Ціна
- Ціна нового авто в Україні ~31 000 $
Батарея та зарядка
- Ємність батареї83,4 кВт•г
- Тип батареїЛітій-іонні (Li-ion)
- Типи роз'ємів заряджанняGB/T(fast)
- Макс. швидкість зарядки AC7 кВт•г
- Макс. швидкість зарядки DC100 кВт•г
- Платформа (Архітектура)400 вольт
Доступний імпорт аккаунтів з driver.top 👈
Запас ходу
- По місту в теплу погоду516 км
- На трасі в теплу погоду455 км
- Змішаний цикл в теплу погоду497 км
- По місту в холодну погоду413 км
- На трасі в холодну погоду400 км
- Змішаний цикл в холодну погоду409 км
- Запас ходу NEDC607 км
Споживання
- По місту в теплу погоду16.1 кВт•г
- На трасі в теплу погоду18.2 кВт•г
- Змішаний цикл в теплу погоду16.7 кВт•г
- По місту в холодну погоду20.1 кВт•г
- На трасі в холодну погоду20.8 кВт•г
- Змішаний цикл в холодну погоду20.3 кВт•г
Продуктивність
- ПривідЗадній
- Розгін 0 - 100 км/год8.5 сек
- Крутний момент310 Нм
- Максимальна швидкість160 км/г
- Кількість двигунів1
- Потужність двигуна (к.с.)204 к.с.
- Потужність двигуна (кВт)150 кВт
Безпека
- Рейтинг безпеки5/ 5
- Детальніше про безпеку
Розміри та вага
- Кліренс (дорожній просвіт)190 мм
- Ширина1852 мм
- Висота1640 мм
- Вага без пасажирів та вантажу2120 кг
- Об'єм багажника484 л.
- Передній багажникВідсутній
Інші характеристики та опції
- Тип кузоваПозашляховик/Кросовер
- Тепловий насос в стандартній комплектаціїНі
- Тепловий насос опціональноТак
Документація, файли
- Інструкція (manual)
Огляд
Volkswagen ID.4 1st був офіційно представлений у вересні 2020 року і його випуск став справжнім відліком нової ери для бренду. Виробництво цієї моделі було заплановано в кількох країнах, серед яких Німеччина, Китай та Сполучені Штати, щоб задовольнити глобальний попит.
На ринку Китаю VW випускає дві унікальні модифікації — Crozz і X. Кожна з них виготовляється на окремому заводі: Crozz у Фошані (FAW-Volkswagen), X - в Аньтіні (SAIC Volkswagen).
Volkswagen ID.4 X
У листопаді 2020 року, в Китаї дебютував ID.4 X. Електромобіль базується на першому в світі повністю електричному позашляховику ID.4 бренду Volkswagen, а також є першим середньорозмірним електричним позашляховиком MEB від SAIC Volkswagen з сенсорними технологіями, який має всеохоплюючу потужність, забезпечує незабутні візуальні враження, технологічно дбайливий інтерактивний досвід, інтелектуальне та сумісне керування водінням, а також душевний спокій і комфорт для нового покоління споживачів.
ID.4 X, на відміну від ID.4 CROSS, помітно відрізняється від європейської версії: дизайном, оснащенням та довжиною колісної бази (+3 см).
Китайський ID.4 X пропонується у комплектаціях:
- Pure
- Pure Plus
- Lite Pro
- Pro
- Prime
Дані комплектації відрізняються кількістю функцій і технологій, типом обробки салону, ємністю батареї, системою приводу та кількістю електродвигунів.
Комплектації Pure / Pure Plus / Lite Pro / Pro отримують один електродвигун та задній привід. Топова версія Prime отримує два електродвигуни та повний привід. Базова комплектація Pure оснащена батареєю, ємністю 52,8 кВт, у топових комплектаціях ємність акумулятора збільшена до 83,4 кВт.
Запас ходу Volkswagen ID.4 X Lite Pro
Доступний запас ходу (NEDC) Volkswagen ID.4 X Lite Pro складає 607 км.
Запас ходу багато в чому залежить від різних факторів, таких як: клімат, місцевість, стиль водіння. У місті, в теплу погоду запас ходу збільшується, відповідно, трасою, в холодну погоду (з включеним кондиціонером) - зменшується.
Заряджання та батарея
Volkswagen ID.4 X Lite Pro споживає електроенергію від акумуляторної батареї ємністю 83,4 кВтг.
Звичайна зарядка (змінним струмом AC)
На комерційних зарядних станціях, час заряджання Volkswagen ID.4 X Lite Pro від зарядки на 7 кВт становитиме 12 годин, а заряджання від 30 кВт- станцій становитиме 3 години.
Однак, оскільки у нас поширені в основному роз'єми Type-1 або Type-2, то для зарядки від комерційних станцій необхідний перехідник на роз'єм GB/T AC, який встановлений у Volkswagen ID.4.
Коштує такий перехідник 150 - 200 доларів.
Заряджання автомобіля від звичайної розетки 220 вольт займе близько 24 години.
Для того, щоб зарядити Volkswagen ID.4 від домашньої розетки, вона повинна бути обов'язково заземлена і у вас повинен бути зарядний шнур або кабель від будь-якого іншого електромобіля з перехідником.
Швидка зарядка (постійним струмом DC)
На точці швидкої зарядки, акумулятор заповнює 30% заряду за 10 хвилин, 80% заряду – за 30 хвилин. Середня потужність зарядного струму близько 100 кВт.
Електромобілі не заряджаються з максимальною швидкістю протягом усього сеансу – їхня швидкість заряджання починається з високого рівня, якщо акумулятор має низький рівень заряду, а потім, зі збільшенням заряду акумулятора, швидкість заряджання зменшується.
На термін служби акумулятора електромобіля впливає безліч факторів і ємність акумулятора з часом зменшується.
Volkswagen надає на акумулятор ID.4 8 років гарантії / 160934 км. За заявою компанії, батарея збереже щонайменше 70% своєї початкової ємності до кінця гарантії.
Електричні характеристики
Volkswagen ID.4 X Lite Pro має як задній двигун, так і задній привід. Розрахункова максимальна потужність електродвигуна становить 204 к.с. / 150 кВт. Розрахунковий максимальний крутний момент досягає 310 Нм.
X Lite Pro може розігнатися до 100 км/год приблизно за 8,5 секунд. Може розвинути максимальну швидкість 160 км/год.
ID.4 має добре збалансовану динаміку водіння, комфортну їзду і приємне керування, чому сприяє розташування акумуляторної батареї, яке забезпечує низький центр тяжіння автомобіля.
Завдяки діаметру повороту всього 10,2 метра — вражаюче малому показнику для автомобіля цього класу — ви можете з легкістю переміщатися через затор на вузьких вулицях і складних паркувальних місцях.
Ціна
В Китаї, у 2020 році, Volkswagen ID.4 X дебютував з ціною 37 780$. Це задньопривідна модель, з максимальною потужністю 150 кВт, із запасом ходу до 555 км (NEDC).
В Україні можна придбати Volkswagen ID.4 X Lite Pro від 31 000$.
*Ціна залежить від комплектації, пробігу (з мінімальним або без пробігу), року випуску електромобіля.
Також, в Україні є можливість замовити ID.4 X "під пригон" з Китаю. В такому разі, на дешевших версіях можна заощадити бльзько 2000$, а на топових - близько 4000$. Мінусом є час очікування (приблизно 2-3 місяці).
Зовнішній вигляд
ID.4 X відображає відчуття молодості, моди та технологій нової ери.
На передній панелі лінії фар і переднього бампера окреслюють Х-подібний малюнок, підкреслюючи динамічний стиль. Верхня решітка має новий закритий дизайн. Динамічна горизонтальна світлова смуга з'єднана з плоским світловипромінюючим логотипом пабліка і проникає в IQ. Світлові матричні фари з обох сторін, що дуже технологічно в запаленому стані. Вишукані декоративні смужки у формі літаючих крил вкраплені в нижню решітку радіатора, а мінливий дизайн у формі ромба наповнений життєвою силою та привносить вишукану красу.
Бічні сторони автомобіля мають динамічний та обтічний вигнутий дизайн поверхні, а декоративні смуги різних кольорів поєднуються з обтічним дахом, і вони збігаються з лінією вікна внизу, зменшуючи візуальний центр ваги. Підвищена лінія талії створює позицію для пірнання на боці. Прихована дверна ручка з мікросенсором підкреслює винахідливість. Двоколірні диски з вишуканого алюмінієвого сплаву дуже динамічні та індивідуальні.
Фари та задні ліхтарі можуть посилати світлові ефекти вітання та пробудження.У задніх ліхтарях ID.4 X використовується зовсім інший дизайн джерела світла, ніж у ID.4 CROZZ. Різниця більш очевидна в дизайні тримача номерного знака і заднього бампера. Тримача номерного знака ID.4 X не має взагалі.
На з’єднанні між дверима та крилом ID.4 X позначено словом 1ST, тоді як ID.4 CROZZ позначено Pro. В моделі X є панорамний дах, що не відкривається.
ID.4 X пропонує 6 кольорів корпусу: Cyber Yellow, Superconducting Red, Ion Grey, Crystal White, Galaxy Blue і Permanent Magnet Gold.
VW стверджує, що у нього коефіцієнт слизького опору 0,28, а безліч дрібних деталей навколо задньої частини ID.4, що звужується, демонструють цю пильну увагу до аеродинаміки.
У базовій комплектації електрокар оснащується світлодіодними передніми та задніми фарами, у топовій комплектації на машину встановлюються матричні світлодіодні ліхтарі.
- Комплектації Pure / Pure Plus включають 19-дюймові легкосплавні диски та мають кліренс 180 мм.
- Комплектації Pro / Lite Pro включають 20-дюймові легкосплавні диски та мають кліренс 190 мм.
- Топова комплектація Prime включає 21-дюймові легкосплавні диски та має кліренс 200 мм.
Інтер'єр та технології
Що стосується кабіни, ID.4 X інноваційно створив три тематичні інтер’єри, що відповідають кольорам, трендовим координатам, елегантному стилю та міській пристрасті, щоб повністю задовольнити індивідуальні потреби споживачів.
Інструмент комбінування ідентифікаційної інформації та великий 12-дюймовий плаваючий центральний екран керування створюють футуристичний вигляд. Дизайн передньої електронної передачі поруч із лічильником інформаційних комбінацій i-ID сповнений технологічного шарму.
Завдяки перевагам платформи MEB, ID.4 X має найкращий простір для сидіння в автомобілі, з оглядовим склом у зеніті та більш ніж 50 заходами акустичної оптимізації в автомобілі, що дозволяє водіям і пасажирам насолоджуватися комфортною та тихою атмосферою. їздити.
ID.4 X оснащено останньою генерацією інтелектуальної автомобільної системи підключення SAIC Volkswagen у поєднанні з SAIC Volkswagen super APP, що дозволяє власникам автомобілів користуватися інтелектуальною навігацією, керуванням, розвагами, розумним домом, серією онлайн-сервісів.
ID.4 X не тільки підтримує дистанційне керування автомобілем за допомогою мобільних телефонів, але також власник може використовувати смарт-годинник для керування системою кондиціонування повітря, розблокуванням та іншими функціями.
Найвишуканішою деталллю інтер'єру є напис ID на центральній консолі з перфорацією. Це дизайн, якого немає на ID.4 CROZZ.
Стандартне обладнання Volkswagen ID.4 X Lite Pro:
Управління, ходова частина
- Електропідсилювач керма
- Передній стабілізатор
- Задній стабілізатор
- Передня підвіска незалежна, амортизаційна стійка типу МакФерсон
- Задня підвіска незалежна, багатоважільна
- Алюмінієві колісні диски
- Передні колеса 235/50 R20
- Задні колеса 255/45 R20
- Передні гальма дискові вентильовані
- Задні гальма барабанні
- Гальмо стоянки електронне
- Система рекуперативного гальмування
Екстер'єр
- Світлодіодні протитуманні фари
- Світлодіодні ходові вогні
- Світлодіодні задні ліхтарі
- Задні протитуманні ліхтарі
- Додатковий стоп-сигнал
- Датчик світла
- Датчик дощу
- Бічні дзеркала з повторювачами покажчиків повороту
- Електропривод бічних дзеркал
- Дзеркала з функцією автопідстроювання на задньому ходу
- Електропідігрів дзеркал
- Заводське тонування
- Теплозахисне скління
- Обігрів заднього скла
- Панорамний дах
- Рейлінги
- Задній двірник
Інтер'єр
- Шкіряне обплетення рульового колеса
- Регульована рульова колонка
- Телескопічне регулювання керма
- Вертикальне регулювання керма
- Управління аудіосистемою на кермі
- Кольоровий багатофункціональний дисплей 5.3
- Кнопка запуску двигуна
- Шкіряна оббивка салону
- Сидіння водія з регулюванням по висоті
- Другий ряд сидіньскладається у співвідношенні 60/40
- Поперекова опора у передніх сидіннях
- Розділовий підлокітник спереду
- Кишені на спинках передніх сидінь
- Електропривід сидіння водія
- Електропривід передніх сидінь
- Електропідігрів передніх сидінь
- Центральний замок
- Дистанційний ключ
- Безключовий доступ
- Електричні склопідйомники передні
- Електричні склопідйомники задні
- Електропідігрів рульового колеса
- Роз'єм електроживлення
Комфорт
- Кондиціонер
- Двохзонний клімат контроль
- Радіо
- Підтримка MP3
- Hands free
- Аудіосистема 7 динаміків, USB
- Повнокольоровий РК-монітор 12 дюймів
- Система навігації
- Камера заднього огляду
- Автоматичне паркування
- Дзеркало заднього виду з протизасліплюючим ефектом
- Дзеркала у протисонячних козирках
- Шторка у багажному відділенні
- Бортовий комп'ютер
- Іммобілайзер
- Електропривід багажника з пам'яттю положення
- Передні сидіння з пам'яттю та масажем
- Багатоколірна внутрішня підсвітка салону
- Бездротова зарядка телефону
В комплектації Lite Pro доступний опціонально тепловий насос.
Безпека та допоміжні системи:
ID.4 отримав 5 зірок у краш-тестах Euro NCAP, що є найвищою можливою оцінкою. Це свідчить про високий рівень захисту для водіїв, пасажирів та пішоходів, а також про ефективність систем активної безпеки.
Стандартні системи безпеки включають:
- Подушка безпеки водійська
- Подушка безпеки переднього пасажира
- Подушка безпеки пасажира з функцією деактивації
- Подушка безпеки збоку
- Подушки безпеки-шторки
- Кріплення ISOFIX
- Антиблокувальна система (ABS)
- Система розподілу гальмівного зусилля (EBD)
- Допоміжна система гальмування (BAS)
- Система електронного контролю стійкості (ESP)
- Антипробуксовочна система (TCS)
- Система допомоги під час старту на підйомі (HAC)
- Перемикач режимів руху
- Система запобігання виїзду зі смуги руху (LKA)
- Круїз контроль
- Адаптивний круїз-контроль (ACCS)
- Система розпізнавання дорожніх знаків
- Система контролю тиску в шинах
- Передній парктронік
- Задній парктронік
- Система запобігання зіткненню з функцією автоматичного гальмування
- Система контролю втоми водія
- Система управління дальнім світлом
- Динамічне освітлення поворотів
- Система адаптивного освітлення дороги (AFS)
- Матричні фари
- Активна система оповіщення безпеки
- Кругове зображення 360 градусів
ID.4 Вантажний простір
Volkswagen ID.4 має достатньо великий вантажний простір для електричного позашляховика. Ви отримуєте 484 л. простору за задніми сидіннями і їх можна скласти, щоб збільшити місткість.
Одним із сюрпризів для декого може бути те, що ID.4 не має переднього багажника, що очікувалося б від електромобіля. Натомість VW упакував туди бортовий зарядний пристрій, систему клімат-контролю та інші компоненти та використав їх, щоб звільнити простір для ніг та простір у салоні попереду.
Відео
Відгуки
Белый пылесос)))
Интересная но как будто чего-то не хватает.
Использование в качестве жоповозки для работы
Но свой комфорт и удобство ценим
Пока 13т пробега
Дуже задоволений своїм китайчиком)
Автомобіль просто супер! Брав євройпейця з малим пробігом рік тому, комфортні та легкодоступні елементи керування, приголомшливий розмір кабіни та заднього сидіння, багажник фантастичного розміру з відділенням на підлозі в ньому, ідеальним для зарядних проводів тощо.
Освітлення настрою з різними кольорами справді приємне, але не надто яскраве, гарна якість сидінь, дальнє світло дуже хороше, функції безпеки під час водіння чутливі, але не перевантажують, настільки плавне, чуйне прискорення, якість звуку з динаміків кристально чиста без спотворень, оригінальний css2 не замінити ніякими перехідниками ті що ставлять на китайців! В мене швидкість зарядки по css 100-120 квт на швидкісних станціях на відмінну від китайців які приймають тільки 60-80 квт!