Вживані автоНові автоАвтосервіси
Увійти|Зареєструватися

35 відгуків про електромобілі

Hyundai Kona 64 kWh I Покоління (FL) (США) 2022
Вадим
Був(ла) онлайн: Сьогодні
7 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт/г
Привід
Передній
Пробіг
40 тис. км
Реальний запас ходу
450 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Оцінка
5
/ 5
Відгук

Американка. Автомобіль крутий і веселий в управлінні. Інші водії отримують сюрприз, коли ви опустите ногу. Стерео добре. Сидіння зручні. Не вистачає місця на задніх сидіннях, але нас це не хвилює, оскільки в машині лише двоє дорослих. Собаки поміщаються в багажник.

Зараз зимою запас ходу звісно не такий як хотілось би). Таким чином, пробіг значно менший, ніж зазначений діапазон у 480 км. З увімкненим опаленням це приблизно 320 км. Я дуже розчарований цим, але я розумію і був готовий до втрати пробігу в зимові місяці. Оновлю це влітку

Загалом всім задоволений, крім зимового пробігу. З заряджанням немає ніяких проблем, купив перехідник ccs1>ccs2 думаю, що авто бере максимум з того, що видають наші станції а це біля 100 кВт за годину, сам перехідник здається на 120 квт розрахований

Tesla Model 3 Long Range AWD I Покоління (США) 2018
Vlad
Був(ла) онлайн: Сьогодні
9 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
75 кВт/г
Привід
Повний
Пробіг
80 тис. км
Реальний запас ходу
420 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Оцінка
5
/ 5
Відгук

Купив рік назад, машина просто супер, коли їду на авто воно завжди привертає увагу прохожих, не дивлячись на те, що таких електромобілів по Україні навалом, технології просто супер, динаміка не дасть нудьгувати за кермом точно, не думаю, що для тесли є конкурент в цьому плані. За що платити таку ціну? Якість збірки моментами викликає питання, але вибачте а в яких сучасних авто нормальна збірка і та матеріали? Тому якщо хочете стильних, технологічний електромобіль, їхати та не нудьгувати - рекомендую)

Kia Niro 64 kWh I Покоління (Європа) 2020
Soul
Був(ла) онлайн: Сьогодні
10 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт/г
Привід
Передній
Пробіг
40 тис. км
Реальний запас ходу
400 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук

Перший електромобіль у власності, хоча під час попередньої роботи я їздив на кількох. Комфортна їзда і зовсім не млявий. Телефонний додаток UVO чудово підходить для розморожування та дистанційного блокування, якщо ви випадково забули!! Легко заряджати з моєї домашньої точки, наполегклево рекомендую, і досить дешево – приблизно 60 грн за повну зарядку по нічному. Найдовше проїхав приблизно 350 км без заряджання і залишилося 30 км. Був трохи занепокоєний діапазоном, оскільки на той час не було встановлено домашню зарядку. Місцевий супермаркет і міська автостоянка забезпечили поповнення перед установкою домашньої зарядкою. Обидва пропонували зарядку типу 2 на 7 кВт, а один мав швидкий зарядний пристрій. Два рази довелося вставати рано, щоб отримати місце. Загалом дуже задоволений автомобілем і тепер звик регулярно заряджати.

Hyundai Ioniq 2020
Антон
Був(ла) онлайн: Сьогодні
12 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт/г
Привід
Передній
Пробіг
40 тис. км
Реальний запас ходу
215 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Оцінка
5
/ 5
Відгук

Я трохи скептично ставився до покупки електромобіля, тож вирішив орендувати Hyundai Ioniq на два роки, знаючи, що якщо я не піду з ним, я матиму його лише на два роки. З самого початку я був вражений тим, наскільки хороший цей автомобіль, він комфортний, дуже приємний у їзді, і, перш за все, заряджаючи його протягом ночі, він неймовірно дешевий у експлуатації. Деякі відгуки, які я читав раніше, критикували його потужність і ексцелерацію, очевидно, ці відгуки були від бензинових керівників, тому що Ioniq має 4 режими водіння, звичайний, еко, еко + і спорт, якщо вам потрібно переключитися на спортивний режим, це достатньо, натискання кнопки на центральній консолі – і він геть, гаразд, це не хот-хетч, але в сьогоднішніх умовах водіння це просто робота. Керованість на дорозі більш ніж достатня, він добре тримає лінію, а повороти стабільні, кермо, на мій погляд, нейтральне, завдяки вазі акумуляторів автомобіль виглядає досить добре посадженим, хоча деякі вибоїни резонують у салоні. Інтер’єр гарно спланований і виглядає досить якісно, інформаційний дисплей містить більше, ніж потрібно, але досить інтуїтивно зрозумілий, хоча потрібен час, щоб розібратися з деякими більш технічними речами, але кожен день водіння – це легкий вітер. Я з нетерпінням чекаю, що тепер почну керувати автомобілем, чого раніше було не так багато. Я не повернусь до водіння бензинової машини найближчим часом.

Hyundai Ioniq 2020
Олександр
Був(ла) онлайн: Сьогодні
14 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт/г
Привід
Передній
Пробіг
60 тис. км
Реальний запас ходу
235 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук

Я довго вибирав цю машину і проїхав майже всі альтернативи. Деякі їздили краще та швидше, напевно, але для балансу ціни, продуктивності, практичності та ефективності це було для мене. Він напрочуд швидкий на дорогах, незважаючи на опубліковані дані. Це пов’язано з електричним крутним моментом і завжди ввімкненою правильною передачею. Я можу долати поїздки за той самий час, що й у своєму попередньому BMW M135, і чую радіо набагато чіткіше. Зарядка вдома практично нульова, тому її використання майже нічого не коштує. Швидкість заряджання на швидкісних зарядних пристроях є достатньою, коли ви дізнаєтеся про діапазон заряджання. Не дуже хороший автомобіль на великі відстані, я б не хотів використовувати його понад 400 км. Ергономіка часом може трохи засмучувати, наприклад, "Автоматичне утримання" взагалі не є автоматичним, оскільки його потрібно вибрати, тому його слід називати "утримання". Я також керую VW GTE, який має кращу ергономіку, але він, звичайно, не зовсім електро)

Hyundai Ioniq 2017
Рома
Був(ла) онлайн: Сьогодні
15 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт/г
Привід
Передній
Пробіг
108 тис. км
Реальний запас ходу
230 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
99 %
Оцінка
5
/ 5
Відгук

Вибираючи електромобіль протягом кількох років, я нарешті зупинився на Hyundai Ioniq після тестування майже кожного електромобіля, який міг. Я щиро вірю, що це найкращий електромобіль на дорозі сьогодні!! Гаразд, це не Tesla, але він має гарне поєднання діапазону, технічних характеристик, функцій, безпеки, простору, якості, надійності тощо, але має відносно недорогу ціну. Цей електромобіль не найкращий варіант для далеких подорожей, але для міста я рахую що йому немає рівних в класі

Volvo XC40 Recharge 2021
Олег
Був(ла) онлайн: Сьогодні
16 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
78 кВт/г
Привід
Повний
Пробіг
30 тис. км
Реальний запас ходу
400 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Оцінка
5
/ 5
Відгук

Інтер'єр автомобіля вражає своєю продуманістю та якістю матеріалів. Кожен елемент салону відчувається преміальним. Цифрова панель приладів та великий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи забезпечують всю необхідну інформацію та зручність управління функціями автомобіля. Екран це мабуть те, що найбільше мені подобається в XC 40, ще є вбудована функція в гугл картах яка показує з яким % заряду ви доїдете до точки призначення.

Володіючи електромобілем в Україні, не можу не відзначити зручність експлуатації. Заряджання з домашньої зарядної станції виявляється дуже зручним, а запас ходу в 78 kWh батареї дозволяє не хвилюватися про дальність поїздок по місту та за його межами. Також, з огляду на зростаючу мережу зарядних станцій в Україні, планування поїздок стає все зручнішим.

Динаміка автомобіля просто вражає. Потужність та миттєва реакція на натискання педалі газу роблять кожну поїздку захопливою. Керування автомобілем легке та інтуїтивно зрозуміле, а системи безпеки та допомоги водію Volvo забезпечують високий рівень захисту та комфорту під час руху.

Висока ціна автомобіля може здатися значним бар'єром для багатьох, але враховуючи економію на пальному, низькі витрати на обслуговування та високий рівень комфорту та безпеки, вважаю, що Volvo XC40 Recharge є відмінним вкладенням в довгострокову перспективу.

Загалом, я абсолютно задоволений своєю покупкою та з радістю рекомендував би Volvo XC40 Recharge всім, хто шукає надійний, безпечний та екологічний автомобіль!

Volkswagen ID.4 Pro I Покоління (Європа) 2021
Володимир
Був(ла) онлайн: Сьогодні
16 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
77 кВт/г
Привід
Задній
Пробіг
38 тис. км
Реальний запас ходу
400 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Оцінка
5
/ 5
Відгук

Автомобіль просто супер! Брав євройпейця з малим пробігом рік тому, комфортні та легкодоступні елементи керування, приголомшливий розмір кабіни та заднього сидіння, багажник фантастичного розміру з відділенням на підлозі в ньому, ідеальним для зарядних проводів тощо.

Освітлення настрою з різними кольорами справді приємне, але не надто яскраве, гарна якість сидінь, дальнє світло дуже хороше, функції безпеки під час водіння чутливі, але не перевантажують, настільки плавне, чуйне прискорення, якість звуку з динаміків кристально чиста без спотворень, оригінальний css2 не замінити ніякими перехідниками ті що ставлять на китайців! В мене швидкість зарядки по css 100-120 квт на швидкісних станціях на відмінну від китайців які приймають тільки 60-80 квт!

BMW i3 2021
Max
Був(ла) онлайн: Сьогодні
17 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
42 кВт/г
Привід
Задній
Пробіг
44 тис. км
Реальний запас ходу
260 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Оцінка
5
/ 5
Відгук

Купили наш i3 новим, щоб замінити Mini Clubman Cooper S, який служив нам основним автомобілем для поїздок. i3 був зареєстрований дилером, тож технічно вважається вживаним, але насправді не був у користуванні, мав лише 2600 км пробігу, тож на мою думку, він був новим, але значно здешевленим. Ми маємо його близько 3 років і абсолютно їм задоволені. Оскільки автомобіль був зареєстрований заздалегідь, комплектація вже була визначена, тому він прийшов з пакетом допомоги в заторах, який, якщо чесно, я б навіть не брав, і він дійсно корисний лише на автострадах, що, враховуючи, машина в основному використовується для міських поїздок.

Мені подобається легкість і безстресовість, з якою керується цей автомобіль, і мені подобається засмучувати так звані спортивні автомобілі (принаймні на прямій). Час розгону до 100 км/год не відображає всієї картини, оскільки розгін до 50 км/год є чимось неймовірним, безсумнівно швидше, ніж колись був мій старий 335i! Дуже різкий для маневрування в міському трафіку.

Простір усередині кабіни дуже хороший, хоча багажник міг би бути трохи більшим, і враховуючи, що у моїй машині немає REX, було б непогано, якби BMW подумали про створення додаткового місця для зберігання під підлогою багажника, де зазвичай знаходиться REX. Також через конструкцію з вуглецевого волокна безпеки кабіни неможливо встановити багажник на даху, тож якщо вам коли-небудь потрібно перевезти великі вантажі, можливо, вам варто розглянути щось інше.

Задні двері можуть бути трохи проблематичними на тісних парковках, зазвичай доводиться випускати пасажирів ззаду перед паркуванням - це може бути проблемою, якщо у вас є маленькі діти, також задні вікна не відкриваються, знову ж таки, це варто врахувати, якщо у вас часто їздять пасажири на задніх сидіннях.

Ніколи не турбувався про встановлення швидкого домашнього зарядного пристрою. Розглядав це, коли ми вперше купили машину, але я з'ясував, що доданий в комплекті зарядний пристрій цілком здатний заряджати машину за ніч кілька разів на тиждень, щоб забезпечити всю потрібну мені енергію. Майже ніколи не користуюся громадськими зарядними станціями, хоча якщо я роблю покупки в супермаркетах, завжди "дозаряджаю" на їхніх зарядних точках, навіть якщо вони лише 7 кВт, і я можу отримати лише близько 10% під час покупок, це все одно еквівалентно приблизно 45 гривням безкоштовної електроенергії!

Audi E-tron 95 KWH 2019
Alex
Був(ла) онлайн: Сьогодні
17 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
95 кВт/г
Привід
Повний
Пробіг
92 тис. км
Реальний запас ходу
350 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
98 %
Оцінка
3.5
/ 5
Відгук

Виглядить авто дуже шикарно, в салоні також все на рівні, є глюки мультимедіа та інші програмні проблеми, таких, щоб прям особливих проблем чи болячок в цього авто я не помітив, в нього єдина болячка це те, що ціна не відповідає реальності, розхід просто якийсь нереальний, зимою на початку поїздки доходить до 70 квт в годину, далі спускається до 30-40 квт, літом ситуація звісно краще але всеодно, мені вона обійшлася близько 70 000 доларів коли я брав її в 2020 році, мені дуже подобаються всі авто ауді, мав q5 та q7, але з електромобілями в ауді щось не йде поки... це моя субʼєктивна думка, маю знайомих яким e-tron довбодоби.

MG 4 LUX 2023
Валерій Миколайович
Був(ла) онлайн: Сьогодні
18 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт/г
Привід
Задній
Пробіг
15 тис. км
Реальний запас ходу
420 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Оцінка
5
/ 5
Відгук

Легко керувати. Усі елементи керування легкодоступні. Я ніколи не намагався їздити від повної батареї до розрядженої. Моя найдовша поїздка за всю історію – 300 км в яку я здійснив із 81% повного заряду. Це було в червні. Взимку він, ймовірно, проїде лише 230 км на 81% заряду. Прискорення дивовижне, але передні колеса схильні буксувати, якщо натискати на педалі занадто сильно, особливо на мокрій дорозі. Поки жодної проблеми по експлуатації, рекомендую даний електромобіль для будь яких потреб по місту чи за містом.

Мені 67 років! І навіть в моєму віці я не бачу ніяких проблем з експлуатацією даного електромобіля.

Дані які я вписав в запас ходу дуже приблизні але точно близькі до реально ніж те, що пишуть офіціали!

Volkswagen ID.4 Crozz Pure Plus 2022
Олег
Був(ла) онлайн: Сьогодні
18 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
84.8 кВт/г
Привід
Передній
Пробіг
40 тис. км
Реальний запас ходу
430 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Оцінка
5
/ 5
Відгук

За такі смішні гроші це ідеальне авто, да не все ідеально, але авто виглядить дуже привабливо, запасу ходу вистачає як по місту так і за ним, на швидкісних зарядних станціях літом отримую до 80квт з перехідником чи напряму бо gbt, зимою близько 60квт коли батарея прогріта, по експлуатації ніяких проблем не маю

Характеристики та огляди

e-Golf
Volkswagen e-Golf (2014-2016)
24.2 kWh EU
Переглянути всі моделі

Останні оголошення

Mercedes-Benz EQC
48 800 $
Mercedes-Benz EQC
  • 2020
  • 85 тис. км
  • Львів
  • 85 кВт/г
18 год. тому
Audi E-tron 2019
45 500 $
Audi E-tron 2019

Останні новини

MAXUS EUNIQ 6 офіційно в Україні: Все, що вам потрібно знати про великий електрокросовер з CCS2