Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Характеристики та огляди
Новини
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|
64,8 кВт•г
Ємність батареї
379 км
Реальний запас ходу
16.2 кВт•г
Середня витрата на 100 км
7.8 сек
Розгін 0 - 100 км/год

Ціна

  • Ціна нового авто в Україні ~
    43 000 $
  • Середня ціна вживаного авто в Україні ~
    32 000 $
Ціна сформована на основі актуальних оголошень на нашому онлайн авторинку, пропозиції Kia Niro на CARCO2

Батарея та зарядка

  • Ємність батареї
    64,8 кВт•г
  • Тип батареї
    Літій-іонні (Li-ion)
  • Типи роз'ємів заряджання
    Combo CCS EU (CSS2), Type 2
  • Можливість заряджати від 3-х фаз
    Так
  • Макс. швидкість зарядки AC
    11 кВт•г
  • Макс. швидкість зарядки DC
    80 кВт•г
  • Платформа (Архітектура)
    400 вольт
Приєднуйся до першої спільноти електромобілістів!
Доступний імпорт аккаунтів з driver.top 👈

Запас ходу

  • По місту в теплу погоду
    394 км
  • На трасі в теплу погоду
    347 км
  • Змішаний цикл в теплу погоду
    379 км
  • По місту в холодну погоду
    315 км
  • На трасі в холодну погоду
    305 км
  • Змішаний цикл в холодну погоду
    311 км
  • Запас ходу WLTP
    463 км
Данні про реальний запас ходу є приблизні, сформовані на основі відгуків власників. Під холодною погодою мається наувазі від 0°С до -10°С. Змішаний цикл прорахований на основі 70% міських і 30% позаміських доріг.

Споживання

  • По місту в теплу погоду
    16.2 кВт•г
  • На трасі в теплу погоду
    18.4 кВт•г
  • Змішаний цикл в теплу погоду
    16.9 кВт•г
  • По місту в холодну погоду
    20.3 кВт•г
  • На трасі в холодну погоду
    21.0 кВт•г
  • Змішаний цикл в холодну погоду
    20.6 кВт•г
Данні про реальне споживання є приблизні, сформовані на основі відгуків власників. Під холодною погодою мається наувазі від 0°С до -10°С. Змішаний цикл прорахований на основі 70% міських і 30% позаміських доріг.

Продуктивність

  • Привід
    Передній
  • Розгін 0 - 100 км/год
    7.8 сек
  • Крутний момент
    255 Нм
  • Максимальна швидкість
    167 км/г
  • Кількість двигунів
    1
  • Потужність двигуна (к.с.)
    204 к.с.
  • Потужність двигуна (кВт)
    150 кВт

Безпека

  • Рейтинг безпеки
    4
    / 5
  • Детальніше про безпеку
    www.euroncap.com

Розміри та вага

  • Кліренс (дорожній просвіт)
    160 мм
  • Ширина
    1825 мм
  • Висота
    1570 мм
  • Вага без пасажирів та вантажу
    1757 кг
  • Об'єм багажника
    475 л.
  • Передній багажник
    20 л.

Інші характеристики та опції

  • Тип кузова
    Позашляховик/Кросовер
  • Тепловий насос в стандартній комплектації
    Ні
  • Тепловий насос опціонально
    Так

Документація, файли

  • Інструкція (manual)
    Скачать

Огляд

Kia Niro EV (Кіа e-Niro) – передньопривідний електричний кросовер класу "К1". Споруджений на базі першого покоління моделі Niro. Прем'єрний показ автомобіля відбувся на п'ятому Internatioan Electric Vehicle Expo на острові Чеджу (Корея) 2 травня 2018 року, європейська презентація відбулася на Паризькому автомобільному салоні у жовтні 2018 року.

Електрична версія кросовера KIA Niro пропонує два варіанти акумуляторів:

  • 39 кВт∙год (до 289 км, за циклом WLTP)
  • 64 кВт∙год (близько 455 км, за циклом WLTP)

Варіант із великою батареєю також має потужніший двигун та швидше розганяється.

У квітні 2022 року відбулась прем'єра II покоління Kia Niro EV.

Kia дещо змінила назву автомобіля: з e-Niro на Niro EV, але механічна формула залишилася незмінною. Фактично, цей новий автомобіль базується на зміненій версії основи попереднього автомобіля, причому Kia вносить лише пару змін, щоб покращити витонченість та запас ходу автомобіля. Йому також необхідно конкурувати з близькоспорідненою Hyundai Kona Electric.

У другомі поколінні спеціалісти KIA вирішили залишити лише одну версію - з більшою батареєю, яка тепер має ємність 64,8 кВт∙год. Як результат, максимальний пробіг збільшився на 8 км і становить 463 км (WLTP).

Kia Niro EV 64,8 kWh

Kia Niro EV 64,8 kWh

Kia Niro EV 64,8 kWh

Kia Niro EV 64,8 kWh

Kia Niro EV 64,8 kWh

Запас ходу Kia Niro EV 64,8 kWh

Доступний запас ходу (WLTP) Niro EV складає 463 км.

Запас ходу багато в чому залежить від різних факторів, таких як: клімат, місцевість, стиль водіння. У місті, в теплу погоду запас ходу збільшується, відповідно, трасою, в холодну погоду (з включеним кондиціонером) - зменшується.

Заряджання та батарея

Kia Niro EV споживає електроенергію від нової літій-іонної батареї, легшої, але трохи більшої ємності - 64,8 кВт-год (раніше 64 кВт-год).

В Європі звичайна зарядка (змінним струмом AC) здійснюється за допомогою роз'єму Type 2 (Mennekes - IEC 62196).

Niro EV заряджається на рівні 11 кВт. Більш потужний зарядний пристрій дозволяє значно скоротити час заряджання під час використання загальнодоступних трифазних зарядних станцій змінного струму або за допомогою настінної коробки. Якщо батарея повністю розряджена, то приблизно через 7 годин акумулятор буде повністю заряджено.

Заряджання автомобіля від звичайної розетки 220 вольт займе близько 21 годину.

Швидка зарядка

Швидке заряджання здійснюється за допомогою порту CCS Combo 2 (постійним струмом). Зарядні можливості Niro EV обмежуються на рівні 80 кВт, що дозволяє зарядити батарею до 80% приблизно за 41 хвилину.

*Електромобілі не заряджаються з максимальною швидкістю заряджання протягом усього сеансу заряджання – їхня швидкість заряджання зазвичай починається з високого рівня, якщо акумулятор має низький рівень заряду, а потім швидкість заряджання зменшується зі збільшенням заряду акумулятора.

На термін служби акумулятора електромобіля впливає безліч факторів і ємність акумулятора з часом зменшується.

Kia Niro EV 64,8 kWh Заряджання

Vehicle-to-Load

За допомогою двонаправленого бортового зарядного пристрою функція Vehicle-to-Load (V2L) може живити пристрої або заряджати електричне обладнання, таке як електричні велосипеди, скутери, кемпінгове спорядження або навіть предмети першої необхідності під час відключення електроенергії. До переднього зарядного порту можна підключати пристрої та прилади за допомогою наявного адаптера V2L, щоб використовувати заряд акумулятора, коли автомобіль припаркований.

Kia Niro EV 64,8 kWh Vehicle-to-Load

Електричні характеристики

Літій-полімерна батарея, ємністю 64,8 кВтг живить електродвигун потужністю 150 кВт (204 к.с.), що приводить у рух передні колеса.

Максимальний крутний момент досягає 255 Нм, що на 140 Нм менше, ніж двигун у старій моделі. Це звучить як крок назад, але ця зміна добре підходить характеру Niro. Старий e-Niro, виїжджаючи з перехресть, задимлював передні шини, тому що його тонка екологічна гума не могла втримати гору крутного моменту від двигуна. Niro - це не про те, "щоб з криком мчатись від червоного світла" – це про стабільний, безпечний прогрес. Отже, зменшення крутного моменту робить новий автомобіль кращим у керуванні.

Niro EV може розігнатися до 100 км/год приблизно за 7,8 секунди. Максимальна швидкість оцінюється у 167 км/год.

Kia Niro EV має 3 режими водіння (ECO, Normal і Sport). Ці режими автоматично регулюють рівень рекуперативного гальмування, параметри кондиціонування повітря та опалення і навіть встановлюють обмеження швидкості, щоб допомогти керувати ефективністю роботи.

Інтелектуальне рекуперативне гальмування (керується пелюстковими перемикачами) дає водіям можливість уповільнювати автомобіль і вловлювати кінетичну енергію, повертаючи енергію акумулятору та додаючи додатковий запас ходу.

Функція системи гальмування та утримання дозволяє пелюстковому перемикачу з рекуперацією повністю зупинити автомобіль, додаючи до батареї енергії, яка буде втрачена при звичайному гальмуванні

Система Smart Regen System регулює рівень рекуперативного гальмування на основі виявлення транспортного засобу попереду Niro EV і може створити більш плавний рух накатом, особливо під час спуску з крутої дороги.

Дисплей Smart Eco Pedal Guide на панелі приладів, який допомагає водієві знати про розподіл потужності в реальному часі на основі введення педалі акселератора.

Ціна

Базова версія Kia Niro EV 64,8 kWh в Німеччині стартувала з ціною від: 49 000$.

Середня прейскурантна ціна в Україні на Kia Niro EV 64,8 kWh без пробігу становить близько 43 000$.

Грунтуючись на списках 2024 року на Niro EV 64,8 kWh з пробігом, середня прейскурантна ціна в Україні становить 32 000$. Ціни варіюються від 25 000$ до 39 000$ і залежать від стану автомобіля, року, пробігу, характеристик, та розташування.

Зовнішній вигляд

Що змінилося у Niro EV другого покоління? Більше, ніж здається на перший погляд. Кузов отримав нову носову частину, контрастні задні стійки, як у EV6, новий Niro EV фактично стоїть на іншій платформі, яка використовується спільно з іншими автомобілями Hyundai Group.

Невелике збільшення довжини колісної бази, загальної довжини та ширини нового Niro EV позитивно позначилися на просторі в салоні та об'ємі багажника порівняно з Niro EV першого покоління.

Niro EV вирізняється двоколірною закритою решіткою радіатора, а комплектації вищих рівнів — унікальним варіантом бокового покриття Steel Grey (або глянцевим чорним у стандартній комплектації). Niro EV також отримав спеціальну нижню решітку радіатора та бампер на додаток до специфічних для моделі аеродинамічних 17-дюймових легкосплавних дисків єдиного дизайну. Зарядний порт для моделі EV зручно розташований у центрі передньої решітки для легкого доступу до всіх зарядних точок.

Дивлячись на бічний профіль абсолютно нового Niro, в око впадають прості характерні лінії і яскрава задня стійка Aero. Це було ретельно розроблено для покращення аеродинамічних характеристик, допомагаючи автомобілю досягти вражаючого коефіцієнта опору повітря - 0,29.

Світлодіодні задні ліхтарі у формі бумеранга, що рухаються вздовж бічного профілю та повз задню стійку, підкреслюють спортивну позицію автомобіля. Вони розташовані поряд із простим литтям номерного знака, на якому розміщено табличку та оновлений логотип Kia, а задні відбивачі у формі серцебиття, міцна опорна пластина та потужний дифузор відтворюють елементи дизайну спереду.

Клієнти можуть вибрати один з восьми сучасних кольорів кузова: Cityscape Green, White Pearl, Midnight Black, Mineral Blue, Interstellar Grey, Orange Flame, Runway Red і Steel Grey. Додаткові можливості персоналізації включають вибір кольорів C-стійки, які контрастують або доповнюють колір кузова.

Kia Niro EV 64,8 kWh Екстер'єр

Kia Niro EV 64,8 kWh Екстер'єр

Kia Niro EV 64,8 kWh Екстер'єр

Kia Niro EV 64,8 kWh Екстер'єр

Kia Niro EV 64,8 kWh Диски

Інтер'єр та управління

Якщо ви знайомі з Niro попереднього покоління, ви будете приємно здивовані прогресом, якого Kia досягла з новою моделлю. Пластикова обробка і квадратний стиль старого автомобіля пішли в минуле - на їх місце прийшла чорна обробка, якісна розподільна апаратура, новий стиль дизайну та серйозно модернізована інформаційно-розважальна система.

Kia зробила великий стрибок у напрямку використання стійких матеріалів у салоні Niro EV, оскільки вони відповідають екологічному іміджу автомобіля. Обшивка стелі зроблена з перероблених шпалер, сидіння оздоблені тенселом (який виготовляється з листя евкаліпта), а дверні карти оздоблені фарбою без розчинників.

Стандартна версія Kia Niro EV включає, серед іншого, два 10,25-дюймових екрани (центральний = сенсорний), що підтримуються голосовим керуванням і деякими фізичними кнопками на кермі. Картинка на екрані виглядає відмінно.

Проте скористатися деякими функціями авто стало складніше, ніж у старіших моделях:

  • Під центральними дефлекторами розташовується вузька смужка із розсипом сенсорних іконок. Натиснувши одну з них, ви перемикаєтеся між кліматом та мультимедіа, тобто, одна й та сама ручка відповідає за регулювання температури та гучності.
  • До недоліків можна віднести те, що Android Auto відображається лише на 2/3 екрану, а решту - займає великий логотип. Це робить дисплей досить маленьким, що ускладнює читання навігаційних інструкцій. Більше того, дисплей зміщено до панелі приладів з боку пасажира.

Автомобілі середнього класу і вище отримують трирічну підписку на Kia Connect, яка дозволяє водіям взаємодіяти зі своїм автомобілем через додаток для смартфона. Технологія надає користувачам доступ до ключових вбудованих функцій, забезпечуючи повний спокій одним дотиком, щоб перевірити, чи Niro заблоковано, і навіть визначити, де він припаркований.

Сидіння Kia Niro EV дуже зручні. Вони мають велику кількість регулювань, хорошу поперекову підтримку.

Kia Niro EV 64,8 kWh Інтер'єр

Kia Niro EV 64,8 kWh Інтер'єр

Kia Niro EV 64,8 kWh Інтер'єр

Kia Niro EV 64,8 kWh Інтер'єр

Kia Niro EV 64,8 kWh Інтер'єр

Kia Niro EV 64,8 kWh Інтер'єр

Kia Niro EV 64,8 kWh Інтер'єр

Kia Niro EV 64,8 kWh Інтер'єр

Kia e-Niro має три рівні комплектації («2», «3» або «4») На різних ринках кожен рівень комплектації може мати різні назви та пропозиції обладнання.

Стандартне обладнання Kia Niro EV:

  • Сенсорний екран 10,25 дюйма, радіо DAB, інтерфейс Apple CarPlay / Android Auto, порт USB і два порти USB-C на спинках передніх сидінь
  • Цифрова 10,25-дюймова панель приладів «Supervision Cluster», інтегрована з 10,25-дюймовим екраном супутникової навігації
  • Підключені автомобільні послуги: цифрові послуги Kia Connect і віддалене оновлення OTA
  • Підігрів керма та передніх сидінь
  • Функція підготовки батареї до швидкої зарядки
  • 6-ступінчаста система рекуперації енергії гальмування з функцією i-Pedal
  • Акустичне лобове скло, передні вікна з функцією зменшення нагріву салону
  • Камера заднього виду із задніми датчиками
  • 17” алюмінієві диски
  • Диск вибору режиму руху "Shift by Wire", електричне стоянкове гальмо з функцією "Auto Hold"
  • Зовнішні дзеркала з електрорегулюванням та підігрівом зі світлодіодними покажчиками
  • Двозонний автоматичний кондиціонер
  • Система безключового доступу «Smart Key».
  • Двофункціональна панель управління системою кондиціонування та мультимедійною системою
  • Тонкі сидіння з гачками для одягу, сидіння водія та пасажира регулюються по висоті
  • Центральна консоль з підлокітником і підстаканниками
  • Шкіряне кермо (екошкіра) з кнопками для керування аудіосистемою та керування системою Bluetooth

Обладнання версії вищого рівня (додатково до обладнання стандартної версії)

  • Технологія V2L, що забезпечує живлення зовнішніх пристроїв і транспортних засобів
  • Тонування задніх вікон
  • Додаткові вентиляційні отвори кондиціонера для пасажирів на задніх сидіннях
  • Передні двірники з датчиком дощу
  • Електрохроматичне дзеркало заднього виду
  • Зовнішні дзеркала з електроприводом
  • Електрорегулювання водійського сидіння з функцією регулювання поперекової опори
  • Тканина та шкіра (екошкіра)
  • Задній підлокітник з підстаканниками
  • Спинка заднього сидіння з функцією регулювання кута (недоступно з пакетом Comfort)
  • Декоративні елементи корпусу глянцевого чорного кольору
  • Передні та задні датчики паркування
  • Передні протитуманні фари виготовлені за світлодіодною технологією

Обладнання версії найвищого рівня (додатково до обладнання версії вищого рівня):

  • Проекційний дисплей - кольоровий дисплей у прямому полі зору водія, що відображає параметри руху та системні попередження на лобовому склі, безпека, інформація від мультимедійних і навігаційних систем
  • Аудіосистема Harman Kardon з 7 динаміками та сабвуфером
  • Шкіряна оббивка (веганська шкіра)
  • Електрорегулювання пасажирського сидіння з функцією регулювання поперекової підтримки
  • Сидіння водія з пам'яттю налаштувань
  • Передні сидіння з вентиляцією
  • Сидіння пасажира з функцією «lounge».
  • Підігрів зовнішніх задніх сидінь
  • Функція автоматичного відкриття та закриття Smart Tailgate
  • Система дистанційного паркування

Тепловий насос доступний в даній моделі опціонально. Тепловий насос допомагає заощадити енергію, яка використовується для опалення в холодну погоду.

Вантажний простір

Kia Niro EV нового покоління отримала значно більший багажник.Обсяг вантажного простору становить 475 л, який можна збільшити до 1392 л, при складених задніх сидіннях (є можливість скласти спинки в пропорції 60:40).

Під капотом тепер також є невеличке багажне відділення, так званий "Frunk". Обсяг цього контейнера становить 20 літрів. В ньому можна зберігати зарядний пристрій.

Kia Niro EV 64,8 kWh Багажник

Kia Niro EV 64,8 kWh Багажник

Kia Niro EV 64,8 kWh Передній багажник ( "Frunk")

Безпека

За результатами проведення краш-тестів у 2022 році, за стандартом Euro NCAP, Kia Niro (зі стандартною комплектацією) отримав оцінку – 4 зірки з 5 можливих. Kia Niro з додатковим пакетом безпеки отримав 5 зірок.

Усі моделі Niro EV в стандартній комплектації мають:

  • 8 подушок безпеки, в тому числі центральна і для колін водія
  • Система автономного гальмування з функціями допомоги транспортним засобам, пішоходам, велосипедистам і повороту ліворуч DriveWise FCA-JX 1.5
  • Система підтримки смуги (LFA) і інтелектуальний обмежувач швидкості (ISLA)
  • Світлодіодні денні ходові вогні, ближнє та дальнє світло з функцією автоматичного дальнього світла (HBA), світлодіодні задні ліхтарі
  • Активний круїз-контроль з функцією «Stop & Go».
  • Система екстреного сповіщення E-Call

Niro EV вищої специфікації додають:

  • Система моніторингу сліпих зон (BCA)
  • Асистент водіння на шосе (HDA)

Niro EV найвищої специфікації додають:

  • Асистент водіння на шосе 2.0
  • Система автономного гальмування (DriveWise FCA 2.0) з функцією гальмування на перехресті
  • Система запобігання зіткнення заднім ходом (PCA)

Відео

Ми підібрали для Вас найкращі огляди та цікаві відео, які допоможуть краще ознайомитися з Kia Niro та зробити свій вибір
Kia e-Niro 2024 офіційно: Перехід на електро без компромісів | Марина Китіна
Kia e-Niro 2024 офіційно: Перехід на електро без компромісів | Марина Китіна
The New 2023 Kia Niro EV Is New, Improved, and Futuristic
The New 2023 Kia Niro EV Is New, Improved, and Futuristic

Відгуки

Загальний рейтинг Kia Niro
4.5
/ 5
Надійність
4.7
Комфорт
4.8
Ціна
5.0
Технології
4.8
Динаміка
4.7
Матеріали
4.5
Розміри
4.7
Шумоізоляція
4.0
Запас ходу
По місту в теплу погоду
430 км
На трасі в теплу погоду
410 км
По місту в холодну погоду
333 км
На трасі в холодну погоду
300 км
Деградація батареї (діапазон пробігу)
0-50 тис. км
0.0%
50-100 тис. км
0.0%
Kia Niro 64 kWh I Покоління 2020
Soul
Був(ла) онлайн: Сьогодні
3 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
40 тис. км
Реальний запас ходу
400 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
400 км
На трасі в теплу погоду
400 км
По місту в холодну погоду
300 км
На трасі в холодну погоду
260 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук

Перший електромобіль у власності, хоча під час попередньої роботи я їздив на кількох. Комфортна їзда і зовсім не млявий. Телефонний додаток UVO чудово підходить для розморожування та дистанційного блокування, якщо ви випадково забули!! Легко заряджати з моєї домашньої точки, наполегклево рекомендую, і досить дешево – приблизно 60 грн за повну зарядку по нічному. Найдовше проїхав приблизно 350 км без заряджання і залишилося 30 км. Був трохи занепокоєний діапазоном, оскільки на той час не було встановлено домашню зарядку. Місцевий супермаркет і міська автостоянка забезпечили поповнення перед установкою домашньої зарядкою. Обидва пропонували зарядку типу 2 на 7 кВт, а один мав швидкий зарядний пристрій. Два рази довелося вставати рано, щоб отримати місце. Загалом дуже задоволений автомобілем і тепер звик регулярно заряджати.

Kia Niro 64 kWh 2021
Вадим
Був(ла) онлайн: Сьогодні
4 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
58 тис. км
Реальний запас ходу
450 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
450 км
На трасі в теплу погоду
430 км
По місту в холодну погоду
350 км
На трасі в холодну погоду
320 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук
Маю машину п'ять місяців і дуже задоволений. Інформаційно-розважальна система чудова, з чуйним сенсорним екраном. Я вважаю, що автомобілем весело керувати з дуже вражаючим прискоренням, що корисно під час обгону, практично немає затримки між натисканням на акселератор і стартом, як ракета. Надзвичайно тихий лише шум вітру, який не більше, ніж будь-який інший автомобіль. Що стосується пробігу, то мій найкращий прогноз заряду становить 470 км, що майже досяжно, якщо їздити розумно в гарний теплий сухий день без використання опалення чи кондиціонування повітря. Як тільки ви натискаєте кнопку опалення в холодний день, 60 - 80 км або близько того миттєво вираховується. Будь-яка критика має тривіальний характер, як-от важкий у використанні посібник. Відділення для кабелю знаходиться під підлогою багажника, що означає, що вам потрібно спорожнити багажник, щоб отримати доступ. Тому я зберігаю свою в основній області багажника. Загалом я дуже радий, що ризикнув і купив цю машину, трохи дорогу, але добре сконструйовану, і щасливий, що проїжджаю повз усі ті заправні станції з постійно зростаючими цінами 😎
Kia Niro 64 kwt 2020
Олег
Був(ла) онлайн: Сьогодні
4 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
30 тис. км
Реальний запас ходу
440 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
440 км
На трасі в теплу погоду
400 км
По місту в холодну погоду
350 км
На трасі в холодну погоду
320 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук

Чудова машина, мій перший електромобіль, і це чудово, тобі потрібно вивчати нові стилі водіння, оскільки це миттєва потужність без затримок. З огляду на все це мене здивувало, наскільки хороша його якість збірки. Оскільки моя машина є першим випуском, вона була переглянута зі світлодіодними ліхтарями тощо, і тепер ви можете придбати машину з люком, який, я думаю, зробив би мою машину ще кращою. На оновленому автомобілі ви також отримуєте додаток UVO, щоб ви могли попередньо прогріти автомобіль у холодний день перед поїздкою. Його легко зарядити, і з Type 2 вдома потрібно приблизно 9 годин з 10%, але на CCS2 це займає близько 1 години 20 з 20% до повного заряду.

Переглянути всі відгуки (3)
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram