Войти|Зарегистрироваться
Автобазар
Лента
Бортжурналы
Автомобили
Блоги
Автосервисы
Сообщества
Характеристики и обзоры
Все для авто
Войти
Зарегистрироваться
  • 6 отзывов Hyundai Ioniq

    Средний рейтинг Hyundai Ioniq
    4.5
    / 5
    Надежность
    5.0
    Комфорт
    4.8
    Цена
    4.8
    Технологии
    4.8
    Динамика
    4.6
    Материалы
    4.8
    Размеры
    4.6
    Шумоизоляция
    4.4
    Hyundai Ioniq 2017
    Ігор
    ІгорБыл(а) онлайн: 1 мес. назад
    1 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    28 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    150 тыс. км
    Реальный запас хода
    220 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    90 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    220 км
    На трассе в теплую погоду
    220 км
    По городу в холодную погоду
    200 км
    На трассе в холодную погоду
    200 км
    Оценка
    5
    / 5
    Отзыв
    Hyundai Ioniq electric 2017 року. Авто з Канади. Прибуло в Польщу. Направляється в Україну, прибуде в Івано-Франківську до 10 червня.Фактично без ушкоджень, по низу переднього бампера обламана нижня решітка та надламанл шматок бампера з правого боку. Потрібно замінити ліву передню піввісь. Ціна в Україні без ремонту і обліку 9300 Дол. Можливий ремонт під ключ та постановка на облік. Ціну готової треба уточняти.
    Hyundai Ioniq Top 2017
    Денис
    ДенисБыл(а) онлайн: 11 дней назад
    1 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    28 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    81 тыс. км
    Реальный запас хода
    220 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    100 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    220 км
    На трассе в теплую погоду
    200 км
    По городу в холодную погоду
    160 км
    На трассе в холодную погоду
    160 км
    Оценка
    4.5
    / 5
    Hyundai Ioniq 2016
    В'ячеславБыл(а) онлайн: 7 дней назад
    2 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    28 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    90 тыс. км
    Реальный запас хода
    250 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    100 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    250 км
    На трассе в теплую погоду
    230 км
    По городу в холодную погоду
    190 км
    На трассе в холодную погоду
    180 км
    Оценка
    4
    / 5
    Hyundai Ioniq 2020
    Антон
    Был(а) онлайн: Сегодня
    4 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    28 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    40 тыс. км
    Реальный запас хода
    215 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    100 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    215 км
    На трассе в теплую погоду
    190 км
    По городу в холодную погоду
    170 км
    На трассе в холодную погоду
    160 км
    Оценка
    5
    / 5
    Отзыв
    Я трохи скептично ставився до покупки електромобіля, тож вирішив орендувати Hyundai Ioniq на два роки, знаючи, що якщо я не піду з ним, я матиму його лише на два роки. З самого початку я був вражений тим, наскільки хороший цей автомобіль, він комфортний, дуже приємний у їзді, і, перш за все, заряджаючи його протягом ночі, він неймовірно дешевий у експлуатації. Деякі відгуки, які я читав раніше, критикували його потужність і ексцелерацію, очевидно, ці відгуки були від бензинових керівників, тому що Ioniq має 4 режими водіння, звичайний, еко, еко + і спорт, якщо вам потрібно переключитися на спортивний режим, це достатньо, натискання кнопки на центральній консолі – і він геть, гаразд, це не хот-хетч, але в сьогоднішніх умовах водіння це просто робота. Керованість на дорозі більш ніж достатня, він добре тримає лінію, а повороти стабільні, кермо, на мій погляд, нейтральне, завдяки вазі акумуляторів автомобіль виглядає досить добре посадженим, хоча деякі вибоїни резонують у салоні. Інтер’єр гарно спланований і виглядає досить якісно, інформаційний дисплей містить більше, ніж потрібно, але досить інтуїтивно зрозумілий, хоча потрібен час, щоб розібратися з деякими більш технічними речами, але кожен день водіння – це легкий вітер. Я з нетерпінням чекаю, що тепер почну керувати автомобілем, чого раніше було не так багато. Я не повернусь до водіння бензинової машини найближчим часом.
    Hyundai Ioniq 2020
    Олександр
    Был(а) онлайн: Сегодня
    4 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    28 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    60 тыс. км
    Реальный запас хода
    235 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    100 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    235 км
    На трассе в теплую погоду
    200 км
    По городу в холодную погоду
    180 км
    На трассе в холодную погоду
    170 км
    Оценка
    4.5
    / 5
    Отзыв
    Я довго вибирав цю машину і проїхав майже всі альтернативи. Деякі їздили краще та швидше, напевно, але для балансу ціни, продуктивності, практичності та ефективності це було для мене. Він напрочуд швидкий на дорогах, незважаючи на опубліковані дані. Це пов’язано з електричним крутним моментом і завжди ввімкненою правильною передачею. Я можу долати поїздки за той самий час, що й у своєму попередньому BMW M135, і чую радіо набагато чіткіше. Зарядка вдома практично нульова, тому її використання майже нічого не коштує. Швидкість заряджання на швидкісних зарядних пристроях є достатньою, коли ви дізнаєтеся про діапазон заряджання. Не дуже хороший автомобіль на великі відстані, я б не хотів використовувати його понад 400 км. Ергономіка часом може трохи засмучувати, наприклад, "Автоматичне утримання" взагалі не є автоматичним, оскільки його потрібно вибрати, тому його слід називати "утримання". Я також керую VW GTE, який має кращу ергономіку, але він, звичайно, не зовсім електро)
    Hyundai Ioniq 2017
    Рома
    Был(а) онлайн: Сегодня
    4 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    28 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    108 тыс. км
    Реальный запас хода
    230 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    99 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    230 км
    На трассе в теплую погоду
    200 км
    По городу в холодную погоду
    180 км
    На трассе в холодную погоду
    160 км
    Оценка
    5
    / 5
    Отзыв
    Вибираючи електромобіль протягом кількох років, я нарешті зупинився на Hyundai Ioniq після тестування майже кожного електромобіля, який міг. Я щиро вірю, що це найкращий електромобіль на дорозі сьогодні!! Гаразд, це не Tesla, але він має гарне поєднання діапазону, технічних характеристик, функцій, безпеки, простору, якості, надійності тощо, але має відносно недорогу ціну. Цей електромобіль не найкращий варіант для далеких подорожей, але для міста я рахую що йому немає рівних в класі