Вживані автоНові автоАвтосервіси
Увійти|Зареєструватися
|

Tesla оголошує про випуск акумуляторних батарей типу «tabless», які поліпшать дальність дії її електромобілів

Tesla оголошує про випуск акумуляторних батарей типу «tabless», які поліпшать дальність дії її електромобілів
26 березня 2021
|
874
Поділитися:

На 16% збільшення ходу, в 5 разів більше енергії, на 14% дешевше

Tesla обнародувала плани по розробці «настільної» батареї, яка могла б поліпшити запас ходу і потужність електромобіля. Компанія буде виробляти свої нові батареї на власному виробництві, що, за прогнозами генерального директора Tesla Ілона Маска, допоможе значно знизити витрати і дозволить компанії в кінцевому підсумку продавати електромобілі за тією ж ціною, що і бензинові.

Очікується, що батарея знизить вартість кіловат-годину Tesla - одиниці енергії, найбільш часто використовується для вимірювання ємності акумуляторних блоків в сучасних електромобілях. Багато експертів вважають, що зниження цих витрат дозволить Tesla різко знизити ціну на свої автомобілі, тим самим зробивши їх набагато доступнішими. Новина про нову батареї була оголошена під час широко розрекламованого заходу «Battery Day» в Пало-Альто, Каліфорнія.

Маск сказав, що Tesla досягла цього прориву, видаливши язичок, частину батареї, яка з'єднує елемент і те, що він живить. Ці нові клітини, які Tesla називає 4860 клітинами, дадуть батареям електромобілів компанії в п'ять разів більше енергії, зроблять їх в шість разів більш потужними і дозволять збільшити дальність дії автомобілів Tesla на 16 відсотків. Клітини столу були одними з перших анонсів Дня батареї Tesla.

Нові клітини більші, ніж нинішні клітини Тесли, розміром 46 на 80 міліметрів (звідси і назва - 4680). За словами Маска, крім збільшення енергії і потужності, нові елементи приведуть до зниження вартості кіловат-години на 14% тільки на рівні форм-фактора клітини. Нова система виробництва клітин Tesla «близька до роботи» на рівні пілотного заводу.

Під час заходу Дрю Багліно, віце-президент Tesla з силових агрегатів і енергії, розповів про нові елементи. Він сказав, що інженери Tesla «зробили лазерний візерунок» на існуючі фольги в клітині, щоб створити «спіраль з черепицею», що призвело до скорочення довжини електричного шляху до 50 мм в порівнянні з існуючою довжиною 250 мм в поточних клітинах.

«Насправді у вас більш короткий шлях [для руху електрона] в великій клітині столу, ніж в меншій клітині з вкладками», - додав Маск. «Таким чином, навіть не дивлячись на те, що клітина більша, вона насправді має більшу потужність».

Як і більшість автомобільних компаній, Tesla закуповує акумулятори у великих виробників, тому може зосередитися на своїй основній місії: створення електромобілів. 2170 клітин компанії, які в даний час використовуються в автомобілях Model 3 і Model Y, виготовляються Panasonic на заводі Tesla Gigafactory в Неваді.

Але ці запаси стали напруженими. У 2018 року брак елементів в Panasonic посилив проблеми «виробничого пекла» Tesla, коли компанія почала нарощувати свої зусилля по створенню Model 3. Маск розкритикував темпи виробництва акумуляторів Panasonic, які обмежують Model 3 і Model Y. А генеральний директор Panasonic Казухіро Цуга передбачив, що його батареї «розрядяться», якщо Tesla продовжить розширювати свій бізнес.

Маск оголосив про те, що Tesla почне виробництво власних акумуляторів, спрямоване на усунення цих вузьких місць. Це не було державною таємницею. Про перехід на власне виробництво батарей заявили недавні придбання, просочилися фотографії, патентні заявки і дослідження, опубліковані Джеффом Даном, одним з перших розробників літій-іонних акумуляторів і керівником відділу досліджень акумуляторів Tesla.

Але Tesla не перестане купувати ці батареї найближчим часом. Напередодні Battery Day Маск написав у Твіттері, що компанія продовжить використовувати акумулятори, що поставляються Panasonic, китайської CATL, південнокорейської LG Chem та іншими. Більш того, Tesla купить у своїх постачальників більше акумуляторів, ніж зазвичай.

Це має сенс, з огляду на більш широкі амбіції Tesla, сказав Каспар Роулза, аналітик Benchmark Mineral Intelligence, який спеціалізується на сировині, яка входить в літій-іонні батареї. «Для Tesla немає сенсу розривати ці відносини, майбутньому попиту будуть потрібні потужності - хоча компанія зараз знаходиться на стадії, коли вона може зайнятися вертикальною інтеграцією», - сказав Роулза.

По матеріалам theverge.com
БатареїTesla
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Характеристики та огляди

e-Golf
Volkswagen e-Golf (2014-2016)
24.2 kWh EU
Переглянути всі моделі

Останні новини

MAXUS EUNIQ 6 офіційно в Україні: Все, що вам потрібно знати про великий електрокросовер з CCS2
MAXUS EUNIQ 6 офіційно в Україні: Все, що вам потрібно знати про великий електрокросовер з CCS2

Останні оголошення

Tesla Model Y
30 999 $
Tesla Model Y
  • 2020
  • 47 тис. км
  • Київ
вчора
Nissan Leaf 2016
8 700 $
Nissan Leaf 2016