Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Топи
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|

Яка кількість зарядних пристроїв для електрокарів припадає на кожні 100 км, у країнах ЄС?

Адміністратор
CO2 NEWSавтор: CO2 Team
20 жовтня 2022
|
797
Поділитися:

Європейська асоціація виробників автомобілів (ACEA) підрахувала, скільки точок зарядки електромобілів припадає на кожен кілометр дороги в ЄС.

ACEA розраховувала кількість зарядних пристроїв не в абсолютних цифрах, а на кілометр дороги.

І це досить цікаво, тому що багато говорить про доступність цих зарядних пристроїв.

Однак, важливо, що це стосується всіх зарядних пристроїв. Звичайні зарядні станції "за рогом" також враховано, а це означає, що не кожен зарядний пристрій насправді підходить для використання під час тривалої поїздки. У середньому, близько 14 % усіх зарядних станцій є швидкими або кожен 7ий зарядний пристрій. Це агрегати з потужністю понад 22 кВт, що є лімітом для зарядних пристроїв змінного струму.

З огляду на всі зарядні пристрої, лідирують Нідерланди, що мають в середньому 64,3 точки зарядки електромобілів на 100 км. Тобто, 1 зарядний пристрій на кожні 1,5 км дороги.

На другій позиції Люксембург, з показником 57,9 зарядних пристроїв на 100 км.

Третє місце, із значним відривом посідає Німеччина, яка має «лише» 25,8 одиниць на 100 км.

Португалія (4) – 24,9. Бельгія посідає восьме місце після Італії з 18,4 одиницями на 100 км.

З 27 країн-членів ЄС 17 мають менше 5 зарядних пристроїв для електромобілів на 100 кілометрів.

А 6 країн навіть не досягають середнього показника 1 зарядний пристрій на 100 км. Це Латвія (0,7), Польща (0,7), Естонія (0,6), Кіпр (0,4), Греція (0,4) і Литва в кінці. У цій країні в середньому на 100 км дороги припадає лише 0,2 зарядки.

Висновок: надто мало зарядних пристроїв, хоча в кожній країні показник значно відрізняється. Нідерланди лідирують.

Частка (PH) EV

У той же час ACEA розглянула частку плагін-автомобілів у національних продажах, тобто плагін-гібридів і електромобілів разом.

Торгова асоціація відзначила і там подібні відмінності: у Литві ця частка становить 3,7 %, у Нідерландах – 29,5 %. Лідером у цій області в ЄС є Швеція (45 %), яка має менший бал за кількістю зарядних пристроїв на 100 км (12,2). Останніми, але не менш важливими з точки зору продажів (PH)EV є: Мальта (незмірно мала частка), Болгарія та Кіпр (1,7 %). Примітною є Данія (35,3 %).

Очевидно, що до повної електрифікації автопарку в ЄС ще потрібно пройти довгий шлях.
Зарядна інфраструктураСтатистика
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися