Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|
62 кВт•г
Ємність батареї
315 км
Реальний запас ходу
18.9 кВт•г
Середня витрата на 100 км
7.3 сек
Розгін 0 - 100 км/год

Ціна

  • Середня ціна вживаного авто в Україні ~
    21 000 $
Ціна сформована на основі актуальних оголошень на нашому онлайн авторинку, пропозиції Nissan Leaf на CARCO2

Батарея та зарядка

  • Ємність батареї
    62 кВт•г
  • Тип батареї
    Літій-іонні (Li-ion)
  • Типи роз'ємів заряджання
    CHAdeMO, Type 2
  • Можливість заряджати від 3-х фаз
    Так
  • Макс. швидкість зарядки AC
    6.6 кВт•г
  • Макс. швидкість зарядки DC
    46 кВт•г
  • Платформа (Архітектура)
    400 вольт

Запас ходу

  • По місту в теплу погоду
    328 км
  • На трасі в теплу погоду
    288 км
  • Змішаний цикл в теплу погоду
    315 км
  • По місту в холодну погоду
    262 км
  • На трасі в холодну погоду
    254 км
  • Змішаний цикл в холодну погоду
    259 км
  • Запас ходу WLTP
    385 км
Данні про реальний запас ходу є приблизні, сформовані на основі відгуків власників. Під холодною погодою мається наувазі від 0°С до -10°С. Змішаний цикл прорахований на основі 70% міських і 30% позаміських доріг.

Споживання

  • По місту в теплу погоду
    18.9 кВт•г
  • На трасі в теплу погоду
    21.5 кВт•г
  • Змішаний цикл в теплу погоду
    19.7 кВт•г
  • По місту в холодну погоду
    23.7 кВт•г
  • На трасі в холодну погоду
    24.4 кВт•г
  • Змішаний цикл в холодну погоду
    23.9 кВт•г
Данні про реальне споживання є приблизні, сформовані на основі відгуків власників. Під холодною погодою мається наувазі від 0°С до -10°С. Змішаний цикл прорахований на основі 70% міських і 30% позаміських доріг.

Продуктивність

  • Привід
    Передній
  • Розгін 0 - 100 км/год
    7.3 сек
  • Крутний момент
    340 Нм
  • Максимальна швидкість
    157 км/г
  • Кількість двигунів
    1
  • Потужність двигуна (к.с.)
    218 к.с.
  • Потужність двигуна (кВт)
    160 кВт

Безпека

  • Рейтинг безпеки
    5
    / 5
  • Детальніше про безпеку
    www.euroncap.com

Розміри та вага

  • Кліренс (дорожній просвіт)
    160 мм
  • Ширина
    1788 мм
  • Висота
    1545 мм
  • Вага без пасажирів та вантажу
    1756 кг
  • Об'єм багажника
    420 л.
  • Передній багажник
    Відсутній

Інші характеристики та опції

  • Тип кузова
    Хетчбек
  • Тепловий насос в стандартній комплектації
    Так

Документація, файли

  • Інструкція (manual)
    Скачать
Реєструй аккаунт в першій спільноті електромобілістів! Доступний імпорт з driver.top

Огляд

Nissan Leaf - електромобіль від японського виробника Nissan, зробив революцію в автомобільній індустрії, ставши одним з перших масових електрокарів у світі. Випускається з 2010 року в двох поколіннях. Він пропонувався як 5-дверний хетчбек, екологічно чистий, компактний, доступний сімейний електромобіль.

«Leaf» є важливою заявою про автомобіль. Подібно до того, як листя очищає повітря в природі, Nissan LEAF очищує мобільність, усуваючи викиди від водіння.

Nissan Leaf отримав нагороду Green Car Vision Award 2010, Європейський автомобіль року 2011, Всесвітній автомобіль року 2011 і Автомобіль року Японії 2011–2012.  Leaf був найпопулярнішим електромобілем у світі, поки на початку 2020 року його не випередила Tesla Model 3.

І покоління Leaf випускалося з 2010 по 2017 рік. Виробництво розпочалося 22 жовтня 2010 року на заводі Oppama в Японії.

До 2013 року моделі, які продавалися в Європі та США, імпортувалися з заводу Японії, стилістично адаптовані для відповідних ринків. У січні 2013 року розпочалося виробництво Leaf в США, а в кінці березня 2013 року - у Великобританії.

У жовтні 2017 року для 2018 модельного року Nissan випустив ІІ покоління Leaf в Японії, а поставки в Північну Америку та Європу почалися в лютому 2018 року.

Вихід Nissan Leaf на ринок Європи. І покоління

І покоління було представлено в грудні 2010 року. Продажі Nissan Leaf в Європі стартували у березні, 2011 року.

З моменту випуску, Nissan Leaf мав батарею ємністю 24 кВт·год, що забезпечувало запас ходу до 175 км (за європейським циклом NEDC) та передній привід (FWD).

Nissan кілька разів змінював комплектації, доступні для Leaf, протягом життя електромобіля. З 2011 по 2013 рік Leaf поставлявся з єдиним "багатим" пакетом стандартних функцій.

Facelifting (FL) Nissan Leaf 2013 року

У 2013 році була проведена масштабна модернізація Leaf, коли було змінено понад 100 деталей автомобіля. Основні зміни включали:

  • Покращення ефективності батареї та електродвигуна (зменшення ваги силової електроніки), яке призвело до збільшення запасу ходу до 199 км за NEDC (ємність самої батареї залишилася незмінною - 24 кВт·год).
  • Варіант зарядного пристрою з більшим діапазоном потужності 6,6 кВт, який скорочує час заряджання батареї вдвічі
  • Покращення системи рекуперації енергії, нові режими водіння
  • Ефективніше опалення тепловим насосом
  • Модифіковане шасі
  • Більш просторий і практичний багажник
  • Оновлення інтер'єру та екстер'єру, покращена система інформування та розваг
  • Три версії на вибір (Visia, Acenta, Tekna)

У 2015 році була представлена версія з батареєю підвищеної ємності 30 кВт·год, яка збільшила запас ходу до близько 250 км за NEDC. ЇЇ можна було замовити з вересня 2015 року до лютого 2018 року.

Nissan Leaf на ринку Європи. ІІ покоління

ІІ покоління було представлено 2017 року. Ця версія принесла значні оновлення, включаючи:

  • Сучасний дизайн.
  • Стандартну батарею ємністю 40 кВт·год, забезпечуючи запас ходу близько 270 км за WLTP.
  • Покращені технології допомоги водієві та інтерактивні системи

У 2019 році було представлено модифікацію Leaf e+ з батареєю ємністю 62 кВт·год, що збільшило запас ходу до близько 385 км за WLTP.

У червні 2022 року Leaf отримав Facelifting. Технічно електромобіль майже не змінився. Зазнав незначних зовнішніх (решітка, логотип, планка кришки багажника, колісні диски, нові кольори кузова) та внутрішніх (інші вентиляційні решітки та роз’єм USB-C поруч зі звичайним) змін.

Nissan Leaf 62 kWh

У 2019 році компанія Nissan представила Nissan Leaf e+, ще більш розширивши привабливість електромобіля, що продається в світі, пропонуючи нову силову установку з додатковою потужністю і запасом ходу.

"e+" означає підвищену щільність енергії акумуляторної моделі на 62 кВт-год і велику потужність силової установки. Нова трансмісія збільшує запас ходу автомобіля приблизно на 40%. Тепер Nissan Leaf задовольнить потреби більш широкого кола клієнтів.

Nissan Leaf 40 kWh

Nissan Leaf 40 kWh

Nissan Leaf 40 kWh

Nissan Leaf 40 kWh

Запас ходу Nissan Leaf 62 kWh

Nissan Leaf e+ споживає електроенергію від літій-іонного акумулятора ємністю 62 кВт-год, що забезпечує 385 км запасу ходу (WLTP).

Дальність ходу збільшилась майже на 40%, порівняно з Nissan Leaf 40 kWh, який проїзджає 270 км (WLTP).

Запас ходу багато в чому залежить від різних факторів, таких як: клімат, місцевість, стиль водіння. У місті, в теплу погоду запас ходу збільшується, відповідно, трасою, в холодну погоду (з включеним кондиціонером) - зменшується.

Заряджання та батарея

Нова акумуляторна батарея Nissan Leaf e+ більшої ємності - 62 кВт-год, містить 288 елементів порівняно зі 192 елементами (40 кВт-год), що забезпечує 25% збільшення щільності енергії та 55% збільшення ємності накопичувача. Проте розміри та конфігурація батареї практично не змінились.

В Європі звичайна зарядка (змінним струмом AC) здійснюється за допомогою роз'єму Type 2 (Mennekes - IEC 62196). Nissan Leaf e+ заряджається на рівні 6,6 кВт. Але для цього використовують 3-фазне підключення. Щоб зарядити батарею від 0 до 80%, знадобиться приблизно 10 годин.

Від звичайної розетки 220 В, можна зарядити повністю розряджений акумулятор Nissan Leaf e+ приблизно за 18 годин.

Швидка зарядка

Швидке заряджання здійснюється за допомогою порту CHAdeMO (50 кВт постійного струму). Зарядні можливості Nissan Leaf e+ обмежуються на рівні 46 кВт, що дозволяє зарядити батарею до 80% приблизно за 59 хвилин.

У другому поколінні також відсутня активна система охолодження тягової батареї, а значить, не варто переборщувати з швидкою зарядкою і частою їздою на максимальній швидкості, оскільки це викликає несприятливе підвищення температури всього елемента і його прискорену деградацію.

Для більш зручного підключення зарядного кабелю, було змінено нахил бортового зарядного порту, спереду авто, на 45 градусів.

Nissan Leaf 40 kWh Заряджання

Nissan Leaf 40 kWh Заряджання

Електричні характеристики

Акумулятор високої ємності та потужніший двигун Nissan Leaf e+ забезпечують більше потужності - 160 кВт (218 к.с.) і 340 Нм крутного моменту, покращуючи прискорення до 7,3 с від 0 до 100 км/год. Завдяки цьому Leaf e+ впевнено об'їжджає транспортні засоби, які рухаються повільніше, швидше і плавніше виїжджає з поворотів і легко вливається в трафік, що швидко рухається. Максимальна швидкість зросла приблизно на 10% для комфортного круїзу і становить 157 км/год.

Друге покоління Leaf було розроблено в рамках програми Nissan Intelligent Mobility, яка має три основи:

  1. Intelligent Power. Інтелектуальна потужність, яка втіюється в життя завдяки новій передовій силовій установці Leaf 40 кВт*год з підвищеною електричною енергоефективністю, збільшеним крутним моментом і потужністю.
  2. Intelligent Driving. Tехнологія, розроблена для підвищення впевненості водіння, підвищення безпеки та зменшення стресу.
  • ProPilot розроблений для використання в межах однієї смуги на шосе та оптимізований для використання у великих заторах або сценаріях високошвидкісного руху.
  • ProPilot Park — це функція автоматичного паркування. ProPilot Park працює з паралельним паркуванням і паркуванням у рядах.
  • e-Pedal - революційна технологія нового Nissan Leaf, яка дозволяє керувати автомобілем лише за допомогою педалі акселератора та зменшує витрати енергії батареї.
  1. Intelligent Integration. Зв’язок живлення акумулятора з соціальною інфраструктурою.
  • Vehicle-to-Grid (V2G) - технологія, завдяки двосторонній зарядці, що дозволяє повністю інтегрувати електромобілі в електромережу.

Ціна

Nissan Leaf e+ 62 kWh (2019 - 2022) у Великобританії стартував з ціною від 42 000 $.

Ціни на вживаний Nissan Leaf e+ (2019 - 2022)

Грунтуючись на списках 2024 року на Nissan Leaf e+ 62 kWh, середня прейскурантна ціна в Україні становить 21 000 $. Ціни варіюються від 15 600 $ до 25 500 $ і залежать від стану автомобіля, пробігу, характеристик та розташування.

Зовнішній вигляд

Найпримітнішим у новому Leaf є його повністю оновлений зовнішній вигляд. Зник химерний дизайн із "очима-жучками", а з’явився електромобіль, який більше відповідає решті лінійки продуктів японського виробника. 

Передня частина натхненна популярним Nissan Micra 2017 року. Синій 3D-сітчастий візерунок всередині решітки V-Motion, виражає унікальність Leaf як електромобіля. Leaf також запозичив елементи дизайну з концепції IDS, але є більш витонченим і менш епатажним. Більш плаваючий дизайн логотипу виражає його високотехнологічність.

Щоб підвищити ефективність, кузов був перероблений, отримавши плоску підлогу, гостріший нос і більш агресивно звужену задню частину.

Застосовано новий дизайн фар і задніх ліхтарів, що повністю змінило зовнішній вигляд. Від довгастих фар, що виходять за межі кузова, відмовилися на користь кращих аналогів. Гострі складки капота і форма задніх фар, що перекривають крила, додатково додають кузову динаміки. Коефіцієнт опору повітря зберігся таким же, як і у попередника - 0,28.

Оновлений Leaf має контрастний колір даху та кришки багажника, бампери та бічні пороги нового дизайну. Горизонтальні лінії в нижній частині бокових бамперів підкреслюють низький центр тяжіння, вказуючи на рухливість і маневренність Leaf. Спойлери додають ефектний спортивний вигляд.

Новий Nissan Leaf доступний у 10 кольорах фарби, включаючи 6 кольорів металік і один перламутровий. Версії N-Connecta і Tekna також доступні в двоколірній версії з перлинно-білим кузовом, чорним дахом і чорними кришками бічних дзеркал.

Загальна вага та висота Nissan Leaf e+ дещо збільшились.

Nissan Leaf 40 kWh Екстер'єр

Nissan Leaf 40 kWh Екстер'єр

Nissan Leaf 40 kWh Екстер'єр

Nissan Leaf 40 kWh Екстер'єр

Nissan Leaf 40 kWh Екстер'єр

Інтер'єр та управління

Nissan Leaf має повністю оновлений дизайн салону, який орієнтований на водія та поєднує в собі розумне використання простору з оптимальною функціональністю. Дизайн «ковзного крила» має яскраві сині шви на сидіннях, панелі приладів і кермі, створюючи спокійну атмосферу та відчуття високої якості.

Nissan також покращив систему шумопоглинання автомобіля та додав такі функції комфорту, як подвійні підстаканники та USB-зарядні пристрої на передній консолі. 

Приладова панель також приваблива та розбірлива, як і в інших компактних моделях. Його відмінною рисою є центрально розташований сенсорний екран, вирізане знизу кермо, як у інших сучасних Nissan, і джойстик, розташований в центральному тунелі і відповідає за перемикання передач.

У нового Leaf більше немає спідометра на лобовому склі та великих довгастих лічильників, що інформують про температуру акумулятора та запас ходу. Їх замінив лічильник, що відображає дані про запас ходу, економічність руху та рівень заряду батареї. Існує безліч фізичних кнопок для керування бортовою електронікою, якими зручніше користуватися, ніж сучасними тактильними версіями.

Інформаційно-розважальна система

Удосконалений 7-дюймовий повнокольоровий (TFT) дисплей який сумісний із системами підключення Android Auto та Apple CarPlay. 

Інформаційно-розважальна система також оснащена системою керування аудіо і навігацією та технологією Nissan Safety Shield. 

Остання версія навігаційної системи Nissan Connect EV включає підключення Bluetooth і радіо DAB. Окрім стандартних функцій навігації, він також містить інформацію в реальному часі про найближчі пункти зарядки.

Однією з найпопулярніших функцій Leaf є можливість налаштувати клімат-контроль автомобіля на активацію в певний час, прогріваючи або охолоджуючи автомобіль перед початком подорожі від мережі, що дозволяє економити заряд акумулятора.

Nissan Leaf 40 kWh Інтер'єр

Nissan Leaf 40 kWh Інтер'єр

Nissan Leaf 40 kWh Інтер'єр

Nissan Leaf 40 kWh Інтер'єр

Nissan Leaf 40 kWh Інтер'єр

Nissan Leaf 40 kWh Інтер'єр

Комплектації

Nissan Leaf e+ поставляється лише в комплектаціях N-Connecta та Tekna.

N-Connecta:

  • 6 подушок безпеки
  • Функцію інформування про автомобіль у «сліпій зоні»
  • Систему попередження про вихід зі смуги руху та втручання
  • Систему розпізнавання дорожніх знаків
  • Інтелектуальний ключ I-Key
  • Світлодіодні денні ходові вогні
  • Інтелектуальне екстрене гальмування з функцією виявлення пішоходів
  • Навігаційну систему NissanConnect EV з 7-дюймовим сенсорним екраном
  • Передні протитуманні фари
  • Інтелектуальний круїз-контроль
  • Зовнішні дзеркала з підігрівом
  • Шкіряне кермо
  • Передні і задні датчики паркування
  • Інтелектуальну систему камери 360° (виявлення рухомих об'єктів)
  • Підігрів сидінь і керма
  • Тоновані вікна
  • 17-дюймові легкосплавні диски

Tekna додає:

  • Передову систему допомоги водієві ProPilot
  • Фари Full LED із функцією кутового освітлення
  • Частково шкіряну оббивку
  • Аудіосистему BOSE з 6 динаміками та сабвуфером

Вантажний простір

Вантажний простір Nissan Leaf e+ зазнав незначних втрат, та все ж пропонує пристойних 420 літрів, з можливістю збільшення до 1161 л (після складання спинок сидінь у співвідношенні 60/40).

Nissan Leaf 40 kWh Багажник

Безпека

У 2018 році краш-тести, проведені EuroNCAP, довели, що Nissan Leaf - безпечний автомобіль. Він отримав максимальну оцінку в 5 зірок, яка включала 93% за захист пасажирів, 86% за захист дітей, 71% за захист пішоходів і 71% за асистентів водіння.

Стандартні функції початкового класу включають:

  • 6 подушок безпеки (передніх, бічних і шторних)
  • ISOFIX
  • Антиблокувальну систему гальм (ABS)
  • Електронний розподіл гальмівних зусиль (EBD)
  • Систему допомоги при гальмуванні (BA)
  • Систему допомоги при старті на підйомі (HSA)
  • Розпізнавання дорожніх знаків
  • Попередження про сліпи зони
  • Інтелектуальну систему екстреного гальмування з розпізнаванням пішоходів і велосипедистів

Відео

Ми підібрали для Вас найкращі огляди та цікаві відео, які допоможуть краще ознайомитися з Nissan Leaf та зробити свій вибір
Nissan Leaf 62 кВт. Чи варто його купувати?
Nissan Leaf 62 кВт. Чи варто його купувати?
Nissan Leaf 2019: зміни 2019 року в популярного електромобіля | Перший тест
Nissan Leaf 2019: зміни 2019 року в популярного електромобіля | Перший тест

Відгуки

Середній рейтинг Nissan Leaf e+ 62 kWh II Покоління
5.0
/ 5
Надійність
5.0
Комфорт
5.0
Ціна
5.0
Технології
5.0
Динаміка
5.0
Матеріали
5.0
Розміри
5.0
Шумоізоляція
4.0
Запас ходу
По місту в теплу погоду
400 км
На трасі в теплу погоду
400 км
По місту в холодну погоду
350 км
На трасі в холодну погоду
320 км
Деградація батареї (діапазон пробігу)
100-150 тис. км
9.0%
Nissan Leaf e+ 62 kWh II Покоління 2019
Виталий Витал
Виталий ВиталБув(ла) онлайн: 17 днів тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
62 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
114 тис. км
Реальний запас ходу
400 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
91 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
400 км
На трасі в теплу погоду
400 км
По місту в холодну погоду
350 км
На трасі в холодну погоду
320 км
Оцінка
5
/ 5
Переглянути всі відгуки (1)
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram