Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|
39 кВт•г
Ємність батареї
237 км
Реальний запас ходу
15.9 кВт•г
Середня витрата на 100 км
9.8 сек
Розгін 0 - 100 км/год

Ціна

  • Середня ціна вживаного авто в Україні ~
    18 800 $
Ціна сформована на основі актуальних оголошень на нашому онлайн авторинку, пропозиції Kia Niro на CARCO2

Батарея та зарядка

  • Ємність батареї
    39 кВт•г
  • Тип батареї
    Літій-іонні (Li-ion)
  • Типи роз'ємів заряджання
    Combo CCS EU (CSS2), Type 2
  • Можливість заряджати від 3-х фаз
    Так
  • Макс. швидкість зарядки AC
    7.2 кВт•г
  • Макс. швидкість зарядки DC
    44 кВт•г
  • Платформа (Архітектура)
    400 вольт

Запас ходу

  • По місту в теплу погоду
    246 км
  • На трасі в теплу погоду
    217 км
  • Змішаний цикл в теплу погоду
    237 км
  • По місту в холодну погоду
    197 км
  • На трасі в холодну погоду
    191 км
  • Змішаний цикл в холодну погоду
    195 км
  • Запас ходу WLTP
    289 км
Данні про реальний запас ходу є приблизні, сформовані на основі відгуків власників. Під холодною погодою мається наувазі від 0°С до -10°С. Змішаний цикл прорахований на основі 70% міських і 30% позаміських доріг.

Споживання

  • По місту в теплу погоду
    15.9 кВт•г
  • На трасі в теплу погоду
    18.0 кВт•г
  • Змішаний цикл в теплу погоду
    16.5 кВт•г
  • По місту в холодну погоду
    19.8 кВт•г
  • На трасі в холодну погоду
    20.4 кВт•г
  • Змішаний цикл в холодну погоду
    20 кВт•г
Данні про реальне споживання є приблизні, сформовані на основі відгуків власників. Під холодною погодою мається наувазі від 0°С до -10°С. Змішаний цикл прорахований на основі 70% міських і 30% позаміських доріг.

Продуктивність

  • Привід
    Передній
  • Розгін 0 - 100 км/год
    9.8 сек
  • Крутний момент
    395 Нм
  • Максимальна швидкість
    155 км/г
  • Кількість двигунів
    1
  • Потужність двигуна (к.с.)
    136 к.с.
  • Потужність двигуна (кВт)
    100 кВт

Безпека

  • Рейтинг безпеки
    5
    / 5
  • Детальніше про безпеку
    www.euroncap.com

Розміри та вага

  • Кліренс (дорожній просвіт)
    159 мм
  • Ширина
    1805 мм
  • Висота
    1570 мм
  • Вага без пасажирів та вантажу
    1667 кг
  • Об'єм багажника
    451 л.
  • Передній багажник
    Відсутній

Інші характеристики та опції

  • Тип кузова
    Позашляховик/Кросовер
  • Тепловий насос в стандартній комплектації
    Ні
  • Тепловий насос опціонально
    Так

Документація, файли

  • Інструкція (manual)
    Скачать
Реєструй аккаунт в першій спільноті електромобілістів!

Огляд

Kia Niro EV (Кіа e-Niro) – передньопривідний електричний кросовер класу "К1". Споруджений на базі першого покоління моделі Niro. Прем'єрний показ автомобіля відбувся на п'ятому Internatioan Electric Vehicle Expo на острові Чеджу (Корея) 2 травня 2018 року, європейська презентація відбулася на Паризькому автомобільному салоні у жовтні 2018 року.

Електрична версія кросовера KIA Niro пропонує два варіанти акумуляторів:

  • 39 кВт∙год (до 289 км, за циклом WLTP)
  • 64 кВт∙год (близько 455 км, за циклом WLTP)

Варіант із великою батареєю також має потужніший двигун та швидше розганяється.

У квітні 2022 року відбулась прем'єра II покоління Kia Niro EV.

У другомі поколінні спеціалісти KIA вирішили залишити лише одну версію - з більшою батареєю, яка тепер має ємність 64,8 кВт∙год. Як результат, максимальний пробіг збільшився на 8 км і становить 463 км (WLTP).

Kia Niro EV

Kia Niro EV

Kia Niro EV

Kia Niro EV

Kia Niro EV

Kia Niro EV

Kia Niro EV

Kia Niro EV

Запас ходу Kia Niro EV 39 kWh

Доступний запас ходу (WLTP) Niro EV складає 289 км.

Запас ходу багато в чому залежить від різних факторів, таких як: клімат, місцевість, стиль водіння. У місті, в теплу погоду запас ходу збільшується, відповідно, трасою, в холодну погоду (з включеним кондиціонером) - зменшується.

Заряджання та батарея

Kia Niro EV споживає електроенергію від літій-іонного акумулятора ємністю 39 кВт-год.

В Європі звичайна зарядка (змінним струмом AC) здійснюється за допомогою роз'єму Type 2 (Mennekes - IEC 62196).

Niro EV заряджається на рівні 7,2 кВт. Якщо батарея повністю розряджена, то приблизно через 6 годин 30 хвилин акумулятор буде повністю заряджено.

Додатковий зарядний пристрій на 11 кВт дозволяє скоротити час заряджання до 4 годин 15 хвилин.

Водії також мають можливість заряджати автомобіль від звичайної домашньої електричної розетки за допомогою стандартного кабелю. Заряджання автомобіля від звичайної розетки 220 вольт займе близько 12 годин.

Швидка зарядка

Швидке заряджання здійснюється за допомогою порту CCS Combo 2 (постійним струмом). Зарядні можливості Hyundai Kona обмежуються на рівні 44 кВт, що дозволяє зарядити батарею до 80% приблизно за 47 хвилин.

*Електромобілі не заряджаються з максимальною швидкістю заряджання протягом усього сеансу заряджання – їхня швидкість заряджання зазвичай починається з високого рівня, якщо акумулятор має низький рівень заряду, а потім швидкість заряджання зменшується зі збільшенням заряду акумулятора.

На термін служби акумулятора електромобіля впливає безліч факторів і ємність акумулятора з часом зменшується.

Гніздо зарядки розташоване в передній частині автомобіля поруч із логотипом.

Kia Niro EV Заряджання

Kia Niro EV Заряджання

Електричні характеристики

Літій-полімерна батарея, ємністю 39 кВтг живить електродвигун потужністю 100 кВт (136 к.с.), що приводить у рух передні колеса.

Максимальний крутний момент досягає 395 Нм. Niro EV може розігнатися до 100 км/год приблизно за 9,8 секунди. Максимальна швидкість оцінюється у 155 км/год.

Kia e-Niro має чотири режими водіння (ECO+, ECO, Normal і Sport). Ці режими автоматично регулюють рівень рекуперативного гальмування, параметри кондиціонування повітря та опалення і навіть встановлюють обмеження швидкості, щоб допомогти керувати ефективністю роботи.

Інтелектуальне рекуперативне гальмування (керується пелюстковими перемикачами) дає водіям можливість уповільнювати автомобіль і вловлювати кінетичну енергію, повертаючи енергію акумулятору та додаючи додатковий запас ходу. Водії можуть вибрати один із чотирьох рівнів регенерації гальмування.

Функція системи гальмування та утримання дозволяє пелюстковому перемикачу з рекуперацією повністю зупинити автомобіль, додаючи до батареї енергії, яка буде втрачена при звичайному гальмуванні

Система Smart Regen System регулює рівень рекуперативного гальмування на основі виявлення транспортного засобу попереду Niro EV і може створити більш плавний рух накатом, особливо під час спуску з крутої дороги.

Дисплей Smart Eco Pedal Guide на панелі приладів, який допомагає водієві знати про розподіл потужності в реальному часі на основі введення педалі акселератора.

Ціна

Базова версія Kia Niro EV 39 kWh (2019-2022) в Німеччині стартувала з ціною від: 37 000$.

Ціни на вживаний Kia Niro EV 39 kWh

Грунтуючись на списках 2024 року на Kia Niro EV 39 kWh (2019-2022), середня прейскурантна ціна в Україні становить 18 800$. Ціни варіюються від 17 000$ до 22 000$ і залежать від стану автомобіля, пробігу, характеристик та розташування.

Зовнішній вигляд

Niro EV, на відміну від багатьох електрокарів, уникнув будь-яких футуристичних рішень у дизайні, що оцінять прихильники традиційного стилю. Завдяки довгим і низьким пропорціям Kia Niro EV більше схожий на високий універсал, ніж на кросовери.

Kia e-Niro має "власний характер" - кілька унікальних елементів дизайну екстер’єру:

  • Унікальна передня панель із закритою решіткою – немає потреби у відкритій решітці, оскільки немає двигуна внутрішнього згоряння для охолодження
  • Унікальні для Niro EV панелі переднього та заднього бамперів із синіми вставками
  • Світлодіодні денні ходові вогні «Arrowhead»
  • Нижній повітрозабірник із синіми акцентами EcoDynamics
  • Спеціально розроблені 17-дюймові легкосплавні диски, розроблені для зменшення опору та підвищення ефективності

Kia Niro EV Екстер'єр

Kia Niro EV Екстер'єр

Kia Niro EV Екстер'єр

Kia Niro EV Екстер'єр

Kia Niro EV Диски

Kia Niro EV Екстер'єр

Kia Niro EV Екстер'єр

Kia Niro EV Екстер'єр

Інтер'єр та управління

Інтер’єр e-Niro традиційно спланований і легкий для розуміння. Простота експлуатації та багато відділень для зберігання. Матеріали прості, але естетичні та ретельно зібрані. На електричну природу автомобіля вказують вставки на передній панелі, кріслах і дверних картах автомобіля.

e-Niro має дисковий селектор приводу, який дозволяє розмістити під ним трохи речей, а також є повністю цифрова панель приладів. Це поєднання РК-екранів і старомодних семисегментних дисплеїв. Однак це працює досить добре.

Базові моделі мають 8-дюймовий сенсорний дисплей інформаційно-розважальної системи з Apple CarPlay і Android Auto, камеру заднього виду, задні датчики паркування, адаптивний круїз-контроль і доступ без ключа.

Моделі вищого рівня отримали 10,25-дюймовий інформаційно-розважальний дисплей, а також шкіряну оббивку та підігрів передніх сидінь.

Топові моделі мають світлодіодні фари, передні датчики паркування, функцію виявлення сліпих зон, вентиляцію передніх сидінь і преміальну звукову систему JBL із 8 динаміками.

Кондиціонер і обігрів можна встановити в режимі «лише для водія», що заощадить електроенергію.

Kia Niro EV Інтер'єр

Kia Niro EV Інтер'єр

Kia Niro EV Бездротова зарядка телефону

Kia Niro EV Інтер'єр

Kia Niro EV Інтер'єр

Kia Niro EV Інтер'єр

Kia e-Niro має три рівні комплектації. На різних ринках кожен рівень комплектації може мати різні назви та пропозиції обладнання.

Базова версія доступна з батареєю ємністю 39 або 64 кВт-год, тоді як комплектації вищого рівня поставляються лише з більшою батареєю, ємністю 64 кВт-год.

Усі e-Niro у стандартній комплектації мають:

  • 17-дюймові колеса
  • рейлінги на даху
  • задній спойлер
  • закрите скло та протитуманні фари
  • автоматичні склоочисники та фари
  • безключовий доступ і запуск
  • адаптивний круїз-контроль
  • камеру заднього виду

Комплектація вищого рівня додатково до обладнання, доступного у стандартній версії, додає:

  • шкіряну оббивку
  • бездротову зарядку телефону
  • підігрів передніх сидінь
  • більший екран інформаційно-розважальної системи
  • кермо з підігрівом
  • електрорегулювання сидіння водія у 8 напрямках 
  • алюмінієві накладки на пороги

Комплектація найвищого рівня додає:

  • люк
  • світлодіодні фари
  • звукову систему JBL
  • підігрів задніх сидінь
  • розсіяне внутрішнє освітлення

Тепловий насос доступний в даній моделі опціонально. Тепловий насос допомагає заощадити енергію, яка використовується для опалення в холодну погоду.

Вантажний простір

Обсяг вантажного простору становить 451 л, який можна збільшити до 1405 л, при складених задніх сидіннях (є можливість скласти спинки в пропорції 60:40). Значну частину під підлогою багажника займають відсіки з полістиролу для зберігання вогнегасника, штатива чи зарядних кабелів.

Kia Niro EV Багажник

Kia Niro EV Багажник (відсіки з полістиролу)

Безпека

За результатами проведення краш-тестів у 2016 році, за стандартом Euro NCAP, Kia Niro (зі стандартною комплектацією) отримав оцінку – 4 зірки з 5 можливих. Kia Niro з пакетом безпеки отримав 5 зірок.

Niro EV поставляється з пакетом безпеки Safety Pack в стандартній комплектації, що означає, що це п’ятизірковий автомобіль.

Усі моделі Niro EV в стандартній комплектації мають:

  • 7 подушок безпеки
  • Кріплення Isofix на обох крайніх задніх сидіннях
  • Автономне екстрене гальмування
  • Асистент утримання в смузі руху
  • Асистент слідування по смузі (активно утримує автомобіль в центрі смуги)
  • Адаптивний круїз-контроль

Niro EV найвищої специфікації додають:

  • Інтелектуальне попередження про обмеження швидкості (здатне змінювати швидкість круїз-контролю відповідно до обмеження швидкості)
  • Виявлення сліпих зон

Відео

Ми підібрали для Вас найкращі огляди та цікаві відео, які допоможуть краще ознайомитися з Kia Niro та зробити свій вибір
Kia e-Niro огляд, плюси, мінуси.
Kia e-Niro огляд, плюси, мінуси.
Відгук власника електромобіля KIA e-Niro. Корейці вражають! Про електромобілі від Oleksii Bodnia
Відгук власника електромобіля KIA e-Niro. Корейці вражають! Про електромобілі від Oleksii Bodnia

Відгуки

Середній рейтинг Kia Niro
4.5
/ 5
Надійність
4.6
Комфорт
4.6
Ціна
4.8
Технології
4.6
Динаміка
4.6
Матеріали
4.4
Розміри
4.6
Шумоізоляція
4.0
Kia Niro 64 kWh I Покоління 2019
Володимир
ВолодимирБув(ла) онлайн: вчора
4 дні тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
70 тис. км
Реальний запас ходу
450 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
450 км
На трасі в теплу погоду
450 км
По місту в холодну погоду
375 км
На трасі в холодну погоду
375 км
Оцінка
4.5
/ 5
Kia Niro 64,8 kWh I Покоління США 2020
ElektrikelБув(ла) онлайн: 3 дні тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
50 тис. км
Реальний запас ходу
350 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
350 км
На трасі в теплу погоду
320 км
По місту в холодну погоду
280 км
На трасі в холодну погоду
250 км
Оцінка
4
/ 5
Відгук
Перший мій електромобіль. До придбання багато читав про цю модель і захопився нею. Вона виправдала всі мої сподівання. Придбав на аукціоні в Канаді, з мінімальними пошкодженнями. Під час її подорожі до України придбав усі необхідні запчастини для відновлення. За два дні після отримання проїшов сертифікацію і на третій день поставив на облік. Тепер я став ще одним щастливим володарьом цієї моделі.
Kia Niro 64 kWh I Покоління 2020
Soul
Був(ла) онлайн: Сьогодні
5 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
40 тис. км
Реальний запас ходу
400 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
400 км
На трасі в теплу погоду
400 км
По місту в холодну погоду
300 км
На трасі в холодну погоду
260 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук
Перший електромобіль у власності, хоча під час попередньої роботи я їздив на кількох. Комфортна їзда і зовсім не млявий. Телефонний додаток UVO чудово підходить для розморожування та дистанційного блокування, якщо ви випадково забули!! Легко заряджати з моєї домашньої точки, наполегклево рекомендую, і досить дешево – приблизно 60 грн за повну зарядку по нічному. Найдовше проїхав приблизно 350 км без заряджання і залишилося 30 км. Був трохи занепокоєний діапазоном, оскільки на той час не було встановлено домашню зарядку. Місцевий супермаркет і міська автостоянка забезпечили поповнення перед установкою домашньої зарядкою. Обидва пропонували зарядку типу 2 на 7 кВт, а один мав швидкий зарядний пристрій. Два рази довелося вставати рано, щоб отримати місце. Загалом дуже задоволений автомобілем і тепер звик регулярно заряджати.
Переглянути всі відгуки (5)
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram