Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|

Польща отримає 173 млн € від ЄС на будівництво електрозаправок та водневих заправних станцій

Адміністратор
CO2 NEWSавтор: CO2 Team
04 листопада 2021
|
1021
Поділитися:

У Брюсселі з'ясувалося, що плани Польщі щодо інвестування в інфраструктуру для заряджання електромобілів та заправки воднем для автомобілів з нульовим та низьким рівнем викидів, відповідають правилам державної допомоги ЄС.

Крім того, відповідно до цілей Європейської комісії, включених до Зеленої угоди, вони сприятимуть скороченню викидів CO2 та інших забруднюючих речовин без надмірного спотворення конкуренції на ринку Співтовариства.

За словами Маргрет Вестагер , віце-президента Європейської комісії, відповідальної за політику в галузі конкуренції:

Програма просуватиме альтернативні види палива та спонукатиме споживачів використовувати більш екологічні автомобілі. Планується побудувати інфраструктуру для заряджання транспортних засобів на маршрутах, що належать Трансєвропейській транспортній мережі (TEN-T), а також на інших дорогах у Польщі.

Для цих цілей на 2021-2025 роки виділено 173 мільйони євро (800 мільйонів злотих).

Сама програма складається із двох частин:

  1. 151 мільйон євро (700 мільйонів злотих) буде спрямовано на інвестиції в станції заряджання електромобілів, з особливим упором на станції швидкої зарядки та інфраструктуру зарядки за межами міст.
  2. 22 мільйони євро (100 мільйонів злотих) планується витратити на будівництво загальнодоступних водневих заправних станцій у рамках пілотного проекту. Пілотний проект дозволить зібрати ринкові та бізнес-дані про сектор водневої мобільності у Польщі.

Підтримка в рамках програми здійснюватиметься у формі прямих грантів та буде обмежено 50% затверджених інвестиційних витрат.

Програма відкрита для всіх економічних операторів, що відповідають певним стандартам, наприклад, щодо функціональної сумісності інфраструктури.

Кандидати повинні відповідати критеріям, пов'язаним з вимогами техніко-економічного обґрунтування проектів, включаючи забезпечення належного розміщення підтримуваної інфраструктури. Заявки перевірятимуться в рамках відкритої та прозорої процедури, максимальний розмір допомоги на одного отримувача буде обмежений, і лише малі та середні підприємства зможуть отримати вигоду із значної частини бюджету. Європейський зелений курс було схвалено у грудні 2019 року та визначає, як Європа до 2050 року стане першим кліматично нейтральним континентом. Однак, для досягнення цієї нейтральності необхідно до 2050 скоротити викиди в транспортному секторі на 90%.

За матеріалами moto.rp.pl
Зарядна інфраструктура
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися