Ціна
- Ціна нового авто в Україні ~70 000 $
Батарея та зарядка
- Ємність батареї77 кВт•г
- Тип батареїЛітій-іонні (Li-ion)
- Типи роз'ємів заряджанняCombo CCS EU (CSS2), Type 2
- Можливість заряджати від 3-х фазТак
- Макс. швидкість зарядки AC11 кВт•г
- Макс. швидкість зарядки DC175 кВт•г
- Платформа (Архітектура)400 вольт
Запас ходу
- По місту в теплу погоду438 км
- На трасі в теплу погоду386 км
- Змішаний цикл в теплу погоду422 км
- По місту в холодну погоду351 км
- На трасі в холодну погоду339 км
- Змішаний цикл в холодну погоду347 км
- Запас ходу WLTP515 км
Споживання
- По місту в теплу погоду17.6 кВт•г
- На трасі в теплу погоду19.9 кВт•г
- Змішаний цикл в теплу погоду18.2 кВт•г
- По місту в холодну погоду21.9 кВт•г
- На трасі в холодну погоду22.7 кВт•г
- Змішаний цикл в холодну погоду22.2 кВт•г
Продуктивність
- ПривідПовний
- Розгін 0 - 100 км/год5.4 сек
- Крутний момент679 Нм
- Максимальна швидкість180 км/г
- Кількість двигунів2
- Потужність двигунів (к.с.)340 к.с.
- Потужність двигунів (кВт)250 кВт
Безпека
- Рейтинг безпеки5/ 5
- Детальніше про безпеку
Розміри та вага
- Кліренс (дорожній просвіт)165 мм
- Ширина1852 мм
- Висота1631 мм
- Вага без пасажирів та вантажу2224 кг
- Об'єм багажника543 л.
- Передній багажникВідсутній
Інші характеристики та опції
- Тип кузоваПозашляховик/Кросовер
- Тепловий насос в стандартній комплектаціїНі
- Тепловий насос опціональноТак
Документація, файли
- Інструкція (manual)
Огляд
Volkswagen ID.4 1st був офіційно представлений у вересні 2020 року і його випуск став справжнім відліком нової ери для бренду. Виробництво цієї моделі було заплановано в кількох країнах, серед яких Німеччина, Китай та Сполучені Штати, щоб задовольнити глобальний попит.
ID.4 1st Edition був досупний в Європі з жовтня 2020 - серпень 2021 року. Він прослужив не лише як показник потенціалу електромобілів від Volkswagen, але й як основа для подальших моделей.
Після успіху ID.4 1st компанія продовжила випускати інші модифікації ID.4, кожна з яких пропонувала удосконалення та нові функції, відповідаючи зростаючим вимогам ринку та покупців.
Volkswagen ID.4 GTX - спортивний флагман модельної серії ID.4 був представлений влітку, 2021 року. Ця версія пропонувала вищу потужність і кращу динаміку розгону, зберігаючи при цьому всі переваги моделі Pro Performance з літій-іонною батареєю ємністю 77 кВт/год – така ж батарея є в ID.4 GTX.
Ключова відмінність між ID.4 та ID.4 GTX полягає в додаванні додаткового електродвигуна на передню вісь, що забезпечує повний привід. Тут більше потужності та швидше прискорення. Модель GTX має незначне збільшення ваги: 2224 кг порівняно з 2124 кг. Підвіска GTX на 15 мм нижча, ніж стандартна ID.4.
Оновлення
У середині 2022 року Volkswagen випустив оновлення, яке включало функцію автоматичного утримання та двонаправлену зарядку.
Volkswagen ID.4 GTX у 2023 році отримав більший запас ходу, на 17% став швидше розганятися та став на 5% енергоефективнішим.
Отримав нову стандартну інформаційно-розважальну систему з великим 12,9-дюймовим екраном та абсолютно новою структурою меню.
Всі моделі ID.4 отримали нову систему зарядки та терморегуляції, яка забезпечує попередню підготовку батареї під час руху до наступної зупинки для швидкої зарядки постійним струмом.
Запас ходу Volkswagen ID.4 GTX
Доступний запас ходу (WLTP) Volkswagen ID.4 GTX складає 515 км.
Запас ходу багато в чому залежить від різних факторів, таких як: клімат, місцевість, стиль водіння. У місті, в теплу погоду запас ходу збільшується, відповідно, трасою, в холодну погоду (з включеним кондиціонером) - зменшується.
Заряджання та батарея
Volkswagen ID.4 GTX споживає електроенергію від акумуляторної батареї ємністю 77 кВтг.
Батарея розташована між осями в найнижчій точці автомобіля, тобто розподіл ваги ID.4 ніколи не відхиляється від ідеального положення 50:50 більш ніж на один відсоток.
В Європі звичайна зарядка (змінним струмом AC) здійснюється за допомогою роз'єму Type 2, а максимальна потужність бортового зарядного пристрою становить 11 кВт, який зарядить повністю розряджений акумулятор приблизно за 7,5 годин. Однак, для цього потрібне трифазне підключення до мережі.
Заряджання автомобіля від звичайної розетки 220 вольт займе близько 24 години.
Швидка зарядка
Швидка зарядка здійснюється за допомогою роз'єму CCS 2. Максимальна потужність - 175 кВт. Від 10% до 80% можна зарядити автомобіль всього за 30 хвилин.
*Електромобілі не заряджаються з максимальною швидкістю заряджання протягом усього сеансу заряджання – їхня швидкість заряджання зазвичай починається з високого рівня, якщо акумулятор має низький рівень заряду, а потім швидкість заряджання зменшується зі збільшенням заряду акумулятора.
На термін служби акумулятора електромобіля впливає безліч факторів і ємність акумулятора з часом зменшується.
Volkswagen надає на акумулятор ID.4 8 років гарантії / 160934 км. За заявою компанії, батарея збереже щонайменше 70% своєї початкової ємності до кінця гарантії.
Електричні характеристики
ID.4 GTX має один електродвигун на передній і один на задній осі. Разом вони забезпечують максимальну електричну потужність 340 к.с. / 250 кВт і можуть працювати разом як електричний повний привід. Розрахунковий максимальний крутний момент досягає 679 Нм.
Спортивне водіння одним натисканням педалі: інтелектуальна система керування приводом створює ідеальний баланс між максимальною ефективністю та потужною продуктивністю. ID.4 GTX розганяється від 0 до 100 км/год за 5,4 секунди і досягає максимальної швидкості 180 км/год.
Інтелектуальна мережа: в ID.4 GTX системи керування ходовою частиною та системою повного приводу тісно взаємодіють. Ця взаємодія контролюється інтелектуальним програмним забезпеченням, відомим як Vehicle Dynamics Manager.
Задоволення від водіння та стабільність: за допомогою вибору профілю водіння та кнопки ESC на великому дисплеї водій може вибрати характеристики водіння найпотужнішої моделі ID.4 – від спортивних і маневрених до безкомпромісно стабільних.
Ціна
VW ID.4 GTX стартував від 53 255 євро (Німеччина).
Зовнішній вигляд
Дизайн нової ери: екстер’єр ID.4 GTX має потужний вигляд. Завдяки різноманітним ексклюзивним дизайнерським деталям ця топова модель виглядає спортивно, але водночас елегантно.
Volkswagen вніс деякі зміни в стилі, щоб відрізнити ID.4 GTX від звичайних моделей. Зовнішньо відрізнити версію GTX можна за перемальованими бамперами та 3D-оптиці позаду, яка створює X-малюнок при гальмуванні. Дах у GTX завжди виконаний у чорному кольорі, що контрастує з основним тоном кузова. Задній дифузор, як і логотипи GTX, доповнюють зовнішній вигляд і відчуття спортивного автомобіля.
Нова технологія освітлення: стандартні світлодіодні матричні фари IQ.LIGHT забезпечують інтелектуальне керування дальнім світлом. Світлодіоди в повітрозабірній решітці підсилюють фірмове освітлення в темряві.
Для електрокара доступні як 20-, так і 21-дюймові колісні диски, а головна матрична оптика є базовим оснащенням.
Інтер'єр та технології
Інтер’єр ID.4 спроектовано відповідно до концепції «Відкритого простору», що в основному означає, що в нього легко сідати та виходити, він забезпечує гарний огляд і комфортно розмістить п’ятьох дорослих. Сховище консолі також величезне, і є безліч різних відділень для телефонів та інших речей. ID.4 добре сконструйований, стриманий і має гарний дизайн зі смаком використаних матеріалів.
Всередині GTX нова колірна гамма. Верхня частина панелі приладів і вставки зі шкірозамінника в дверях мають темний відтінок «X-Blue» з контрастними червоними швами на швах і сидіннях, що додає динаміку роботі.
Оновлення:
- ID.4 отримали нову стандартну інформаційно-розважальну систему з більшим екраном, діагональ якого тепер становить 12,9 дюймів.
- Volkswagen заявляє, що програмне забезпечення останнього покоління є набагато швидшим і пропонує більше функцій, з покращеним інтуїтивним керуванням.
- За словами автовиробника, інформаційно-розважальна система має абсолютно нову структуру меню, а стандартний цифровий кокпіт і опціональний дисплей доповненої реальності були вдосконалені.
- Сенсорні повзунки кондиціонера та регулювання гучності тепер підсвічуються.
- ID.4 отримали нове багатофункціональне кермо з новою логікою роботи.
- Перенесення перемикача режимів руху з корпусу цифрового кокпіта на перемикач на рульовій колонці, як у седані ID.7. Це було зроблено для того, щоб звільнити місце для більшого інформаційно-розважального дисплея
- Новий голосовий асистент IDA більш точно, ніж раніше, реагує на природні голосові команди і пропонує нові функції, включаючи хмарну інформацію про погоду, результати спортивних подій або ціни на фондовому ринку.
У списку доступного для електрокара обладнання значаться система автономного водіння другого рівня Travel Assist і камери кругового огляду, проекційний дисплей з функцією доповненої реальності, мультимедійна система Discover Pro з 12-дюймовим дисплеєм, що оновлюється повітрям, бездротова зарядка для смартфона, тризонний кліматконтроль, електроприводи, підігрів, масаж та пам'ять у передніх кріслах.
Тепловий насос доступний додатково і є стандартним обладнанням для Max.
Безпека та допоміжні системи:
ID.4 отримав 5 зірок у краш-тестах Euro NCAP, що є найвищою можливою оцінкою. Це свідчить про високий рівень захисту для водіїв, пасажирів та пішоходів, а також про ефективність систем активної безпеки.
- Контроль стабільності та тяги: Системи, які допомагають зберігати контроль над автомобілем у різних дорожніх умовах.
- Паркувальна система: Системи допомоги при паркуванні, включаючи датчики заднього виду.
- Системи допомоги водію: Включаючи адаптивний круїз-контроль, систему моніторингу "мертвих" зон, систему попередження про зіткнення з функцією автоматичного гальмування та інше.
Більше того, передні сидіння мають підголівники, які зменшують ризик хлистових ударів у разі зіткнення ззаду. У разі бічного зіткнення центральна подушка безпеки спрацьовує з лівого валика сидіння водія, допомагаючи запобігти зіткненню водія та переднього пасажира.
Шумоізоляція
VW заявляє, що вони доклали чимало зусиль для виконання цього завдання та розширили використання засобів звукоізоляції. Достатньо лише відкрити двері, щоб почути зовнішній світ, а потім швидко закрити знову, щоб почути, наскільки добре VW впорався з цим завданням.
ID.4 Вантажний простір
Volkswagen ID.4 має достатньо великий вантажний простір для гібридного та електричного позашляховика. Ви отримуєте 543 л. простору за задніми сидіннями і їх можна скласти, щоб збільшити місткість до 1575 л.
Одним із сюрпризів для декого може бути те, що ID.4 не має переднього багажника, що очікувалося б від електромобіля. Натомість VW упакував туди бортовий зарядний пристрій, систему клімат-контролю та інші компоненти та використав їх, щоб звільнити простір для ніг та простір у салоні попереду.
Відео
Відгуки
![Vladyslav](https://api.carco2.com.ua/img/v1716713986/avatars/ee28c3e7595beca83d02497b238ae8d56166657432f3c02ef974eb93328fca77.webp)
![Piratlabs](https://api.carco2.com.ua/img/v1715062653/avatars/b87c827cbd5b427b52b53e3dd0f6e2219b3c6cd0331200cd7a503684a3287bf5.webp)
![Микола](https://api.carco2.com.ua/img/v1714325322/avatars/60bad56d3fa2d7834284e2db9117a2a879009756d1397abb171c5e92bb2eaf74.webp)