2 отзыва BMW i3
Після продажу е92 ми шукали f32
навіть з довгим пошуком знайшли непоганий варіант 435 і дали завдаток та мали забрати в середу, але в неділю зайшовши у авторіа я побачив її, машинка була у нашому місці і чисто з цікавості поїхали глянути... і вже в понеділок вона була наша) а 435 відпала так як дома є ще f30 точно з таким самим салоном і це нас зупиняло бо могло вийти так що практично дві однакових авто, тай рік там був 14 і ще буди нюанси і комплектацію хотілось би кращу, а тут все ? навіть не міг подумати що таке можливо, залишається придумати як доробляти.
Купили наш i3 новим, щоб замінити Mini Clubman Cooper S, який служив нам основним автомобілем для поїздок. i3 був зареєстрований дилером, тож технічно вважається вживаним, але насправді не був у користуванні, мав лише 2600 км пробігу, тож на мою думку, він був новим, але значно здешевленим. Ми маємо його близько 3 років і абсолютно їм задоволені. Оскільки автомобіль був зареєстрований заздалегідь, комплектація вже була визначена, тому він прийшов з пакетом допомоги в заторах, який, якщо чесно, я б навіть не брав, і він дійсно корисний лише на автострадах, що, враховуючи, машина в основному використовується для міських поїздок.
Мені подобається легкість і безстресовість, з якою керується цей автомобіль, і мені подобається засмучувати так звані спортивні автомобілі (принаймні на прямій). Час розгону до 100 км/год не відображає всієї картини, оскільки розгін до 50 км/год є чимось неймовірним, безсумнівно швидше, ніж колись був мій старий 335i! Дуже різкий для маневрування в міському трафіку.
Простір усередині кабіни дуже хороший, хоча багажник міг би бути трохи більшим, і враховуючи, що у моїй машині немає REX, було б непогано, якби BMW подумали про створення додаткового місця для зберігання під підлогою багажника, де зазвичай знаходиться REX. Також через конструкцію з вуглецевого волокна безпеки кабіни неможливо встановити багажник на даху, тож якщо вам коли-небудь потрібно перевезти великі вантажі, можливо, вам варто розглянути щось інше.
Задні двері можуть бути трохи проблематичними на тісних парковках, зазвичай доводиться випускати пасажирів ззаду перед паркуванням - це може бути проблемою, якщо у вас є маленькі діти, також задні вікна не відкриваються, знову ж таки, це варто врахувати, якщо у вас часто їздять пасажири на задніх сидіннях.
Ніколи не турбувався про встановлення швидкого домашнього зарядного пристрою. Розглядав це, коли ми вперше купили машину, але я з'ясував, що доданий в комплекті зарядний пристрій цілком здатний заряджати машину за ніч кілька разів на тиждень, щоб забезпечити всю потрібну мені енергію. Майже ніколи не користуюся громадськими зарядними станціями, хоча якщо я роблю покупки в супермаркетах, завжди "дозаряджаю" на їхніх зарядних точках, навіть якщо вони лише 7 кВт, і я можу отримати лише близько 10% під час покупок, це все одно еквівалентно приблизно 45 гривням безкоштовної електроенергії!