Ціна
- Ціна нового авто в Україні ~50 000 $
Батарея та зарядка
- Ємність батареї65 кВт•г
- Тип батареїЛітій-іонні (Li-ion)
- Типи роз'ємів заряджанняType 2, Combo CCS EU (CSS2)
- Можливість заряджати від 3-х фазТак
- Макс. швидкість зарядки AC11 кВт•г
- Макс. швидкість зарядки DC100 кВт•г
- Платформа (Архітектура)400 вольт
Доступний імпорт аккаунтів з driver.top 👈
Запас ходу
- По місту в теплу погоду437 км
- На трасі в теплу погоду385 км
- Змішаний цикл в теплу погоду421 км
- По місту в холодну погоду350 км
- На трасі в холодну погоду339 км
- Змішаний цикл в холодну погоду346 км
- Запас ходу WLTP514 км
Споживання
- По місту в теплу погоду14.9 кВт•г
- На трасі в теплу погоду16.9 кВт•г
- Змішаний цикл в теплу погоду15.4 кВт•г
- По місту в холодну погоду18.6 кВт•г
- На трасі в холодну погоду19.2 кВт•г
- Змішаний цикл в холодну погоду18.8 кВт•г
Продуктивність
- ПривідПередній
- Розгін 0 - 100 км/год7.8 сек
- Крутний момент255 Нм
- Максимальна швидкість170 км/г
- Кількість двигунів1
- Потужність двигуна (к.с.)218 к.с.
- Потужність двигуна (кВт)160 кВт
Безпека
- Рейтинг безпеки4/ 5
- Детальніше про безпеку
Розміри та вага
- Кліренс (дорожній просвіт)178 мм
- Ширина1825 мм
- Висота1575 мм
- Вага без пасажирів та вантажу1773 кг
- Об'єм багажника466 л.
- Передній багажник27 л.
Інші характеристики та опції
- Тип кузоваПозашляховик/Кросовер
- Тепловий насос в стандартній комплектаціїНі
- Тепловий насос опціональноТак
Документація, файли
- Інструкція (manual)
Огляд
Hyundai Kona - компактний кросовер корейського виробника автомобілів Hyundai.
У березні 2018 року на Женевському автосалоні (Швейцарія) була представлена електрична версія Hyndai Kona Electric.
Абсолютно новий Hyundai Kona Electric дає змогу покупцям поєднати два автомобільні тренди – електрифікацію та стиль SUV. Зовні Kona Electric відрізняється від бензинових версій збільшеним дорожнім просвітом, формою бамперів та конструкцією фальш-решітки «радіатора», за якою встановлений роз'єм для зарядного кабелю. Kona Electric має виразний дизайн і настрій «go-anywhere».
Hyundai — перший автомобільний бренд у Європі, який зробив повністю електричний субкомпактний позашляховик доступним для всіх. У Європі продажі стартували з вересня 2018 року.
Корейці запропонують Hyundai Kona Electric із різними за обсягом акумуляторами:
- Версія з акумулятором великого радіусу дії 64 kWh забезпечує запас ходу до 470 км і максимальну потужність 204 к.с.
- Базова версія, з акумулятором, ємністю 39 kWh проїжджає до 300 км на одному заряді з двигуном, який видає 136 к.с.
2021 року відбувся "Facelifting" Hyundai Kona Electric. Цей оновлений варіант отримав зміни в дизайні екстер'єру та інтер'єру, а також покращення в технологічному оснащенні та у пакетах обладнання. Зокрема, були оновлені фронтальна частина з новою радіаторною решіткою та світлодіодні фари, а також змінилися задні ліхтарі та дизайн коліс. Ці зміни допомогли зробити автомобіль більш привабливим та сучасним на вигляд.
На початку 2023 року дебютував Hyundai Kona II покоління.
Hyundai Kona Electric II покоління
Прем'єрний показ автомобіля відбувся у березні 2023 року. Цікаво, що автомобіль другого покоління проектувався саме як електрокар, а потім був адаптований для моделей з ДВС та гібридів. Цей нетрадиційний підхід дозволив Hyundai привнести виразний футуристичний дизайн у всі варіанти Kona.
Що нового?
- Збільшення габаритів ( колісна база додала 6 см, а довжина кузова стала більшою на 15 см)
- Більший багажник - 466 л (раніше 322 л), а також передній "Frunk" на 27 л.
- Новий зовнішній вигляд, включаючи характерні піксельні графічні деталі екстер'єру, новий дизайн колісних дисків (доступні колісні диски, розміром 19 дюймів)
- Друге покоління Hyundai Kona Electric, як і попередня версія, доступна у двох варіантах. В обох моделях зросла ємність батареї і підвищилася потужність
- Оновлення інтер'єру
- Покращення безпеки, у технологічному оснащенні та у пакетах обладнання
Запас ходу Hyundai Kona 65 kWh
Доступний запас ходу (WLTP) Hyundai Kona складає 514 км.
Запас ходу багато в чому залежить від різних факторів, таких як: клімат, місцевість, стиль водіння. У місті, в теплу погоду запас ходу збільшується, відповідно, трасою, в холодну погоду (з включеним кондиціонером) - зменшується.
Заряджання та батарея
Hyundai Kona споживає електроенергію від літій-іонного акумулятора ємністю 65 кВт-год.
В Європі звичайна зарядка (змінним струмом AC) здійснюється за допомогою роз'єму Type 2 (Mennekes - IEC 62196).
Hyundai Kona заряджається на рівні 11 кВт. Більш потужний зарядний пристрій дозволяє значно скоротити час заряджання під час використання загальнодоступних трифазних зарядних станцій змінного струму або за допомогою настінної коробки. Якщо батарея повністю розряджена, то приблизно через 7 годин акумулятор буде повністю заряджено.
Заряджання автомобіля від звичайної розетки 220 вольт займе близько 21 годину.
Швидка зарядка
Швидке заряджання здійснюється за допомогою порту CCS Combo 2 (постійним струмом). Зарядні можливості Hyundai Kona обмежуються на рівні 100 кВт, що дозволяє зарядити батарею до 80% приблизно за 41 хвилину.
*Електромобілі не заряджаються з максимальною швидкістю заряджання протягом усього сеансу заряджання – їхня швидкість заряджання зазвичай починається з високого рівня, якщо акумулятор має низький рівень заряду, а потім швидкість заряджання зменшується зі збільшенням заряду акумулятора.
На термін служби акумулятора електромобіля впливає безліч факторів і ємність акумулятора з часом зменшується.
Гніздо зарядки розташоване в передній частині автомобіля поруч із логотипом Hyundai.
II покоління Kona Electric отримало систему підігріву, що запобігає примерзанню кришки, яка закриває зарядний роз'єм. Hyundai обіцяє, що люк легко відкриватиметься на морозі до мінус 30 градусів.
Vehicle-to-Load
За допомогою двонаправленого бортового зарядного пристрою функція Vehicle-to-Load (V2L) може живити пристрої або заряджати електричне обладнання, таке як електричні велосипеди, скутери, кемпінгове спорядження або навіть предмети першої необхідності під час відключення електроенергії. До переднього зарядного порту можна підключати пристрої та прилади за допомогою наявного адаптера V2L, щоб використовувати заряд акумулятора, коли автомобіль припаркований.
Електричні характеристики
Літій-іонний акумулятор ємністю 65 кВтг живить електродвигун потужністю 160 кВт (218 к.с.), що приводить у рух передні колеса.
Максимальний крутний момент досягає 255 Нм. Hyundai Kona може розігнатися до 100 км/год приблизно за 7,8 секунди. Максимальна швидкість оцінюється у 170 км/год.
Нова i-PEDAL забезпечує режим водіння з однією педаллю, який дозволяє водіям прискорюватися, сповільнювати та зупинятися, використовуючи лише педаль акселератора, коли це потрібно.
Інтелектуальна регенеративна система автоматично регулює рівні рекуперативного гальмування на основі даних у реальному часі з переднього транспортного потоку, оптимізуючи ефективність системи рекуперативного гальмування.
Ціна
Базова версія Kona Electric 65 kWh в Німеччині стартувала з ціною від: 51 000$.
Середня прейскурантна ціна в Україні на Kona Electric 65 kWh становить близько 50 000$.
Ціна залежить від стану автомобіля, пробігу, характеристик та розташування.
Зовнішній вигляд
Для II покоління, у нетрадиційний спосіб, спочатку Hyundai розробила нову платформу Kona, саме з електрифікованим силовим агрегатом, а вже потім на основі базової електричної версії були зроблені варіанти з ДВС та гібридами. У такий спосіб, усі версії Kona отримали захоплюючий футуристичний зовнішній вигляд.
Від акулячого носа до дверей багажника, передні та задні безшовні ліхтарі Horizon надають новій моделі гармонійного та унікального вигляду. Kona Electric вирізняється піксельними безшовними світлодіодними фарами Horizon на передньому та задньому бамперах і є першою моделлю Hyundai, яка застосувала цей культовий дизайн. Решітка радіатора має піксельний малюнок з підсвічуванням окремих елементів малими світлодіодами.
Спортивний характер позашляховика втілюється в міцній обшивці колісних арок із інтегрованими передніми та задніми ліхтарями, бічними панелями з динамічними клиноподібними пропорціями та характерним хромованим молдингом, що тягнеться від лінії пояса до спойлера. Спеціально розроблений дизайн 19-дюймових коліс зі спицями є першим для Kona.
Коефіцієнт лобового опору у нового Kona лише 0,27.
Kona Electric II покоління суттєво збільшився в габаритах. Колісна база додала 60 мм, а довжина кузова стала більшою на 150 мм. Підвіска має фіксовану висоту і амортизацію. Дорожній просвіт з такою підвіскою становить 178 мм.
Є 21 колір фарби на вибір. Крім того, ви можете обрати між 2 колесами розміром 17/19 дюймів. Стандартом є звичайний дах. Опціонально можна замовити дану модель з люком, що має електричну шторку. Також опціонально доступні тоновані вікна від середньої стійки і назад.
Інтер'єр та управління
Інтер’єр Kona II покоління нагадує стилістику Hyundai Ioniq 5. Панель приладів, як і інформаційно-розважальна система представлені двома екранами, розміром 12,3 дюйма. Мінімальний набір механічних кнопок та елементи підсвічування створюють ефект легкості.
З оновленням, салон виглядає ще більш сучасно та стильно. Модернізовано центральну консоль. Підстаканники можна приховати, для створення ще більшого простору у консолі. Перемикач передач переміщено на рульову колонку Kona.
Кермо нового фірмового стилю від Hyundai з трьома спицями та чотирьма точками замість логотопу у центрі. Майже все керування функціями допомоги перенесено на кермо. Його можна регулювати по вильоту та нахилу.
В новій моделі передні сидіння стали на 30% тоншими, щоб максимізувати простір. Також завдяки збільшенню габаритів електромобіля, задня частина авто стала значно просторішою.
Оздоблювальні матеріали загалом виготовлені з пластику, але доволі якісного. Оббивка салону може бути як тканинна, так і зі штучної шкіри для більш дорогих версій. Є багато цікавих елементів підсвічування. Для пасажирів позаду є 2 USB Type-C роз’єми. Найвища комплектація Limited оснащена електроприводом кришки багажника. У дорожчих комплектаціях доступна бездротова зарядка. Музична система оснащена динаміками Bose.
2-зонна кліматична система підтримує різні температури в двох зонах: для водія і пасажира.
Kona Electric може мати тепловий насос як стандартне оснащення або ж як опцію (в залежності від країни). Тепловий насос допомагає заощадити енергію, яка використовується для опалення в холодну погоду.
Технологія Over-the-Air
Технічне обслуговування та оновлення системи Kona нового покоління стало простіше, ніж будь-коли, завдяки технології Over-the-Air (OTA) для оновлення програмного забезпечення. Це дозволить власнику покращити продуктивність Kona або отримати нові функції за допомогою бездротового зв’язку.
Крім того, інтегрована система пам’яті Kona для налаштувань положення сидіння. Нову Kona можна заблокувати, розблокувати та запустити за допомогою цифрового ключа Digital Key 2 Touch, використовуючи зв’язок ближнього поля (NFC) на смартфоні, що забезпечує високий рівень безпеки.
Вантажний простір
Kona Electric нового покоління отримала значно більший багажник. Обсяг вантажного простору становить 466 л, який можна збільшити до 1578 л, при складених задніх сидіннях.
Під капотом тепер також є невеличке багажне відділення, так званий "Frunk". Обсяг цього контейнера становить 27 літрів. В ньому можна зберігати зарядний пристрій.
Додатковою зручністю є інтелектуальне електроприводне відкривання дверей багажника, що налаштовується. Водії можуть вибирати висоту та швидкість відкривання дверей багажника на екрані інформаційно-розважальної системи.
Безпека
За результатами проведення краш-тестів у 2023 році, за стандартом Euro NCAP, Hyundai Kona отримав оцінку – 4 зірки з 5 можливих.
Hyundai Kona II покоління наповнена різноманітними передовими системами допомоги водієві:
- Система запобігання лобовому зіткненню (FCA)
- Система підтримки смуги руху (LKA)
- Система запобігання зіткненню в сліпих зонах (BCA)
- Попередження про безпечний виїзд (SEW)
- Інтелектуальний помічник обмеження швидкості (ISLA)
- Попередження про увагу водія (DAW)
- Система огляду в сліпих зонах (BVM)
- Помічник дальнього світла (HBA)
Функції для зручності водіння:
- Інтелектуальний круїз-контроль (SCC)
- Інтелектуальний круїз-контроль на основі навігації (NSCC)
- Система допомоги при слідуванні за смугою руху (LFA)
- Система допомоги при русі на шосе (HDA)
Функції для безпечного паркування:
- Монітор кругового огляду (SVM)
- Система запобігання зіткнень заднього ходу (RCCA)
- Попередження про відстань при паркуванні вперед/бік/задній ход (PDW)
- Система попередження зіткнень при паркуванні (PCA)
- Система дистанційної допомоги при паркуванні (RSPA).
Відео
Відгуки
Американка. Автомобіль крутий і веселий в управлінні. Інші водії отримують сюрприз, коли ви опустите ногу. Стерео добре. Сидіння зручні. Не вистачає місця на задніх сидіннях, але нас це не хвилює, оскільки в машині лише двоє дорослих. Собаки поміщаються в багажник.
Зараз зимою запас ходу звісно не такий як хотілось би). Таким чином, пробіг значно менший, ніж зазначений діапазон у 480 км. З увімкненим опаленням це приблизно 320 км. Я дуже розчарований цим, але я розумію і був готовий до втрати пробігу в зимові місяці. Оновлю це влітку
Загалом всім задоволений, крім зимового пробігу. З заряджанням немає ніяких проблем, купив перехідник ccs1>ccs2 думаю, що авто бере максимум з того, що видають наші станції а це біля 100 кВт за годину, сам перехідник здається на 120 квт розрахований