Вживані автоНові автоАвтосервіси
Увійти|Зареєструватися
|

Volkswagen ID.4

Pure 2021-2023
Рейтинг
4.5
/ 5
3 відгуки
01
11
21
31
41
51
61
71
81
91
101
52 кВт/г
Ємність батареї
296 км
Реальний запас ходу
16.9 кВт/г
Середня витрата на 100 км
10.9 сек
Розгін 0 - 100 км/год

Ціна

  • Середня ціна вживаного авто в Україні ~
    27 000 $
Ціна сформована на основі актуальних оголошень на нашому онлайн авторинку, пропозиції Volkswagen ID.4 на CARCO2

Батарея та зарядка

  • Ємність батареї
    52 кВт/г
  • Тип батареї
    Літій-іонні (Li-ion)
  • Типи роз'ємів заряджання
    Combo CCS EU (CSS2), Type 2
  • Можливість заряджати від 3-х фаз
    Так
  • Макс. швидкість зарядки AC
    7.2 кВт/г
  • Макс. швидкість зарядки DC
    118 кВт/г
  • Платформа (Архітектура)
    400 вольт

Запас ходу

  • По місту в теплу погоду
    307 км
  • На трасі в теплу погоду
    271 км
  • Змішаний цикл в теплу погоду
    296 км
  • По місту в холодну погоду
    246 км
  • На трасі в холодну погоду
    238 км
  • Змішаний цикл в холодну погоду
    243 км
  • Запас ходу WLTP
    361 км
Данні про реальний запас ходу є приблизні, сформовані на основі відгуків власників. Під холодною погодою мається наувазі від 0°С до -10°С. Змішаний цикл прорахований на основі 70% міських і 30% позаміських доріг.

Споживання

  • По місту в теплу погоду
    16.9 кВт/г
  • На трасі в теплу погоду
    19.2 кВт/г
  • Змішаний цикл в теплу погоду
    17.6 кВт/г
  • По місту в холодну погоду
    21.1 кВт/г
  • На трасі в холодну погоду
    21.8 кВт/г
  • Змішаний цикл в холодну погоду
    21.4 кВт/г
Данні про реальне споживання є приблизні, сформовані на основі відгуків власників. Під холодною погодою мається наувазі від 0°С до -10°С. Змішаний цикл прорахований на основі 70% міських і 30% позаміських доріг.

Продуктивність

  • Привід
    Задній
  • Розгін 0 - 100 км/год
    10.9 сек
  • Крутний момент
    220 Нм
  • Максимальна швидкість
    160 км/г
  • Кількість двигунів
    1
  • Потужність двигуна (к.с.)
    148 к.с.
  • Потужність двигуна (кВт)
    109 кВт

Безпека

  • Рейтинг безпеки
    5
    / 5
  • Детальніше про безпеку
    www.euroncap.com

Розміри та вага

  • Кліренс (дорожній просвіт)
    180 мм
  • Ширина
    1852 мм
  • Висота
    1631 мм
  • Вага без пасажирів та вантажу
    1968 кг
  • Об'єм багажника
    543 л.
  • Передній багажник
    Відсутній

Інші характеристики та опції

  • Тип кузова
    Позашляховик/Кросовер
  • Тепловий насос в стандартній комплектації
    Ні
  • Тепловий насос опціонально
    Так

Документація, файли

  • Інструкція (manual)
    Скачать

Огляд

Volkswagen ID.4 1st був офіційно представлений у вересні 2020 року і його випуск став справжнім відліком нової ери для бренду. Виробництво цієї моделі було заплановано в кількох країнах, серед яких Німеччина, Китай та Сполучені Штати, щоб задовольнити глобальний попит.

ID.4 1st Edition був досупний в Європі з жовтня 2020 - серпень 2021 року. Він прослужив не лише як показник потенціалу електромобілів від Volkswagen, але й як основа для подальших моделей.

Після успіху ID.4 1st компанія продовжила випускати інші модифікації ID.4, кожна з яких пропонувала удосконалення та нові функції, відповідаючи зростаючим вимогам ринку та покупців.

Volkswagen ID.4 Pure був представлений у 2021 році. Ця модель відіграла важливу роль у забезпеченні доступності лінійки ID.4 для ширшого кола покупців, пропонуючи баланс між ціною, продуктивністю та екологічністю.

ID.4 Pure спрямований на більш бюджетний сегмент ринку, пропонуючи меншу ємність батареї та знижений запас ходу у порівнянні з більш високими версіями. Модель має батарею ємністю 52 kWh та задній привід.

Volkswagen ID.4

Запас ходу Volkswagen ID.4 Pure

Доступний запас ходу (WLTP) Volkswagen ID.4 Pure складає 361 км.

Запас ходу багато в чому залежить від різних факторів, таких як: клімат, місцевість, стиль водіння. У місті, в теплу погоду запас ходу збільшується, відповідно, трасою, в холодну погоду (з включеним кондиціонером) - зменшується.

Заряджання та батарея

Volkswagen ID.4 Pure споживає електроенергію від акумуляторної батареї ємністю 52 кВтг.

Батарея розташована між осями в найнижчій точці автомобіля, тобто розподіл ваги ID.4 ніколи не відхиляється від ідеального положення 50:50 більш ніж на один відсоток.

В Європі звичайна зарядка (змінним струмом AC) здійснюється за допомогою роз'єму Type 2, а максимальна потужність бортового зарядного пристрою становить 7,4 кВт, який зарядить повністю розряджений акумулятор приблизно за 11 годин. Однак, для цього потрібне трифазне підключення до мережі.

* Доступний додатковий бортовий зарядний пристрій на 11 кВт.

За максимальної потужності бортового зарядного пристрою 11 кВт, можна зарядити повністю розряджений акумулятор приблизно за 7,5 годин.

Заряджання автомобіля від звичайної розетки 220 вольт займе близько 24 години.

Швидка зарядка

Швидка зарядка здійснюється за допомогою роз'єму CCS 2. Максимальна потужність - 118 кВт. Від 10% до 80% можна зарядити автомобіль всього за 36 хвилин.

*Електромобілі не заряджаються з максимальною швидкістю заряджання протягом усього сеансу заряджання – їхня швидкість заряджання зазвичай починається з високого рівня, якщо акумулятор має низький рівень заряду, а потім швидкість заряджання зменшується зі збільшенням заряду акумулятора.

На термін служби акумулятора електромобіля впливає безліч факторів і ємність акумулятора з часом зменшується.

Volkswagen надає на акумулятор ID.4 8 років гарантії / 160934 км. За заявою компанії, батарея збереже щонайменше 70% своєї початкової ємності до кінця гарантії.

Volkswagen ID.4 Заряджання

Електричні характеристики

ID.4 Pure має як задній двигун, так і задній привід. Розрахункова максимальна потужність електродвигуна становить 148 к.с. / 109 кВт. Розрахунковий максимальний крутний момент досягає 220 Нм.

Volkswagen ID.4 Pure може розігнатися до 100 км/год приблизно за 10,9 секунди. Може розвинути максимальну швидкість 160 км/год.

ID.4 має добре збалансовану динаміку водіння, комфортну їзду і приємне керування, чому сприяє розташування акумуляторної батареї, яке забезпечує низький центр тяжіння автомобіля.

Завдяки діаметру повороту всього 10,2 метра — вражаюче малому показнику для автомобіля цього класу — ви можете з легкістю переміщатися через затор на вузьких вулицях і складних паркувальних місцях.

Ціна

VW ID.4 Pure стартував від 37 000 євро (Німеччина), 42 940 євро (Нідерланди), 44 000 євро (Франція) та 45 411 євро (Великобританія).

Зовнішній вигляд

Volkswagen ID.4 має привабливий зовнішній вигляд, більш сучасний та міський, "створений вітром". VW стверджує, що у нього коефіцієнт слизького опору 0,28, а безліч дрібних деталей навколо задньої частини ID.4, що звужується, демонструють цю пильну увагу до аеродинаміки.

Спереду немає "фальшивої" решітки радіатора, тільки помітний новий центральний логотип VW, який підсвічується на дорогих моделях. Два бічні отвори, вбудовані в передній бампер ID.4, призначені для пари повітряних завіс, які плавно спрямовують повітря навколо передніх шин, а нижня решітка на передній частині дозволяє охолоджувати повітря акумулятора ID.4.

Якщо дивитися збоку, ID.4 має трохи опущену лінію пояса, що трохи нагадує Nissan Murano.

ID.4 також оснащений рейлінгами на даху з обмеженням навантаження 75 кг.

Буксирний пристрій доступний опціонально, з можливістю буксирування 1000 кг.

Диски VW ID.4 Pure

  • 18-дюймові легкосплавні диски "Falun" у двох кольорах срібло/чорний
  • Шини 235/60 R18 з протиугінними гайками

Volkswagen ID.4 Фронтальний вигляд

Volkswagen ID.4 Профіль

Volkswagen ID.4 Задній вигляд

Інтер'єр та технології

Інтер’єр ID.4 спроектовано відповідно до концепції «Відкритого простору», що в основному означає, що в нього легко сідати та виходити, він забезпечує гарний огляд і комфортно розмістить п’ятьох дорослих. Сховище консолі також величезне, і є безліч різних відділень для телефонів та інших речей.

Більшість матеріалів хорошої якості, і навіть пластикові поверхні м'які на дотик. Доступний панорамний скляний дах допомагає і без того просторій кабіні здаватися більш відкритою і просторою.

ID.4 добре сконструйований, стриманий і має гарний дизайн зі смаком використаних матеріалів. Панель приладів виглядає плаваючою, оскільки вона не з’єднана з центральною консоллю, а передні сидіння мають окремі підлокітники з внутрішньої сторони. Окрім електричних склопідйомників, зовнішніх дзеркал і аварійної сигналізації, усі елементи керування управляються за допомогою сенсорних кнопок, включно з кнопками на кермі.

Volkswagen ID.4 Інтер’єр

Volkswagen ID.4 Інтер’єр

Volkswagen ID.4 Інтер’єр

Підключення VW ID.4 Pure

  • Wireless App-Connect (залежно від сумісного телефону) для Apple CarPlay, Android Auto та Mirror Link (дротовий)
  • Інтуїтивно зрозуміле голосове керування Bonjour ID
  • ID.Light 
  • 10-дюймовий центральний сенсорний екран із можливістю налаштування 
  • Електронна система запалювання Keyless-Go - запускається простим натисканням педалі гальма 
  • Керування налаштуваннями конфіденційності для eSIM і We Connect ID
  • ID. 5,3-дюймовий дисплей 
  • Інтерфейс телефону Bluetooth
  • Прийом цифрового радіо DAB+
  • Аудіосистема 6+1 динамік

Безпека та допоміжні системи:

ID.4 отримав 5 зірок у краш-тестах Euro NCAP, що є найвищою можливою оцінкою. Це свідчить про високий рівень захисту для водіїв, пасажирів та пішоходів, а також про ефективність систем активної безпеки.

  • Автоматичне ввімкнення аварійної сигналізації під час екстреного гальмування
  • Однотональний валторн
  • Ремені безпеки : автоматичні триточкові передні ремені безпеки з преднатяжителями, триточкові висувні ремені безпеки задніх сидінь
  • Світлодіодне підсвічування заднього номерного знака
  • Передні дискові та задні барабанні гальма
  • Сервісний комплект: 12-вольтовий компресор і герметик для шин (тільки для шин без Airstop)
  • Центральний замок з радіочастотним пультом
  • Розетка 12v в багажнику
  • Протизапускний захист

Комфорт

  • Попередження про втрату тиску в шинах
  • Попередження про відстань до попереднього автомобіля
  • Звукове та візуальне попередження про непристебнуті передні та задні ремені безпеки
  • Комфортні проблиски: (1) кнопка = (3) спалахи
  • Виявлення втоми - система виявлення втоми водія, яка аналізує поведінку водія та рекомендує час відпочинку за допомогою візуальних і звукових повідомлень
  • Електромеханічне рульове управління зі змінною потужністю, що залежить від швидкості
  • Електромеханічне стоянкове гальмо з функцією Auto-Hold
  • Індикатор зовнішньої температури з системою попередження про замерзання
  • Visibility Pack: автоматичне ввімкнення фар, датчик дощу з автоматичним склоочисником

Більше того, передні сидіння мають підголівники, які зменшують ризик хлистових ударів у разі зіткнення ззаду. У разі бічного зіткнення центральна подушка безпеки спрацьовує з лівого валика сидіння водія, допомагаючи запобігти зіткненню водія та переднього пасажира.

Шумоізоляція

VW заявляє, що вони доклали чимало зусиль для виконання цього завдання та розширили використання засобів звукоізоляції. Достатньо лише відкрити двері, щоб почути зовнішній світ, а потім швидко закрити знову, щоб почути, наскільки добре VW впорався з цим завданням.

ID.4 Вантажний простір

Volkswagen ID.4 має достатньо великий вантажний простір для гібридного та електричного позашляховика. Ви отримуєте 543 л. простору за задніми сидіннями і їх можна скласти, щоб збільшити місткість до 1575 л.

Одним із сюрпризів для декого може бути те, що ID.4 не має переднього багажника, що очікувалося б від електромобіля. Натомість VW упакував туди бортовий зарядний пристрій, систему клімат-контролю та інші компоненти та використав їх, щоб звільнити простір для ніг та простір у салоні попереду.

Volkswagen ID.4 БагажникVolkswagen ID.4 Багажник

Останні оголошення

Tesla Model 3
19 999 $
Tesla Model 3
  • 2019
  • 43 тис. км
  • Київ
  • 55 кВт/г
20 год. тому
Volkswagen e-Golf 2018
14 999 $
Volkswagen e-Golf 2018
Переглянути всі оголошення

Характеристики та огляди

e-Golf
Volkswagen e-Golf (2014-2016)
24.2 kWh EU

Відео

Ми підібрали для Вас найкращі огляди та цікаві відео, які допоможуть краще ознайомитися з Volkswagen ID.4 та зробити свій вибір
Volkswagen ID.4 з Європи проти Volkswagen ID.4 з Китаю | Недоліки та переваги | Хто проїде більше?
Volkswagen ID.4 з Європи проти Volkswagen ID.4 з Китаю | Недоліки та переваги | Хто проїде більше?
Європейський VW ID.4 PURE 52/55кВт.год. з портом CCS2 🔌
Європейський VW ID.4 PURE 52/55кВт.год. з портом CCS2 🔌
Київ-Харків на електромобілі взимку - як доїхати ⁉️ ТЕСТ європейського VW ID.4 PURE
Київ-Харків на електромобілі взимку - як доїхати ⁉️ ТЕСТ європейського VW ID.4 PURE

Відгуки

Загальний рейтинг Volkswagen ID.4 Pure
4.5
/ 5
Надійність
5.0
Комфорт
4.7
Ціна
5.0
Технології
4.8
Динаміка
4.7
Матеріали
4.3
Розміри
4.8
Шумоізоляція
4.3
Запас ходу
По місту в теплу погоду
428 км
На трасі в теплу погоду
390 км
По місту в холодну погоду
345 км
На трасі в холодну погоду
300 км
Деградація батареї (діапазон пробігу)
0-50 тис. км
0.0%
50-100 тис. км
0.5%
Volkswagen ID.4 Pro I Покоління (Європа) 2021
Володимир
Був(ла) онлайн: Сьогодні
16 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
77 кВт/г
Привід
Задній
Пробіг
38 тис. км
Реальний запас ходу
400 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Оцінка
5
/ 5
Відгук

Автомобіль просто супер! Брав євройпейця з малим пробігом рік тому, комфортні та легкодоступні елементи керування, приголомшливий розмір кабіни та заднього сидіння, багажник фантастичного розміру з відділенням на підлозі в ньому, ідеальним для зарядних проводів тощо.

Освітлення настрою з різними кольорами справді приємне, але не надто яскраве, гарна якість сидінь, дальнє світло дуже хороше, функції безпеки під час водіння чутливі, але не перевантажують, настільки плавне, чуйне прискорення, якість звуку з динаміків кристально чиста без спотворень, оригінальний css2 не замінити ніякими перехідниками ті що ставлять на китайців! В мене швидкість зарядки по css 100-120 квт на швидкісних станціях на відмінну від китайців які приймають тільки 60-80 квт!

Volkswagen ID.4 Crozz Pure Plus 2022
Олег
Був(ла) онлайн: Сьогодні
18 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
84.8 кВт/г
Привід
Передній
Пробіг
40 тис. км
Реальний запас ходу
430 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Оцінка
5
/ 5
Відгук

За такі смішні гроші це ідеальне авто, да не все ідеально, але авто виглядить дуже привабливо, запасу ходу вистачає як по місту так і за ним, на швидкісних зарядних станціях літом отримую до 80квт з перехідником чи напряму бо gbt, зимою близько 60квт коли батарея прогріта, по експлуатації ніяких проблем не маю

Volkswagen ID.4 Pro I Покоління (Європа) 2022
Олег Р.
Був(ла) онлайн: Сьогодні
23 дні тому
Основні показники
Ємність батареї
77 кВт/г
Привід
Задній
Пробіг
60 тис. км
Реальний запас ходу
450 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук
Володію Volkswagen ID.4 Pro 77kWt вже майже рік, взяв його новим прямо з салону. Спочатку був скептично налаштований щодо переходу на електромобіль, але зараз не шкодую про свій вибір ані на секунду! Що стосується технологій, то ID.4 Pro не поступається конкурентам. Інформаційно-розважальна система інтуїтивно зрозуміла і зручна в користуванні. Автомобіль оснащений масою корисних функцій, які роблять їзду безпечнішою та приємнішою. Заряджається ID.4 досить швидко, і я особливо ціную можливість використання швидких зарядних станцій. Не зіткнувся з проблемами сумісності або перехідниками, що є великим плюсом. Щодо надійності, то поки що жодних серйозних проблем не виникало. Проїхав близько 60 тисяч км, і все, як на годиннику. Єдина претензія – до шумоізоляції. Хоча вона і краща, ніж у багатьох інших машин, але все ж хотілося б трохи тиші, особливо на великій швидкості. Загалом, я дуже задоволений своїм – це точно варіант, який варто розглянути!
Переглянути всі відгуки (6)

Останні оголошення

Tesla Model 3
19 999 $
Tesla Model 3
  • 2019
  • 43 тис. км
  • Київ
  • 55 кВт/г
20 год. тому
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram