Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Характеристики та огляди
Форум
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|
Opel Ampera-e 60 2018

Підключення реєстратора 70mai Dash Cam Pro Plus A500S з двома камерами, через паркувальний кабель.

Vladyslav Lisovyi
Vladyslav Lisovyi
Їздить на
Opel Ampera-e
та
Renault ZOE
14 травня 2024
|
23
Поділитися:

Вирішив підключити відеореєстратор з двома камерами так, щоб він працював в автоматичному режимі, щоб ніде не сторчали дроти, і без втручань в електричку мережу авто.

Дроти по всій довжині обмотував тканиною ізострічкою, кабель для задньої камери проводив через дах.

Потім в лівій гумці провів кабель до кришки багажника.

Через пластик вивів до задньої камери відеореєстратора.

Так задня камера виглядає в кінцевому варіанті. 

Кабель живлення проводив через дах, бокову стійку, до блока запобіжників, паркувальний кабель, може керувати, щоб реєстратор вмикався при включенні авто, а при вимкненні машини переводити реєстратор в режим паркування, в якому він нічого не споживає, до моменту поки не спрацює датчик удару, тоді реєстратор увімкнеться на хвилину, зробить запис і знов перейде в режим паркування. Ще є додатковий захист, цей кабель повністю вимкне живлення реєстратора, якщо напруга на акб буде нижче 11.4v. 

Для підключення паркувального кабелю, я використовував розгалужувачі, їх треба вставити замість обраного запобіжника, в цьому розгалужувачі, є два місця під запобіжники, один запобіжник треба вставити той, замість якого підключили розгалужувач, він буде відповідати, за той ланцюг, за який і відповідав, а другий запобіжник, буде відповідати за ланцюг, який буде підʼєднанно до разголужувачв.

Для того, щоб розібратись який розгалужувач нам треба, ми повинні дізнатись які запобіжники стоять у нас в машині, в даному випадку для Opel Ampera E/Chevrolet Bolt, запобіжники стоять типу micro, але по цій назві можна знайти два типу запобіжників, червоним обведено той, що нам не підходить, зеленим обведено той, що підходить.

Ще в Opel Ampera E/Chevrolet Bolt, зустрічаються запобіжники типу mini, він обведений жовтим кольором, але орієнтуватись на них я би радив, в салоні їх всього 4шт, всі вони номіналом 2А, і розташовані не зручно для підʼєднання розгалужвачів, тому орієнтуватись треба на той, що обведений зеленим. 

Ось вже приклад на самих розгалужувачах, обведений червоним, нам не підходить.

Обведений жовтим не раджу використовувати, обведений зеленим, наш варіант. 

Ці наконечники я обкусив і надійно припаяв розгалужувач до паркувального кабелю.

Крім двох розгалужувачів, треба ще маса, підʼєднав я її до кузовної частини, в тому місці де позначено зеленим. Маса повинна бути надійна, тому що через поганий контакт, реєстратор може почати постійно вмикатись і вимикатись.

Далі підʼєднаємо розгалужувачі до обраних розʼємів, розгалужувач який припаяний до червоного дроту паркувального кабелю, треба підключити до ланцюга в якому є постійний "+", розгалужувач який припаяно до жовтого дроту, треба підʼєднати до ланцюга який має "+" тільки коли машина включена. 

Я перевірив запобіжники в салоні, і зробив таблицю, згідно якої ви можете зробити власний вибір.  Більш детально на цю тему, є в записі Всі типи запобіжників 12в. Розгалужувачі. Схема де є постійна напруга, а де коли машина запущена.

Наостанок залишу фото всіх типів запобіжників які є у нас в машині, з нижньої коробки, там де запобіжники типу mini, нам можуть знадобитись стандартні тільки з номіналом 2А, та синій автоматичний запобіжник з номіналом 15А.

З верхньої коробки, типу micro, нам потрібні всі номінали, ще там додані мною запобіжники Fj19, номінал 15А,20А,25А, такі розташовані під капотом. Ще Fj17, під капотом номінал 40А,50А, в салоні номінал 30А.

Група по Opel Ampera E: https://t.me/OpelAmperaE
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Пробіг: 48.3 тис. км
Витрати: 7 000 грн. або 164.3 $
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися