Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Характеристики та огляди
Новини
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|

Мій досвід з електроавто, частина перша

Олександр
Олександр
Їздить на
Tesla Model Y
05 травня 2024
|
214
Поділитися:

Почну здалеку.

Звідки взагалі виникла ідея електрички? 

Можу довго розказувати стосовно калькуляцій витрат на пальне, про відстань з дому до роботи та назад, про вартість ТО звичайного дизельного авто (на той момент коли настав час ікс в мене був дизельний BMW X5 3.0 л е53 дуже кльове авто) ітп. 

Але правда в іншому. 

2018 рік і це кум 🙂 

У 2015 він купив собі MB 250 Electric Drive і дав мені проїхати коли вже сам захотів його продати через три роки. А до цього часу я це авто чомусь не помічав. Покатушки на електричному мерсі… воно вставило, зернятко впало в родючий ґрунт і вже з того моменту пішли калькуляції і розрахунки про які казав вище. 

Хоча я є дуже емоційний стосовно покупки авто, неодноразово було типу «хочу можу беру», але тут трошки гальмував, адже не останнім питанням було - а де заряджатись? Що воно таке, а де його обслуговувати? А батарея? А якщо авто 3 роки? Так там батарея вже 50% ? … І хоча так, Plugshare навіть 5 років тому показував в Києві дофіга точок де можна зарядитись, але ж звісно хотілось домашнього 1.68 грн/квт (денний тариф станом на той 2018 рік). Короче від думок до дій, власне до рішення придбати електрокар минув мабуть рік. Точно не менше.

Отже епопея з розеткою. 

Це власне те, що було перед купівлею того самого МВ 250E.

Я живу в місті Києві. В звичайному багатоповерховому будинку, на Оболоні. В мене є паркомісце в будинку, і так, звісно хотілось вивести розетку до себе прям туди де має стояти авто. Перше логічне місце куди я звернувся - до нашого кооперативу. Розмови з ним ні до чого не привели, адже як виявилось на весь паркінг там лише автомат на 16А, на яких висить двоє воріт, освітлення, камери, кімната охоронника (чайник, світло, якась магнітолка ну і таке інше). Ну і куди я присяду на ці 16А? 

Відбій.

Ок. Пішов в ЖЕК. Прогнозовано і там мене відправили далеко. Мотивація була прикольна - якщо тобі дозволимо, то і іншім треба дозволяти?!? Йди чоловіче… далі, на всіх не вистачить. Пійшов звісно 🙂

Варіант з підключенням мого паркомісця напряму від Київенерго чомусь відпав сам по собі - отримати ТУ, проектні роботі, погодження, витрати часу і так далі, і саме головне я чогось думаю що вони б мені не дали домашнього тарифу, тим більше з 2-зонним лічильником (чи є у когось досвід  такого, може хто тут щось прокоментує) але я чомусь не схотів, адже комерційний тариф по 5 грн за 1 квт годину воно вже не так цікаво. Ну то й таке. Пішли далі. 

 Що робити. Варіанти не залишились. Поїхав на Юність (ринок у Києві), придбав кабелю 3*4… Дай Боже здоровʼячка тому чоловіку що порадив мені взяти кабель жилою 4 квадрати, а не меншим діаметром, бо бажання таке було ))) 

І привіт - прийшлось тягнути кабло з 16 поверху будинку по стояках в паркінг до самого паркомісця. Це мабуть окрема епопея  - було не стільки тяжко протягнути, як домовитись з сусідами отримати ключі від поверхових щитків. Триндець, але вийшло )

Тижні два домовлявся за доступи і власне тягнув мабуть з тиждень. Сам, з допомогою сусіда. Перезнайомився з усіма сусідами (адекватами та на дуже) по стояку.. Сусіди бляха ну ашож… Нарешті витягнув собі розетку. І таки цей день настав - приїхав мерсом на першу ночівку ))

Це було прикольно, адже взагалі це був перший самостійний досвід - батарейка неповна, запас ходу 70 км, їхати додому 40 км, було не дуже тепло (здається кінець лютого) але таки доїхав. Було дико незвично. Запас по прибуттю був кілометрів 20. Клімат виключав, не газував, їхав дуже тихо, але доїхав 🙂

Отже моя перша електричка це був Мерс 250E, 2014 року випуску, придбав я його в 19 році, з пробігом щось типу 40К. 

В подальшому можу сказати що експлуатація цього авто приносила суцільне задоволення, за виключенням того, що я таки попав на болячку цих авто - заміну підшипників у моторі, адже вони почали гудіти. Двічі (привіт Авто Ентерпрайз). Теоретично можу росказати про свій досвід з цим мерсом, і до речі він до сих пір в мене на очах, бігає, за ним доглядають і все таке. Але то мабуть треба завести окрему тему якщо комусь буде цікаво. 

Отже далі - двозонний лічильник, два роки експлуатації мерса, та наступне авто, Тесла М3 LR DM 12/2019.

P.S. фото - то на дачі

Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися
Mihail2115
Mihail2115
Їздить на
Kia Soul
Хорошая стаття, удачи вам, ждем продолжения)
9 днів тому
СашаХодить пішки
В багатоповерхівці можна підключати двухзонний лічильник?
13 днів тому
Vadym Petryshyn
Vadym Petryshyn
Їздить на
Fiat 500e
та
Tesla Model 3
Та ніби можна, але мабуть гемор, я так розумію ми дізнаємося в наступних постах автора)
13 днів тому
Можна. Підключив пару років тому. Не так геморно, як мабуть я більше збирався..

Довго збирався звернутись в Ясно, та страшно підписувати якісь незрозумілі бумажки. Але по факту маю сказати - вони молодці. Від зварнення на сайті до встановлення лічильника пройшов тиждень.

Реально тиждень. Але треба розуміти що це Київ, і є різниця.

Тому що з досвіду моїх знайомих наприклад в Київській області не в самому маленькому селі, це були роки ((

Ну і звісно то було не Ясно, а місцевий РЕС
13 днів тому
Vika Chayuk
Vika Chayuk
Їздить на
Fiat 500e
Блін, щось взагалі в нас не френдлі ставлення держави до електромобілів, мали б навпаки заохочувати і допомагати(
13 днів тому
Уви та ах. Дійсно, посилали всі :(
Я досі не певен чи легальна моя розетка з квартири в паркінгу під будинком… коли приватний будинок, то це моє питання. Але коли багатоквартирний будинок… я ХЗ. Начебто від мого квартирного лічильника, але….
13 днів тому
ValeriyХодить пішки
В Польщі наприклад та сама історія, підключити розетку для зарядки електромобіля - 7 кругів пекла, європа!!
13 днів тому
Олег
ОлегХодить пішки
Ну ви ще той крепкий горішок)) Чекаємо на продовження по лічильнику і тд, це безцінний досвід)
13 днів тому