Войти|Зарегистрироваться
Автобазар
Лента
Бортжурналы
Автомобили
Блоги
Автосервисы
Сообщества
Характеристики и обзоры
Все для авто
Войти
Зарегистрироваться
  • 10 отзывов Volkswagen e-Golf

    Средний рейтинг Volkswagen e-Golf
    4.5
    / 5
    Надежность
    4.7
    Комфорт
    4.6
    Цена
    4.5
    Технологии
    4.3
    Динамика
    4.7
    Материалы
    4.5
    Размеры
    4.3
    Шумоизоляция
    4.3
    Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Поколение 2017
    Antonio
    AntonioБыл(а) онлайн: 16 дней назад
    27 дней назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    24 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    35 тыс. км
    Реальный запас хода
    150 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    95 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    150 км
    На трассе в теплую погоду
    140 км
    По городу в холодную погоду
    110 км
    На трассе в холодную погоду
    100 км
    Оценка
    5
    / 5
    Отзыв
    Невеличка історія про покупку) Два місяці тому ми з дружиною придбали Амарок. Машина крута, дуже нам подобалась, були на неї грандіозні плани але після війни, бо зараз я воюю. І якось одним сонячним днем, розмовлявши з дружиною по телефону я запитав чи не хоче вона електромобіль. У відповідь вона відповіла, що тільки вчора про це думала)) Почали зважувати всі за та проти і ЗА було більше. Дружина їздить виключно по місту і Амарок для неї не дуже практичний хоч вона з ним чудово справлялась. Але не багато не мало, а 6к в місяць на паливо уходило. Вирішили, що зараз для дружини електро буде кращим варіантом, тож почав я розбиратися в цій темі більш детально. Дивився огляди на Ютуб, спілкувався зі знайомим в якого вже третя електро і розпочав пошуки на Авторіа. Вибір електромобіля для мене був очевидний, жодних Ліфів, Хюндаїв та іншого навіть не розглядав, так як я прихильник німців та вчасності VAG, то вибір пав на VW e-Golf. Декілька днів ретельно вивчав e-Golg. Спочатку думали, що дружині вистачить на 24квт(запас ходу 150км+-), але потім вирішили, що якщо вже брати, то брати на 36квт(запас ходу 200-240км). Розглядали навіть варіант щоб лишити Амарок і купити е-Гольф на 24квт. Для міста його б вистачило з головою, а для страховки був би дизельний танк) Але потім знову все обдумали, зважили всі за і проти та вирішили, що поки я воюю то 2 машини нам не потрібно, бо одна з них буде просто стояти в гаражі. По цій причині ми продали "Малишку Ауді" коли купили Амарок. На Авторіа відібрав декілька варіантів по Києву, які відповідали моїм критеріям. Набрав знайомого, домовились на вівторок, що я приїду в Київ, він вранці забирає Амарок і до вечора я мав купити е-Гольф та з чистою душею повернутися на Бамбас) Настав довгоочікуваний день, я прибув в Київ і почали з дружиною їздити дивитися варіанти, їх було всього лише 5. Зараз розпишу все по кожному з варіантів. 1. Машина нам сподобалась, 2018р, чорний колір, по кузову Good, пробіг 103к, ціна 17200$. Ми все оглянули, проїхалися, подякували продавцю і поїхали дивитись наступний варіант. 2. Цей варіант по фото мені сподобався найбільше. Виглядала ну дууууже круто! 2018р, 76к пробіг, ціна 18700$, але по кузову була біда((( Машина з усіх сторін була в подряпинах, руль теж був в великих подряпинах! Я був шокований! Як завжди, на фото цукерка, а в реальності це був один з найгірших варіантів! Тож поїхали ми дивитися наступну. 3. 2017р, пробіг 38к, вартість 18500$. Тут був теж треш по кузову((( Відсутність лючка зарядного порту(бензобака))), дуже глибока подряпина на капоті, яка вже покрита була іржею, на двох правих дверках були вмятинки на ребрі, і ще купа дрібних потряпин. Тож поїхали ми дивитися наступну. 4. 2018р, пробіг 92к, вартість 18500$. Тут все просто, ми набрали продавця, запитали адресу, він скинув точку, написав, що зможе показати авто через півтори години і відразу ж написав, що скине 200$ на поліровку і видалення вмʼятин...і знову розчарування((( тож ми навіть не їхали на огляд і відразу набрали наступного. 5. 2017р, пробіг 28к!!! це був найменший пробіг, вартість 18000$. Цей варіант був найдалі він нас, ми для себе вже зрозуміли, що якщо він теж буде не дуже, то ми заберемо варіант №1. Але приїхавши на місце, оглянули авто і зрозуміли, що ми знайшли скарб)) це був найкращий варіант, єдина пригнана з Німеччини, бо всі решта з Норвегії. Два роки в одних руках, пригнана з пробігом 6к. Після 2хв роздумів ми зрозуміли, що ми її забираємо без жодних сумнівів. Отже поїхали ми в сервісний центр, 30хв часу і дружина стала щасливою власницею свіженького е-Гольфа, а я поїхав назад Данбіть Бамбас))
    Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Поколение 2016
    Fatal Hamster
    Fatal HamsterБыл(а) онлайн: 10 дней назад
    1 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    24.2 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    100 тыс. км
    Реальный запас хода
    120 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    90 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    120 км
    На трассе в теплую погоду
    100 км
    По городу в холодную погоду
    100 км
    На трассе в холодную погоду
    100 км
    Оценка
    4
    / 5
    Отзыв
    Авто дружини. Було придбане в Україні. Минулий власник придбав її на аукціоні Manheim (аукціон цілих автомобілів) та привіз в Україну
    Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Поколение 2015
    АндрійБыл(а) онлайн: 1 мес. назад
    1 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    24.2 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    127 тыс. км
    Реальный запас хода
    160 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    96 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    160 км
    На трассе в теплую погоду
    140 км
    По городу в холодную погоду
    130 км
    На трассе в холодную погоду
    100 км
    Оценка
    5
    / 5
    Отзыв
    11500₴
    Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Поколение 2015
    Jurek78
    Jurek78Был(а) онлайн: 9 дней назад
    1 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    24.2 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    150 тыс. км
    Реальный запас хода
    160 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    90 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    160 км
    На трассе в теплую погоду
    140 км
    По городу в холодную погоду
    120 км
    На трассе в холодную погоду
    110 км
    Оценка
    4
    / 5
    Volkswagen e-Golf 35.8 kWh I Поколение (FL) 2020
    ЮрійБыл(а) онлайн: 1 мес. назад
    1 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    35.8 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    31 тыс. км
    Реальный запас хода
    260 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    92 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    260 км
    На трассе в теплую погоду
    240 км
    По городу в холодную погоду
    190 км
    На трассе в холодную погоду
    180 км
    Оценка
    4.5
    / 5
    Volkswagen e-Golf 36 kWh 2018
    Максим
    Был(а) онлайн: Сегодня
    5 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    36 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    79 тыс. км
    Реальный запас хода
    230 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    99 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    230 км
    На трассе в теплую погоду
    200 км
    По городу в холодную погоду
    200 км
    На трассе в холодную погоду
    160 км
    Оценка
    4.5
    / 5
    Отзыв
    Володію 2 роки, пригнаний з Норвегії, нарікань не маю, для міжміського сполучення звісно буває батареї замало, але для міста це те що потрібно
    Volkswagen e-Golf 24 kwt 2015
    Олександр
    Был(а) онлайн: Сегодня
    5 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    24 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    130 тыс. км
    Реальный запас хода
    170 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    98 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    170 км
    На трассе в теплую погоду
    150 км
    По городу в холодную погоду
    150 км
    На трассе в холодную погоду
    130 км
    Оценка
    4.5
    / 5
    Отзыв
    24 квт, народний міський електромобіль! Таксую на ньому вже 2 роки, за свої гроші нормальне авто, не знаю, що ще можна сказати, звичайно хотілось би більшу батарейку, але для міста вистачає
    Volkswagen e-Golf 36 kWh 2018
    Михайло
    Был(а) онлайн: Сегодня
    5 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    36 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    50 тыс. км
    Реальный запас хода
    240 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    100 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    240 км
    На трассе в теплую погоду
    200 км
    По городу в холодную погоду
    200 км
    На трассе в холодную погоду
    160 км
    Оценка
    4.5
    / 5
    Отзыв
    У нас у сім’ї дві машини — турер із великим двигуном і малолітражка — і ми з дружиною не маємо «його та її». Ми використовуємо автомобілі за потреби для коротких чи тривалих поїздок. Я вирішив змінити малолітражку навесні 2020 року і перейти на електрику. Ми спробували лише дві машини – обом близько року – Nissan Leaf та eGolf. Ми віддали перевагу eGolf, головним чином тому, що він ідеально нагадує бензиновий або дизельний Golf, тоді як багато електромобілів здаються нам дивно непривабливими. Він має швидке прискорення та відповідає прогнозованому запасу ходу в 240 км у теплі місяці. Це скоротилося приблизно до 160 км в середині зими, але все ще достатньо для малолітражних поїздок, тобто поїздок менше 80 км в один бік; зазвичай ми не збиваємося на ньому більше ніж на 60км, тому зарядка вдома — це все, що нам потрібно. У нас була лише одна проблема – помилка програмного забезпечення, яка розрядила батарею 12 В, що перешкоджало запуску. Це було швидко діагностовано та виправлено вдома шляхом оновлення програмного забезпечення. Я знаю, що запас ходу на електроприводі поступово збільшується, але для нашого використання на малолітражках діапазону 240км цілком достатньо з періодичною зарядкою вдома. Компанія VW створила чудову електронну версію свого найпопулярнішого автомобіля.
    Volkswagen e-Golf 36 kwt 2020
    Сергей
    Был(а) онлайн: Сегодня
    5 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    36 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    60 тыс. км
    Реальный запас хода
    240 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    100 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    240 км
    На трассе в теплую погоду
    200 км
    По городу в холодную погоду
    200 км
    На трассе в холодную погоду
    160 км
    Оценка
    5
    / 5
    Отзыв
    Електричний e-Golf я придбав замість свого Audi A5, оскільки я їздив понад 640 кілометрів на день для роботи, а мій рахунок за дизель складав близько $500 на місяць. Я вирішив взяти новий e-Golf. Це дозволило мені заощадити кошти на бензині/дизелі, а також на компонентах двигуна. Підсумовуючи, e-Golf не лише дозволяє заощаджувати гроші, що є важливим у нинішній економічній ситуації, але й має відмінні ходові якості та комфорт. Система розваг в автомобілі оцінює ваш стиль водіння з точки зору економії ресурсів планети, до чого кожен з нас має долучитися!! Плавний хід автомобіля створює враження, ніби ви їдете на повітрі. Розгін e-Golf змушує мій мобільний телефон у середньому відділенні переміщатися назад на заднє сидіння, що значить про його безпеку на стаціонарних перехрестях, коли потрібно швидко рушати з місця. І щоб все це підсумувати, мій бухгалтер вирахував, що цей автомобіль дозволяє мені заощадити $6250 на рік ...
    Volkswagen e-Golf 36 kwt 2019
    Сергей
    Был(а) онлайн: Сегодня
    5 мес. назад
    Основные показатели
    Емкость батареи
    36 кВт•ч
    Привод
    Передний
    Пробег
    80 тыс. км
    Реальный запас хода
    260 км
    Здоровье аккумулятора (SOH)
    99 %
    Запас хода
    По городу в теплую погоду
    260 км
    На трассе в теплую погоду
    220 км
    По городу в холодную погоду
    210 км
    На трассе в холодную погоду
    180 км
    Оценка
    4
    / 5
    Отзыв
    Мій перший (і точно не останній) електромобіль. Усе, що добре в VW Golf, але в електричній версії. Він зручний, надійний, а витрати на утримання просто мізерні. Я заряджаю свою машину в основному вдома за нічним тарифом 1 грн за кВт*год. Він чудово їде, навіть не дивлячись на те, що важчий знизу, ніж бензиновий/дизельний Golf. Відчувається надійним та стійким на дорозі, а рівень комфорту такий, як ви й очікуєте від VW. Відмінний. Якщо ви розглядаєте перехід на електромобіль, потребуєте авто, яке здатне швидко переміщатися на короткі дистанції, але водночас спроможне пройти й довші відстані (мережа зарядних станцій постійно покращується), то на ринку достатньо дуже хороших автомобілів з малим пробігом, з яких ви можете вибрати. Я б рекомендував обрати e-Golf з повним пакетом опцій та Pro Navigation (екран 10 дюймів) - і якщо вдасться знайти, то e-Golf з тепловим насосом, оскільки саме взимку запас ходу може зменшуватися. Однак не зосереджуйтеся лише на запасі ходу. З електромобілем потрібно просто трохи інший підхід. Моя оцінка 4