Ціна
- Ціна нового авто в Україні ~32 000 $
- Середня ціна вживаного авто в Україні ~15 500 $
Батарея та зарядка
- Ємність батареї52 кВт•г
- Тип батареїЛітій-іонні (Li-ion)
- Типи роз'ємів заряджанняType 2, Combo CCS EU (CSS2)
- Можливість заряджати від 3-х фазТак
- Макс. швидкість зарядки AC22 кВт•г
- Макс. швидкість зарядки DC46 кВт•г
- Платформа (Архітектура)400 вольт
Доступний імпорт аккаунтів з driver.top 👈
Запас ходу
- По місту в теплу погоду328 км
- На трасі в теплу погоду288 км
- Змішаний цикл в теплу погоду315 км
- По місту в холодну погоду262 км
- На трасі в холодну погоду254 км
- Змішаний цикл в холодну погоду259 км
- Запас ходу WLTP385 км
Споживання
- По місту в теплу погоду15.9 кВт•г
- На трасі в теплу погоду18.1 кВт•г
- Змішаний цикл в теплу погоду16.5 кВт•г
- По місту в холодну погоду19.8 кВт•г
- На трасі в холодну погоду20.5 кВт•г
- Змішаний цикл в холодну погоду20.1 кВт•г
Продуктивність
- ПривідПередній
- Розгін 0 - 100 км/год9.5 сек
- Крутний момент245 Нм
- Максимальна швидкість140 км/г
- Кількість двигунів1
- Потужність двигуна (к.с.)136 к.с.
- Потужність двигуна (кВт)100 кВт
Безпека
- Рейтинг безпеки0/ 5
- Детальніше про безпеку
Розміри та вага
- Кліренс (дорожній просвіт)140 мм
- Ширина1787 мм
- Висота1562 мм
- Вага без пасажирів та вантажу1577 кг
- Об'єм багажника338 л.
- Передній багажникВідсутній
Інші характеристики та опції
- Тип кузоваХетчбек
- Тепловий насос в стандартній комплектаціїТак
Документація, файли
- Інструкція (manual)
Огляд
Renault Zoe — це повністю електричний п'ятидверний хетчбек від французького автовиробника Renault, який від початку проектувався як електричний. Zoe був представлений на Женевському автосалоні, 2012 року. Він випускається в передмісті Парижа, на заводі Renault у Флінсі.
У 2013 році стартував продаж ZOE по всій Європі. Його запуск знаменує собою початок нової епохи: епохи "електромобілів для всіх".
За час свого існування (2013-2024) Renault Zoe випускався у версіях: ZE, ZE-40, ZE-50, де число відповідає за ємність батареї: 22 kWh, 41 kWh, 52 kWh відповідно.
ZE
З 2013 року Renault Zoe був доступний у версії ZE Q210. Дана версія оснащена двигуном Continental, потужністю 88 к.с. і має дальність ходу 210 км. Q210 може заряджатися потужністю 43 кВт.
2015 року дебютувала версія ZE R240. Двигун R240 має таку ж потужність як і Q210.
Основні відмінності між R240 та Q210:
- R240 завдяки вищій ефективності має на 30 км більший запас ходу - 240 км (NEDC).
- R240 немає можливості заряджатися потужністю 43 кВт; максимум 22 кВт
ZE-40
2017 року представлена модернізована версія з акумуляторами ємністю 41 кВт·год.
- Базова версія оснащена двигуном R75, потужністю 77 к.с.
- Версія з потужнішим двигуном R90 (92 к.с.) та Q90 (88 к.с.)
*Число в індексі вказує на рівень потужності
Основні відмінності між R90 та Q90:
- Зарядний пристрій на R90 здатний заряджати батарею потужністю до 22 кВт, а на Q90 — до 43 кВт. Відповідно, Q90 заряджається швидше.
- Електромотор Q90, менш ефективний, і запас ходу з ним становить лише 370 км (NEDC). Запас ходу R90 становить 403 км (NEDC).
2018 року двигун R90 було замінено на модернізований двигун R110, потужністю 109 к.с. Zoe R110 - перший електромобіль марки, який пройшов сертифікацію за всесвітнім стандартом циклу WLTP - 300 км.
Renault Zoe II покоління
У 2019 році Renault представила значно оновлений варіант Zoe, який часто називають фейсліфтингом (Facelift) першого покоління, але є достатньо змін, щоб вважати його другим поколінням.
Цей оновлений Renault Zoe отримав новий дизайн екстер'єру та інтер'єру, покращені технології та більшу батарею, що забезпечує більшу дальність ходу. Також були оновлені системи безпеки та мультимедійні можливості.
ZE-50
2019 року Renault представив нову Zoe з батареєю на 52 кВт·год, збільшивши дальність ходу до 395 км (WLTP).
- Версія оснащена двигуном R110, потужністю 109 к.с. Запас ходу - 395 км (WLTP)
- Версія з потужнішим двигуном R135 (136 к.с.) Запас ходу - 385 км (WLTP)
Обидві моделі мають можливість заряджання на рівні 46 кВт.
В березні 2024 року, після 11 років існування, виробництво Renault Zoe припинено. Його замінить новий електричний хетчбек Renault 5.
Запас ходу Renault Zoe (ZE-50 R135)
Доступний запас ходу Renault Zoe складає 385 км (WLTP).
Запас ходу багато в чому залежить від різних факторів, таких як: клімат, місцевість, стиль водіння. У місті, в теплу погоду запас ходу збільшується, відповідно, трасою, в холодну погоду (з включеним кондиціонером) - зменшується.
Заряджання та батарея
Renault Zoe споживає електроенергію від літій-іонного акумулятора ємністю 52 кВт-год. Хоча його називають батареєю на 52 кВт-год, насправді це акумулятор ємністю 54,7 кВт-год на 400 В з корисною ємністю 52 кВт-год.
В Європі звичайна зарядка (змінним струмом AC) здійснюється за допомогою роз’єму Type 2 або Mennekes. Бортовий зарядний пристрій має максимальну потужність 22 кВт, що дозволяє зарядити батарею приблизно за 3 години. Однак, для цього потрібне підключення до 3-фазної мережі. Більшість будинків і пунктів зарядки зараз не мають цього підключення. У більшості випадків максимальна потужність заряджання становитиме 7,4 кВт, що передбачає час заряджання 8 годин 30 хвилин.
Заряджання електромобіля від звичайної розетки 220 вольт займе близько 17 годин.
Швидка зарядка
Швидке заряджання здійснюється за допомогою порту CCS Combo 2 (постійним струмом). Зарядні можливості Renault Zoe (ZE-50 R135) обмежуються на рівні 46 кВт, що дозволяє зарядити батарею до 80% приблизно за 56 хвилин.
*Електромобілі не заряджаються з максимальною швидкістю заряджання протягом усього сеансу заряджання – їхня швидкість заряджання зазвичай починається з високого рівня, якщо акумулятор має низький рівень заряду, а потім швидкість заряджання зменшується зі збільшенням заряду акумулятора.
На термін служби акумулятора електромобіля впливає безліч факторів і ємність акумулятора з часом зменшується.
Електричні характеристики
Літій-іонна батарея, ємністю 52 кВт-год живить електродвигун потужністю 100 кВт (136 к.с.), що приводить у рух передні колеса.
Максимальний крутний момент досягає 245 Нм. Renault Zoe може розігнатися до 100 км/год приблизно за 9,5 секунди. Максимальна швидкість оцінюється у 140 км/год.
Рекуперативне гальмування дозволяє двигуну працювати як генератор. Коли водій відпускає педаль акселератора, двигун відновлює кінетичну енергію гальмування та перетворює її на електричний струм, який заряджає акумулятор. В іншому випадку ця енергія буде втрачена у вигляді тепла, коли гальмівні колодки стискаються разом.
Тепловий насос допомагає значно заощадити енергію. Він може обігрівати салон потужністю 3 кВт (або охолоджувати його потужністю 2 кВт), споживаючи при цьому лише 1 кВт енергії від батарей.
Renault Zoe - перший автомобіль, який у стандартній комплектації оснащується спеціально розробленими шинами Michelin Energy EV з низьким опором коченню, які поєднують в собі енергозбереження, безпеку та довговічність.
Ціна Renault Zoe 52 kWh
В Україні Renault Zoe 52 kWh (ZE-50 R135) без пробігу буде коштувати близько 32 000$.
Ціни на вживаний Renault Zoe 52 kWh (2019-2024)
Грунтуючись на списках 2024 року на Renault Zoe 52 kWh (ZE-50 R135), середня прейскурантна ціна в Україні становить 15 500$. Ціни варіюються від 13 000$ до 20 000$ і залежать від стану автомобіля, пробігу, характеристик та розташування.
Зовнішній вигляд
У червні 2019 року Renault провів ґрунтовну модернізацію моделі, внісши широкий спектр змін в існуючу концепцію стилю, яка діяла протягом останніх 7 років. Передня частина автомобіля отримала оновлені фари, які були збільшені та оснащені світлодіодним освітленням. Також змін зазнали бампер, повітрозабірники і система галогенних ламп. Решітка радіатора також була модернізована.
У задній частині кузова зміни менш помітні - вони зосереджені в основному на червоних вставках ліхтарів.
Renault Zoe доступний в кольорах: білому, чорному, сріблястому або синьому металіку.
Інтер'єр та управління
З оновленням 2019 року було покращено стандарт матеріалів і перебудовано всю центральну панель за прикладом Clio 5-го покоління.
Основні органи управління розташовані на інтуїтивно зрозумілому рівні із забезпеченням легкого доступу, не відволікаючись від водіння. Мультимедійна система R-Link із підтримкою Apple CarPlay та Android Auto оснащується дисплеєм 9.3 дюймів. Панель приладів відображається на яскравому екрані 10 дюймів і налаштовується з урахуванням вимог водія.
Під екраном є три ручки, що відповідають, серед іншого, за управління кондиціонуванням і подачею повітря. Кермо теж отримало новий дизайн з додатковими функціональними кнопками. Також змінилася форма і зовнішній вигляд селектора передач.
Оновлення значно покращили функціональность, а також внесли деяку консервативність і пом'якшення, в порівнянні з минулою версією, яка була більш витонченою всередині.
При невеликих габаритах, салон Renault Zoe відносно просторий. При оздобленні інтер'єру використовуються зносостійкі синтетичні матеріали, отримані в результаті переробки сировини. Ергономічні сидіння досить зручні для водія та пасажирів з різними фізичними параметрами.
На жаль, в електромобілі досі немає можливості регулювання сидіння по висоті.
Renault R-Link, інтегрована підключена мультимедійна система, встановлена на всіх версіях Zoe з моменту запуску. Renault RLink об’єднує повний набір мультимедійних функцій в одній системі: навігація, радіо, телефон, аудіотрансляція Bluetooth, музика та доступ до інформації про автомобіль.
Renault Zoe ZE50 R135 має досить комплексне стандартне оснащення для комфорту:
- Клімат-контроль з великими регуляторами для налаштування швидкості вентилятора, температури та напрямків вентиляційних отворів. Є кнопки для управління режимом кондиціонування повітря.
- Підігрів сидінь, що додає додатковий комфорт у холодну погоду.
- Мультимедійна система з 10-дюймовим дисплеєм за кермом та додатковим 9.3-дюймовим сенсорним дисплеєм для інфотеймент системи, яка підтримує Apple CarPlay і Android Auto.
- Кілька USB-портів, включаючи два порти спереду та два ззаду, що зручно для зарядки пристроїв пасажирів.
- Бездротовий зарядний пристрій для смартфонів знаходиться у відділенні для дрібних речей.
- LED-освітлення включає денні ходові вогні, протитуманні фари, внутрішнє освітлення, задні вогні та поворотники.
- Електронний стоянковий гальмо та автоматичний паркувальний гальмо, що забезпечують зручність управління автомобілем та паркування.
- Камера заднього виду та система попередження про мертві зони допомагають під час маневрування та паркування.
- 17-дюймові легкосплавні диски
*На різних ринках набір стандартного обладнання може відрізнятися.
Вантажний простір
Обсяг вантажного простору становить 338 л. Якщо скласти роздільну спинку 2-го ряду сидінь, об'єм збільшиться до 1225 л.
Задні сидіння не складаються повністю і між ними та підлогою багажника є великий підйом, що ускладнює розміщення великих предметів прямо за сидіннями, незалежно від моделі.
Зарядні шнури Renault Zoe мають власне спеціальне відділення для зберігання під підлогою багажника.
У версії з опційною аудіосистемою Bose багажник буде меншим - в ньому встановлений елемент системи.
Безпека
За результатами проведення краш-тестів у 2021 році, за стандартом Euro NCAP, Renault Zoe отримав оцінку – 0 зірок з 5 можливих. Основні проблеми були пов'язані з низьким захистом пасажирів у деяких тестах на удари та відсутністю деяких систем безпеки, які могли б запобігти подальшим зіткненням
Незважаючи на те, що Renault Zoe показав поганий результат в даному тесті, електромобіль й надалі користується великим попитом.
До базового оснащення безпеки Renault Zoe входять:
- Антиблокувальна система (ABS) з EBD
- Електронна система стабілізації автомобіля (ESC)
- Антипробуксовочна система (ASR)
- Фронтальні та бічні подушки безпеки
- Автоматична аварійна світлова сигналізація при раптовому гальмуванні
- Круїз-контроль
- Система Isofix
- Система моніторингу "сліпих" зон.
Автоматичне гальмування в аварійних ситуаціях (AEB) доступно як опція.
Відео
Відгуки
Давно мав бажання мати електро машину, моїм першим електричним авто стала Reno Zoe, в своїй ціновій категорії доволі гарне авто, отримав з ним цікавий досвід.
В комплектації машини є:
-Автоматичне світло.
-Автоматичні двірники.
-Підгрів передніх сидінь.
-Підігрів дзеркал.
-Електро складання дзеркал.
-Круїз контроль.
-Обмежувач швидкості.
-Камера заднього огляду.
-Датчики тиску колес.
-Голосове керування.
Instagram: @VladyslavLisovyi
TikTok: @VladyslavLisovyi
YouTube: @VladyslavLisovyi
Telegram: @VladyslavLisovyi
Я відданий фанат електромобілів і провів ретельне дослідження, перш ніж прийняти рішення про ZOE. Це тихий, екологічно чистий і цілком життєздатний автомобіль, який здатний тримати себе в руках навіть на швидкості на автомагістралі (у межах дозволеного обмеження), але за рахунок більш швидкого зменшення запасу ходу, ніж на менших швидкостях; він набагато кращий і економніший, ніж будь-який інший моторизований транспортний засіб у міських/приміських умовах, де рух із зупинками та рушіннями практично не передбачає використання запасу заряду батареї завдяки повторному заряджанню шляхом уповільнення/гальмування.
Заряджання акумуляторів може зайняти деякий час залежно від типу зарядного пристрою (офіційні дані знову оманливі, оскільки вони не вказують рівень заряду акумулятора перед заряджанням) - від звичайного 3квт штекера може знадобитися «повний» заряд до 20 годин і 8 від зарядного пункту потужністю 7,2 або 11 кВт. ZOE також є набагато доступнішим за будь-який інший електромобіль (наприклад, Nissan Leaf, Kia Soul, Hyundai Ioniq), які мають нижчий запас ходу – Tesla, очевидно, не йде ні в яке порівняння. Машиною не дуже задоволений!