Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Топи
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|

33 країни та 11 автовиробників обіцяють відмовитися від випуску автомобілів з ДВС до 2040 року

Адміністратор
CO2 NEWSавтор: CO2 Team
19 листопада 2021
|
1155
Поділитися:

В останньому оголошенні, зробленому на кліматичній конференції COP26 у Глазго, група країн, автовиробників та місцевих органів влади зобов'язалася забезпечити, щоб усі нові автомобілі мали нульовий рівень викидів до 2040 року у всьому світі та не пізніше 2035 року на «провідних ринках».

"Декларація COP26 про прискорення переходу до автомобілів і фургонів з нульовим викидом шкідливих речовин" отримала підтримку 33 країн і 11 автовиробників, включаючи Ford, General Motors та Volvo.

«Як представники урядів, підприємств та інших організацій, що впливають на майбутнє автомобільної промисловості та автомобільного транспорту, ми зобов'язуємося швидко прискорити перехід до автомобілів з нульовим рівнем викидів для досягнення цілей Паризької угоди», – йдеться у заяві.

Паризька угода ставить за мету обмежити глобальне потепління «значно нижче» на 2 градуси Цельсія вище за доіндустріальні рівні, а в ідеалі - 1,5 градуса Цельсія. Досягнення цієї амбітнішої мети за температурою було ключовою темою переговорів COP26, хоча поточні національні зобов'язання до 2030 року поставили світ на шлях до потепління на 2,4 градуса.

Захисники клімату неоднозначно відреагували на обіцянку використовувати автомобілі без викопного палива. З одного боку, підписалися великі автомобільні компанії, а також ключові ринки. Сторони, що підписали, включають Канаду, Нідерланди, Норвегію, Польщу, Швецію та Індію.

Включення Індії є особливо важливим, оскільки це четвертий за величиною автомобільний ринок у світі, і раніше не встановлювалися терміни відмови від автомобілів, що працюють на газі.

"Те, що ці великі гравці беруть на себе ці зобов'язання, ми повинні переконатися, що вони виконуються, - це дійсно важливо", - каже Марго Оге, колишня високопосадовець з якості повітря в США та нинішній радник автомобільних компаній та екологічних груп. «Це справді говорить нам про те, що ці компанії та їх ради директорів визнають, що майбутнє за електрикою ».

Однак Японія, Китай та США не підписали це зобов'язання, і ці країни представляють три найбільші автомобільні ринки у світі. Автовиробники, що підписали договір, представили лише близько 25% продажів автомобілів у 2019 році.

Великі компанії, як Toyota, Volkswagen та альянс Nissan-Renault, не підписали декларацію.

Виконавчий директор Грінпіс Німеччини Мартін Кайзер сказав Рейтер, що відсутність цих ключових гравців викликає "серйозне занепокоєння".
«Щоб відмовитися від використання нових копалин палива, нам потрібно позбутися нашої залежності», - сказав він. «Це означає перехід від ДВС до електромобілів та негайне створення чистих мереж громадського транспорту».

Інші автомобільні компанії, які дійсно підписали контракт, включають Jaguar Land Rover , Mercedes-Benz та китайську BYD Auto . Крім того, підписалися 27 власників та операторів автопарків, у тому числі Uber та Leaseplan , які здають в оренду 1,7 мільйона автомобілів у 30 країнах.

Хоча самі США не погодилися з цим, штати Каліфорнія та Нью-Йорк погодилися, а також великі міста, такі як Сіетл, Нью-Йорк, Лос-Анджелес та Атланта.


За матеріалами routers.com
Зелена енергетикаЗаходи та подіїСтатистика
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися