Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|

Зустрічайте довгоочікуваний Mercedes EQS з запасом ходу до 770 км

Адміністратор
CO2 NEWSавтор: CO2 Team
17 квітня 2021
|
1219
Поділитися:

Mercedes кидає виклик Tesla Model S!

Mercedes заявляє, що EQS - це перший автомобіль від автовиробника, розроблений з нуля як електромобіль. Називаючи автомобіль «EQS», Mercedes має відповідати букві «S» у своїй назві, і створив те, що, на його думку, клієнти очікують від повністю електричного S-класу. EQS буде представлений в двох версіях: EQS450 Plus з одним двигуном і заднім приводом і EQS580 4Matic з двома двигунами і повним приводом.

Як і його високопродуктивні автомобілі Mercedes-AMG, Mercedes робить свої електромобілі частиною бренду Mercedes-EQ. EQS технічно є «Mercedes-EQ EQS», що одночасно і складно, і може збивати з пантелику.

Зовнішній вигляд

EQS виконаний в стилі, який в Mercedes називають «однопроменевими». Від решітки до задньої частини автомобіль утворює єдину дугу. Зовнішній вигляд дуже схожий на Mercedes, що втілює силует Tesla Model S, який став чимось на зразок стандарту де-факто для великих електричних седанів. За словами Mercedes, довжина EQS становить трохи більше 5,2 м, що трохи коротше, ніж у нинішнього S-класу, з більш висунутої вперед кабіною і гладкою загальною формою, яка дає йому коефіцієнт лобового опору 0,20 (Tesla стверджує, що остання модель S має коефіцієнт лобового опору 0,208).

Інтер'єр

Подібно флагманському розкішному седану, EQS наповнений як технологіями, так і функціями комфорту. Центральним елементом є MBUX Hyperscreen, який входить в стандартну комплектацію EQS580 і являє собою вигнуту смугу екранів шириною 56 дюймів, розділену на 12,3-дюймову цифрову приладову панель, 17,7-дюймовий центральний сенсорний екран і 12,3-дюймовий дисплей для пасажирів. Цифрова приладова панель і центральний сенсорний екран діагоналлю 12,8 дюйма входять в стандартну комплектацію EQS450 Plus.

Покупці можуть вибирати між стандартними комфортними або додатковими спортивними передніми сидіннями, а в салоні можна знайти високоякісні матеріали, включаючи шкіру і дерево. І передні, і задні сидіння оснащені зручними подушками для підголівників. Щоб заспокоїти почуття пасажирів, навколишнє освітлення можна комбінувати з додатковими ароматизаторами інтер'єру і новим набором оточуючих звукових ландшафтів. EQS також має вбудовані фільтри HEPA, щоб зменшити проникнення неприємних запахів в салон.

Потужність, дальність дії і зарядка

Базовий EQS450 Plus буде стандартно поставлятися з одним електродвигуном, який приводить у рух задні колеса, що виробляють за оцінками Mercedes 329 кінських сил і 406 фунт-фут обертального моменту, що, за словами автовиробника, розжене великий седан до 100 км / год за 5,5 секунди . Перехід на EQS580 дає покупцям стандартний повний привід і здвоєні двигуни із загальною потужністю системи 516 к.с. і 611 фунт-футів; Mercedes заявляє, що 580 розженеться до 100 км / год всього за 4,1 секунди. Цифри 580 можуть здатися багатьом продуктивною версією, але Mercedes заявляє, що реальна продуктивна версія EQS планується з «потужністю до 630 к.с.». Пневматична підвіска входить в стандартну комплектацію, а EQS також доступний з чотириколісним рульовим керуванням для підвищення маневреності.

Оцінки діапазону в даний час доступні тільки з використанням європейського циклу випробувань, який відрізняється від тестування EPA. Як 450 Plus, так і 580, за оцінками, мають запас ходу близько 770 км.

Передбачувані цифри зарядки Mercedes для EQS включають зарядку від 10% до 100% з використанням домашньої системи зарядки на 240 В / 32 А за 11,25 години і від 10% до 80% за 31 хвилину з використанням швидкої зарядки постійного струму на 110 кіловат. Mercedes заявляє, що EQS може заряджати до 200 кВт на сумісних станціях швидкої зарядки постійного струму.

Безпека

EQS буде стандартно поставлятися з безліччю передових технологій допомоги водієві і безпеки. Вони включають в себе адаптивний круїз-контроль, ручну допомогу при центруванні смуги руху, напівавтономну допомогу, яка може утримувати автомобіль на своїй смузі руху зі швидкістю до 56 км на годину, попередження сліпих зон з втручанням при зіткненні, автоматичне екстрене гальмування з виявленням пішоходів і перехресть і багато іншого. Серед багатьох функцій пасивної безпеки EQS включає в себе Pre-Safe Impulse Side, яка може швидко надути бічний валик будь-якого переднього сидіння і відсунути пасажира на відстань до 8 см при боковому зіткненні.

За матеріалами cars.com
ОглядиАнонсовані моделіMercedes-BenzEQS
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися