Войти|Зарегистрироваться
Автобазар
Лента
Бортжурналы
Автомобили
Блоги
Автосервисы
Характеристики и обзоры
Новости
Все для авто
Войти
Зарегистрироваться
  • 2 отзыва BMW i3

    Общий рейтинг BMW i3
    5.0
    / 5
    Надежность
    5.0
    Комфорт
    5.0
    Цена
    5.0
    Технологии
    5.0
    Динамика
    5.0
    Материалы
    5.0
    Размеры
    5.0
    Шумоизоляция
    5.0
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    205 км
    На трассе в теплую погоду
    180 км
    По городу в холодную погоду
    150 км
    На трассе в холодную погоду
    140 км
    Деградация батареи (диапазон пробега)
    0-50 тыс. км
    0.0%
    100-150 тыс. км
    4.0%
    BMW i3 2017
    PetroS8
    PetroS8Был(а) онлайн: вчера
    2 дня назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    22 кВт•ч
    Привод
    Задний
    Пробег
    110 тыс. км
    Реальный запас хода
    150 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    96 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    150 км
    На трассе в теплую погоду
    140 км
    По городу в холодную погоду
    100 км
    На трассе в холодную погоду
    100 км
    Оценка
    5
    / 5
    Отзыв

    Після продажу е92 ми шукали f32 

    навіть з довгим пошуком знайшли непоганий варіант 435 і дали завдаток та мали забрати в середу, але в неділю зайшовши у авторіа я побачив її, машинка була у нашому місці і чисто з цікавості поїхали глянути... і вже в понеділок вона була наша) а 435 відпала так як дома є ще f30 точно з таким самим салоном і це нас зупиняло бо могло вийти так що практично дві однакових авто, тай рік там був 14 і ще буди нюанси і комплектацію хотілось би кращу, а тут все ? навіть не міг подумати що таке можливо, залишається придумати як доробляти.

    BMW i3 2021
    Max
    Был(а) онлайн: Сегодня
    3 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    42 кВт•ч
    Привод
    Задний
    Пробег
    44 тыс. км
    Реальный запас хода
    260 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    100 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    260 км
    На трассе в теплую погоду
    220 км
    По городу в холодную погоду
    200 км
    На трассе в холодную погоду
    180 км
    Оценка
    5
    / 5
    Отзыв

    Купили наш i3 новим, щоб замінити Mini Clubman Cooper S, який служив нам основним автомобілем для поїздок. i3 був зареєстрований дилером, тож технічно вважається вживаним, але насправді не був у користуванні, мав лише 2600 км пробігу, тож на мою думку, він був новим, але значно здешевленим. Ми маємо його близько 3 років і абсолютно їм задоволені. Оскільки автомобіль був зареєстрований заздалегідь, комплектація вже була визначена, тому він прийшов з пакетом допомоги в заторах, який, якщо чесно, я б навіть не брав, і він дійсно корисний лише на автострадах, що, враховуючи, машина в основному використовується для міських поїздок.

    Мені подобається легкість і безстресовість, з якою керується цей автомобіль, і мені подобається засмучувати так звані спортивні автомобілі (принаймні на прямій). Час розгону до 100 км/год не відображає всієї картини, оскільки розгін до 50 км/год є чимось неймовірним, безсумнівно швидше, ніж колись був мій старий 335i! Дуже різкий для маневрування в міському трафіку.

    Простір усередині кабіни дуже хороший, хоча багажник міг би бути трохи більшим, і враховуючи, що у моїй машині немає REX, було б непогано, якби BMW подумали про створення додаткового місця для зберігання під підлогою багажника, де зазвичай знаходиться REX. Також через конструкцію з вуглецевого волокна безпеки кабіни неможливо встановити багажник на даху, тож якщо вам коли-небудь потрібно перевезти великі вантажі, можливо, вам варто розглянути щось інше.

    Задні двері можуть бути трохи проблематичними на тісних парковках, зазвичай доводиться випускати пасажирів ззаду перед паркуванням - це може бути проблемою, якщо у вас є маленькі діти, також задні вікна не відкриваються, знову ж таки, це варто врахувати, якщо у вас часто їздять пасажири на задніх сидіннях.

    Ніколи не турбувався про встановлення швидкого домашнього зарядного пристрою. Розглядав це, коли ми вперше купили машину, але я з'ясував, що доданий в комплекті зарядний пристрій цілком здатний заряджати машину за ніч кілька разів на тиждень, щоб забезпечити всю потрібну мені енергію. Майже ніколи не користуюся громадськими зарядними станціями, хоча якщо я роблю покупки в супермаркетах, завжди "дозаряджаю" на їхніх зарядних точках, навіть якщо вони лише 7 кВт, і я можу отримати лише близько 10% під час покупок, це все одно еквівалентно приблизно 45 гривням безкоштовної електроенергії!