Войти|Зарегистрироваться
Автобазар
Лента
Бортжурналы
Автомобили
Блоги
Автосервисы
Сообщества
Характеристики и обзоры
Все для авто
Войти
Зарегистрироваться
  • 4 отзыва Hyundai Kona

    Средний рейтинг Hyundai Kona
    4.0
    / 5
    Надежность
    4.3
    Комфорт
    3.9
    Цена
    3.8
    Технологии
    4.1
    Динамика
    4.1
    Материалы
    3.9
    Размеры
    4.1
    Шумоизоляция
    3.6
    Hyundai Kona 64 kWh I Поколение 2020
    Агрипина
    АгрипинаБыл(а) онлайн: 1 мес. назад
    2 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    64 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    45 тыс. км
    Реальный запас хода
    350 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    100 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    350 км
    На трассе в теплую погоду
    400 км
    По городу в холодную погоду
    380 км
    На трассе в холодную погоду
    350 км
    Оценка
    4.5
    / 5
    Hyundai Kona 64 kWh I Поколение (FL) США 2022
    Вадим
    Был(а) онлайн: Сегодня
    4 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    64 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    40 тыс. км
    Реальный запас хода
    450 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    100 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    450 км
    На трассе в теплую погоду
    400 км
    По городу в холодную погоду
    320 км
    На трассе в холодную погоду
    300 км
    Оценка
    5
    / 5
    Отзыв
    Американка. Автомобіль крутий і веселий в управлінні. Інші водії отримують сюрприз, коли ви опустите ногу. Стерео добре. Сидіння зручні. Не вистачає місця на задніх сидіннях, але нас це не хвилює, оскільки в машині лише двоє дорослих. Собаки поміщаються в багажник. Зараз зимою запас ходу звісно не такий як хотілось би). Таким чином, пробіг значно менший, ніж зазначений діапазон у 480 км. З увімкненим опаленням це приблизно 320 км. Я дуже розчарований цим, але я розумію і був готовий до втрати пробігу в зимові місяці. Оновлю це вліткуЗагалом всім задоволений, крім зимового пробігу. З заряджанням немає ніяких проблем, купив перехідник ccs1>ccs2 думаю, що авто бере максимум з того, що видають наші станції а це біля 100 кВт за годину, сам перехідник здається на 120 квт розрахований
    Hyundai Kona Premium 2019
    Діма
    Был(а) онлайн: Сегодня
    5 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    64 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    50 тыс. км
    Реальный запас хода
    450 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    100 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    450 км
    На трассе в теплую погоду
    400 км
    По городу в холодную погоду
    320 км
    На трассе в холодную погоду
    300 км
    Оценка
    2
    / 5
    Отзыв
    Брав новий в офіційного дилера. Перша заміна тягового двигуна після 15 000 км і після 7 місяців володіння була невеликим шоком. На доставку запчастин пішло 4 тижні. Через 13 місяців тяговий двигун знову вийшов з ладу, і цього разу знадобилося 5 тижнів, щоб отримати деталь/завершити ремонт. Багаторазове відкликання на заміну високовольтної батареї. Тяговий двигун вийшов з ладу та замінювався двічі за 13 місяців Нікому не рекомендую!!
    Hyundai Kona Premium 2019
    Денис
    Был(а) онлайн: Сегодня
    5 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    64 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    70 тыс. км
    Реальный запас хода
    480 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    100 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    480 км
    На трассе в теплую погоду
    450 км
    По городу в холодную погоду
    400 км
    На трассе в холодную погоду
    380 км
    Оценка
    4.5
    / 5
    Отзыв
    Ми придбали наш перший електромобіль понад 7 років тому, але його запас ходу був обмежений 145 кілометрами. Для всіх наших далеких поїздок ми зберегли дизельний автомобіль. Відчувши переваги водіння та володіння електромобілем, ми вже давно шукали можливість замінити дизельний автомобіль на електричний, який може без проблем здійснювати далекі поїздки. Ми купили KONA EV, щоб замінити наш дизельний XF, і це виявилося дуже вдалим рішенням. Kona тихіший, швидший і виявився надійнішим, ніж XF. Ми регулярно здійснювали довгі поїздки (понад 515 кілометрів) у цій країні та довші поїздки на континент. Автомобіль має достатній запас ходу для легкого подолання довших відстаней, близько 450км в теплу погоду. Завдяки регулярним зупинкам на 2-3 години для перекусу, зарядка не збільшує час подорожі. Витрати на електричне заряджання нижчі, ніж на дизель або бензин на автострадах, а заряджання вдома значно дешевше та зручніше. Витрати на обслуговування також значно менші. Однак ціна покупки вища, ніж у еквівалентного дизельного чи бензинового автомобіля. В цілому, це справжнє задоволення водити автомобіль, який такий чистий, тихий, швидкий і легкий у володінні.