Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Топи
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|

Коли електричні, бензинові та дизельні автомобілі будуть однакові в ціні?

Адміністратор
CO2 NEWSавтор: CO2 Team
04 листопада 2023
|
427
Поділитися:

Середня ціна на електромобілі цього року впала на 20%. Проте для більшості водіїв це все ще дорого.

"Коли ціна на бензинові чи дизельні автомобілі наблизиться до ціни на електромобілі?"

На це питання Nissan відповів під час прес-конференції у Римі.

За словами японського виробника, який роками бере участь у процесі розробки та трансформації, спрямованої на те, щоб зробити його електрифіковані продукти все більш конкурентоспроможними, точкою перелому буде 2030 рік, коли буде паритет витрат на електричне спалювання.

Перше інвестування

Щоб підтримати автомобілістів у майбутньому з мобільністю з нульовим рівнем викидів, Nissan протягом багатьох років реалізує план, який передбачає інвестиції в розмірі 16 мільярдів євро в усьому світі до 2030 року та реалізацію важливих проектів у разі потреби.

Давайте поговоримо про Ambition 2030, який підтримує прагнення бренду досягти вуглецевої нейтральності протягом усього життєвого циклу своєї продукції до 2050 фінансового року. Ми починаємо з цього, тому що одна з цілей полягає в тому, щоб до 2030 року в Європі був виключно електричний асортимент. Ось чому всі нові автомобілі, починаючи з Ariya, будуть на 100% електричними.

А ціна? Nissan нещодавно знизив ціни на Ariya, які зараз починаються з 43 300 євро. Однак, щоб досягти такого рівня, коли електромобілі коштуватимуть стільки ж, скільки автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, нам потрібно зробити наступні кроки.

Кроки до паритету витрат

Президент і генеральний директор Nissan в Італії, Марко Торо, продемонстрував слайд на конференції в Римі, в якому чітко описані кроки японського автовиробника до досягнення паритету витрат на електричне згоряння в 2030 році.

Перш за все, до 2026 року витрати на розробку та виробництво 100% електричних двигунів і двигунів e-Power будуть знижені на 30% порівняно з 2019 роком, а вартість моделей Nissan e-Power зрівняється з моделями, оснащеними двигуном внутрішнього згоряння.

За словами Nissan, головні переваги нового підходу «X-in-1» подвійні: 100% електричні двигуни та двигуни e-Power будуть вироблятися на одній виробничій лінії, з однакових елементів конструкції, а використання рідкоземельних елементів буде зменшено до 1% за вагою.

Вирішальну роль на цьому шляху відіграватимуть твердотільні батареї, рішення, яке, як відомо, буде прийнято багатьма виробниками автомобілів (навіть якщо деякі, як-от Renault, досі твердо вірять у літієві батареї).

Твердотільні батареї переконують все більше і більше виробників, оскільки вони коштують вдвічі дешевше поточних батарей, перезаряджаються в третину разу швидше, є більш компактними та виробляються з меншою кількістю сировини, включаючи дуже дорогі елементи, такі як літій і кобальт.

У 2024 році Nissan запустить пілотний завод в Японії. Перші автомобілі, оснащені цією технологією, очікуються в 2028 році, а в 2030 році всі електромобілі Nissan будуть оснащені батареями з твердим електролітом.

І вже приблизно через 5 років впровадження цієї технології дозволить скоротити витрати на виробництво на 65%!

Приблизно у 2028/2030 роках паритет витрат на електрику та систему згоряння буде досягнутий завдяки створенню EV 36Zero на заводі в Сандерленді у Великобританії. Це перша в світі екосистема виробництва електромобілів, яка включатиме розробку та виробництво електромобілів, а також гігафабрику потужністю 35 ГВт (до 2030 року), «мікромережу» відновлюваної енергії для сталого виробництва електромобілів і систему зберігання енергії для "другого життя" батарей Nissan EV.

БатареїСтатистика
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися