще не буває у повсякденні. Низький центр ваги (батарея), стабілізація. Стабілізація це щось, ні одна не електромашина, так швидко не зможе перекидати момент між колесами. Ця гребе по мкрому асфальту, виляючи дупою, але їде і розганяється.
На пружині все так, як має бути. На пневмі м'якше по асфальту.

Їзда в одну педаль: налаштувати алгоритм роботи педаллю можна так, що при відпусканні педалі "Газу", машина гальмує, включаючи сигнали стоп, до повної зупинки. Особисто це мені дуже зайшло. Педаль гальма торкаємося при дуже активній їзді, у звичайному режимі гальмуємо мотором.

Для себе шукав би наступний варіант: 75/85/90, на задньому приводі та на пружинах. Для звичайної їзди цілком вистачить.

Радий питанням, ставте)

Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися