Ціна
- Середня ціна вживаного авто в Україні ~8 500 $
Батарея та зарядка
- Ємність батареї22 кВт•г
- Тип батареїЛітій-іонні (Li-ion)
- Типи роз'ємів заряджанняType 2
- Можливість заряджати від 3-х фазТак
- Макс. швидкість зарядки AC22 кВт•г
- Платформа (Архітектура)400 вольт
Доступний імпорт аккаунтів з driver.top 👈
Запас ходу
- По місту в теплу погоду204 км
- На трасі в теплу погоду180 км
- Змішаний цикл в теплу погоду197 км
- По місту в холодну погоду164 км
- На трасі в холодну погоду158 км
- Змішаний цикл в холодну погоду162 км
- Запас ходу NEDC240 км
Споживання
- По місту в теплу погоду10.8 кВт•г
- На трасі в теплу погоду12.2 кВт•г
- Змішаний цикл в теплу погоду11.2 кВт•г
- По місту в холодну погоду13.4 кВт•г
- На трасі в холодну погоду13.9 кВт•г
- Змішаний цикл в холодну погоду13.6 кВт•г
Продуктивність
- ПривідПередній
- Розгін 0 - 100 км/год13.5 сек
- Крутний момент220 Нм
- Максимальна швидкість135 км/г
- Кількість двигунів1
- Потужність двигуна (к.с.)88 к.с.
- Потужність двигуна (кВт)65 кВт
Безпека
- Рейтинг безпеки5/ 5
- Детальніше про безпеку
Розміри та вага
- Кліренс (дорожній просвіт)120 мм
- Ширина1730 мм
- Висота1562 мм
- Вага без пасажирів та вантажу1502 кг
- Об'єм багажника338 л.
- Передній багажникВідсутній
Інші характеристики та опції
- Тип кузоваХетчбек
- Тепловий насос в стандартній комплектаціїНі
- Тепловий насос опціональноТак
Документація, файли
- Інструкція (manual)
Огляд
Renault Zoe — це повністю електричний п'ятидверний хетчбек від французького автовиробника Renault, який від початку проектувався як електричний. Zoe був представлений на Женевському автосалоні, 2012 року. Він випускається в передмісті Парижа, на заводі Renault у Флінсі.
У 2013 році стартував продаж ZOE по всій Європі. Його запуск знаменує собою початок нової епохи: епохи "електромобілів для всіх".
За час свого існування (2013-2024) Renault Zoe випускався у версіях: ZE, ZE-40, ZE-50, де число відповідає за ємність батареї: 22 kWh, 41 kWh, 52 kWh відповідно.
ZE
З 2013 року Renault Zoe був доступний у версії ZE Q210. Дана версія оснащена двигуном Continental, потужністю 88 к.с. і має дальність ходу 210 км. Q210 може заряджатися потужністю 43 кВт.
2015 року дебютувала версія ZE R240. Двигун R240 має таку ж потужність як і Q210.
Основні відмінності між R240 та Q210:
- R240 завдяки вищій ефективності має на 30 км більший запас ходу - 240 км (NEDC).
- R240 немає можливості заряджатися потужністю 43 кВт; максимум 22 кВт
ZE-40
2017 року представлена модернізована версія з акумуляторами ємністю 41 кВт·год.
- Базова версія оснащена двигуном R75, потужністю 77 к.с.
- Версія з потужнішим двигуном R90 (92 к.с.) та Q90 (88 к.с.)
*Число в індексі вказує на рівень потужності
Основні відмінності між R90 та Q90:
- Зарядний пристрій на R90 здатний заряджати батарею потужністю до 22 кВт, а на Q90 — до 43 кВт. Відповідно, Q90 заряджається швидше.
- Електромотор Q90, менш ефективний, і запас ходу з ним становить лише 370 км (NEDC). Запас ходу R90 становить 403 км (NEDC).
2018 року двигун R90 було замінено на модернізований двигун R110, потужністю 109 к.с. Zoe R110 - перший електромобіль марки, який пройшов сертифікацію за всесвітнім стандартом циклу WLTP - 300 км.
Renault Zoe II покоління
У 2019 році Renault представила значно оновлений варіант Zoe, який часто називають фейсліфтингом (Facelift) першого покоління, але є достатньо змін, щоб вважати його другим поколінням.
Цей оновлений Renault Zoe отримав новий дизайн екстер'єру та інтер'єру, покращені технології та більшу батарею, що забезпечує більшу дальність ходу. Також були оновлені системи безпеки та мультимедійні можливості.
ZE-50
2019 року Renault представив нову Zoe з батареєю на 52 кВт·год, збільшивши дальність ходу до 395 км (WLTP).
- Версія оснащена двигуном R110, потужністю 109 к.с. Запас ходу - 395 км (WLTP)
- Версія з потужнішим двигуном R135 (136 к.с.) Запас ходу - 385 км (WLTP)
Обидві моделі мають можливість заряджання на рівні 46 кВт.
В березні 2024 року, після 11 років існування, виробництво Renault Zoe припинено. Його замінить новий електричний хетчбек Renault 5.
Запас ходу Renault Zoe (ZE R240)
Доступний запас ходу Renault Zoe складає 240 км (NEDC).
*Процедура WLTP почала застосовуватися для нових автомобілів у ЄC з вересня 2017 року.
Запас ходу багато в чому залежить від різних факторів, таких як: клімат, місцевість, стиль водіння. У місті, в теплу погоду запас ходу збільшується, відповідно, трасою, в холодну погоду (з включеним кондиціонером) - зменшується.
Заряджання та батарея
Renault Zoe споживає електроенергію від літій-іонного акумулятора ємністю 22 кВт-год. Хоча його називають батареєю на 22 кВт-год, насправді це акумулятор ємністю 25,92 кВт-год на 400 В з корисною ємністю 23,3 кВт-год.
В Європі звичайна зарядка (змінним струмом AC) здійснюється за допомогою роз’єму Type 2 або Mennekes. Бортовий зарядний пристрій має максимальну потужність 22 кВт, що дозволяє зарядити батарею приблизно за 1 годину 15 хвилин. Однак, для цього потрібне підключення до 3-фазної мережі. Більшість будинків і пунктів зарядки зараз не мають цього підключення. У більшості випадків максимальна потужність заряджання становитиме 7,4 кВт, що передбачає час заряджання 3 години 45 хвилин.
R240 немає можливості заряджатися потужністю 43 кВт.
Заряджання електромобіля від звичайної розетки 220 вольт займе близько 8 годин.
На термін служби акумулятора електромобіля впливає безліч факторів і ємність акумулятора з часом зменшується.
Електричні характеристики
Літій-іонна батарея, ємністю 22 кВт-год живить електродвигун потужністю 65 кВт (88 к.с.), що приводить у рух передні колеса.
Максимальний крутний момент досягає 220 Нм. Renault Zoe може розігнатися до 100 км/год приблизно за 13,5 секунди. Максимальна швидкість оцінюється у 135 км/год.
Рекуперативне гальмування дозволяє двигуну працювати як генератор. Коли водій відпускає педаль акселератора, двигун відновлює кінетичну енергію гальмування та перетворює її на електричний струм, який заряджає акумулятор. В іншому випадку ця енергія буде втрачена у вигляді тепла, коли гальмівні колодки стискаються разом.
Тепловий насос допомагає значно заощадити енергію. Він може обігрівати салон потужністю 3 кВт (або охолоджувати його потужністю 2 кВт), споживаючи при цьому лише 1 кВт енергії від батарей.
Renault Zoe - перший автомобіль, який у стандартній комплектації оснащується спеціально розробленими шинами Michelin Energy EV з низьким опором коченню, які поєднують в собі енергозбереження, безпеку та довговічність.
Ціна Renault Zoe 22 kWh
Спочатку, у Франції Zoe у найдешевшій версії коштувала 20 700 євро. Як і у випадку з іншими моделями Renault, автомобіль продавався без акумуляторів, використання яких потрібно було сплачувати за місячну підписку – 79 євро.
2017 року Renault запровадив можливість придбання Renault Zoe з вбудованим акумулятором.
*З імпортом Zoe, особливо старих моделей (до 2017 року), варто бути дуже обережними, адже відсутність акумулятора – це серйозна проблема.
Ціни на вживаний Renault Zoe 22 kWh (2015-2017)
Грунтуючись на списках 2024 року на Renault Zoe 22 kWh (ZE R240), середня прейскурантна ціна в Україні становить 8 500$. Ціни варіюються від 6 500$ до 10 200$ і залежать від стану автомобіля, пробігу, характеристик та розташування.
Зовнішній вигляд
Renault Zoe з самого початку проектувався як повністю електричний автомобіль. Зовні Zoe виглядає досить стандартним європейським суперміні-хетчбеком із сучасним відтінком. Renault доклав великих зусиль, щоб Zoe виділявся в натовпі, надавши йому округле обличчя, суперсучасні фари зі світлодіодними денними ходовими вогнями та пару габаритних ліхтарів у формі скул. У основі передньої панелі ви отримуєте невеликий рот, який завершує досить вражаюче обличчя автомобіля.
Zoe отримала правильний зовнішній вигляд, відмовившись від ранніх футуристичних ескізів дизайну на користь розумного, але дуже стильного екстер'єру.
Синє тонування на логотипі, фарах, та задньому склі ідентифікують Zoe як електромобіль. Ручки задніх дверей із особистим підписом стиліста Семеріва у вигляді відбитка його великого пальця. Прозоро оброблені задні ліхтарі із синіми концентричними обідками, стають червоними лише вночі або при гальмуванні. Зарядне гніздо розташоване на передній панелі з діодами ZE.
Легкі лінії кузова Zoe також відображаються на аеродинаміці. Коефіцієнт лобового опору (Cx) становить пристойні 0,29.
VIN-Код майбутній покупець автомобіля знайде в кількох місцях:
- У багажнику, де він знаходиться під килимом з правого боку
- На наклейці, приклеєній до центральної стійки з боку водія
- Під лобовим склом - в лівому нижньому кутку (видно через лобове скло)
Інтер'єр та управління
Інтер'єр Renault Zoe (2013-2018), тобто до рестайлингу, який відбувся у 2019 році, був з характерними рисами для міських моделей тих років: виступаюча центральна панель з високим дисплеєм, вентиляційні отвори, кнопки та два великих потенціометра для керування радіо та кондиціонером.
Приладова панель дуже нагадує Clio четвертого покоління. Її область чиста та зрозуміла, лише з інтерфейсом R-Link та основними ручками клімат-контролю.
Renault R-Link, інтегрована підключена мультимедійна система, встановлена на всіх версіях Zoe з моменту запуску. Renault RLink об’єднує повний набір мультимедійних функцій в одній системі: навігація, радіо, телефон, аудіотрансляція Bluetooth, музика та доступ до інформації про автомобіль.
Якість оздоблювальних матеріалів доволі хороша, але могла б бути краще і точніше підігнана. Приємні штрихи включають красиво оформлений важіль перемикання передач та хромовані дверні ручки.
Кермо має достатнє регулювання по вильоту та нахилу, щоб більшість могла знайти прийнятне положення для водіння. На жаль, Zoe не пропонує можливість регулювання висоти сидіння.
Місця для водія і пасажирів достатньо для сегмента B.
Renault Zoe має три рівні комплектації: Life, Zen, Intens. На різних ринках кожен рівень комплектації може мати різні назви та пропозиції обладнання.
Renault Zoe у стандартній комплектації мають:
- Клімат-контроль
- Електросклопідйомники
- Мультимедійну систему R-Link з 7-дюймовим сенсорним екраном
- Супутникову навігацію
- Аудіосистему з USB-портами
- Систему рекуперації енергії
- Режим Eco
- 15-дюймові легкосплавні диски
Комплектація вищого рівня додає:
- Задні датчики паркування
- Всебічні електричні склопідйомники
- Автоматичні склоочисники
- Шкіряне кермо
- Upgrade Hi-Fi
- 16-дюймові легкосплавні диски
Комплектація найвищого рівня додає:
- Камеру заднього виду
Вантажний простір
Обсяг вантажного простору становить 338 л. Якщо скласти роздільну спинку 2-го ряду сидінь, об'єм збільшиться до 1225 л.
Задні сидіння не складаються повністю і між ними та підлогою багажника є великий підйом, що ускладнює розміщення великих предметів прямо за сидіннями, незалежно від моделі.
Зарядні шнури Renault Zoe мають власне спеціальне відділення для зберігання під підлогою багажника.
У версії з опційною аудіосистемою Bose багажник буде меншим - в ньому встановлений елемент системи.
Безпека
За результатами проведення краш-тестів у 2013 році, за стандартом Euro NCAP, Renault Zoe отримав оцінку – 5 зірок з 5 можливих.
До базового оснащення безпеки Renault Zoe входять:
- Антиблокувальна система (ABS) з EBD
- Електронна система стабілізації автомобіля (ESC)
- Антипробуксовочна система (ASR)
- Фронтальні та бічні подушки безпеки
- Автоматична аварійна світлова сигналізація при раптовому гальмуванні
- Круїз-контроль
- Система Isofix
- Функція ZE Voice
ZE Voice попереджає пішоходів про наближення автомобіля. ZE Voice можна почути на швидкості від 1 до 30 км/год. Водії можуть вибирати між трьома різними звуками або вимкнути функцію простим натисканням кнопки.
Відео
Відгуки
Давно мав бажання мати електро машину, моїм першим електричним авто стала Reno Zoe, в своїй ціновій категорії доволі гарне авто, отримав з ним цікавий досвід.
В комплектації машини є:
-Автоматичне світло.
-Автоматичні двірники.
-Підгрів передніх сидінь.
-Підігрів дзеркал.
-Електро складання дзеркал.
-Круїз контроль.
-Обмежувач швидкості.
-Камера заднього огляду.
-Датчики тиску колес.
-Голосове керування.
Instagram: @VladyslavLisovyi
TikTok: @VladyslavLisovyi
YouTube: @VladyslavLisovyi
Telegram: @VladyslavLisovyi
Я відданий фанат електромобілів і провів ретельне дослідження, перш ніж прийняти рішення про ZOE. Це тихий, екологічно чистий і цілком життєздатний автомобіль, який здатний тримати себе в руках навіть на швидкості на автомагістралі (у межах дозволеного обмеження), але за рахунок більш швидкого зменшення запасу ходу, ніж на менших швидкостях; він набагато кращий і економніший, ніж будь-який інший моторизований транспортний засіб у міських/приміських умовах, де рух із зупинками та рушіннями практично не передбачає використання запасу заряду батареї завдяки повторному заряджанню шляхом уповільнення/гальмування.
Заряджання акумуляторів може зайняти деякий час залежно від типу зарядного пристрою (офіційні дані знову оманливі, оскільки вони не вказують рівень заряду акумулятора перед заряджанням) - від звичайного 3квт штекера може знадобитися «повний» заряд до 20 годин і 8 від зарядного пункту потужністю 7,2 або 11 кВт. ZOE також є набагато доступнішим за будь-який інший електромобіль (наприклад, Nissan Leaf, Kia Soul, Hyundai Ioniq), які мають нижчий запас ходу – Tesla, очевидно, не йде ні в яке порівняння. Машиною не дуже задоволений!