Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Топи
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|

Toyota наближається до масового виробництва твердотільних батарей

Адміністратор
CO2 NEWSавтор: CO2 Team
02 листопада 2023
|
519
Поділитися:

Японський автовиробник Toyota близький до того, щоб виробляти твердотільні батареї такими ж темпами, як і існуючі батареї для електромобілів, повідомляє Financial Times.

Зазначається, що масове виробництво твердотільних акумуляторів може початися до 2027 або 2028 року. Нещодавно автовиробник заявив, що досяг прориву, який може вдвічі зменшити вартість і розмір цих батарей. Toyota заявила, що у разі успіху, твердотільні батареї подвоять запас ходу електромобілів до 1200 км. Час зарядки становитиме 10 хвилин або менше.

Toyota погодилася співпрацювати з Idemitsu, великою японською нафтовою компанією, над технологією масового виробництва твердотільних акумуляторів.

За даними Associated Press, ця угода важлива для Toyota, що обіцяє пришвидшити продаж електромобілів на акумуляторних батареях і наздогнати відставання від таких конкурентів, як Tesla та китайський BYD. Toyota частково відстає через свій успіх у гібридах, таких як Prius, обладнаних бензиновими двигунами та двигунами з акумуляторним живленням.

«Завдяки постійним зусиллям методом проб і помилок нам вдалося розробити матеріал, який є більш стабільним і менш схильним до тріщин», — сказав тоді журналістам виконавчий директор Toyota Кодзі Сато. «Майбутнє мобільності полягає в зв’язках між автомобільним та енергетичним секторами, включаючи цю інновацію з Японії», – сказав він.

Idemitsu досліджує базові технології для повністю твердотільних акумуляторів з 2001 року. Toyota розпочала роботу в 2006 році. Багато провідних автовиробників світу працюють над твердотільними батареями, у тому числі внутрішній конкурент Toyota - Nissan і американський виробник Ford.

Що таке твердотільні акумулятори і чим вони відрізняються від літій-іонних?

Твердотільний акумулятор складається з катода, анода та твердого електроліту. Він відрізняється від літій-іонних акумуляторів, які використовують рідкий електроліт. Сучасні літій-іонні батареї ризикують пошкодитися, наприклад роздутися або витікати, оскільки вони використовують рідкі електроліти. Вони також більш схильні до займання.

Однак твердотільний акумулятор із твердим електролітом усуває ці занепокоєння та забезпечує більшу стабільність із міцною структурою. Це також підвищує безпеку пристрою, навіть якщо акумулятор пошкоджено. За даними Financial Times, твердотільні батареї необхідні для масової комерціалізації електромобілів з акумуляторним живленням.

«Ера твердотільних акумуляторів вже не за горами», — сказав генеральний директор "Idemistu" Шунічі Кіто, оголошуючи про угоду з Toyota.

БатареїЗарядна інфраструктура
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися