Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Топи
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися

4 відгуки MG

MG Marvel R PRO 2021
Andrii Zaharchuk
Andrii ZaharchukБув(ла) онлайн: 1 міс. тому
1 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
69.8 кВт•г
Привід
Задній
Пробіг
45 тис. км
Реальний запас ходу
400 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
93 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
400 км
На трасі в теплу погоду
430 км
По місту в холодну погоду
350 км
На трасі в холодну погоду
350 км
Оцінка
4
/ 5
MG Marvel R 2022
Nikkitos
NikkitosБув(ла) онлайн: 6 днів тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
70 кВт•г
Привід
Задній
Пробіг
5 тис. км
Реальний запас ходу
400 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
400 км
На трасі в теплу погоду
350 км
По місту в холодну погоду
340 км
На трасі в холодну погоду
300 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук
Перший електромобіль в родині.От і минуло вже трошки більше 2 місяців як володію Марвелом, пробіг майже 2к км. Хотів би тут додать ще деякі речі які не дуже подобаються в авто, можна сказать що в деяких випадках це навіть баги ПЗ, і так поїхали.Як і казав минулого разу, машина скидує режим їзди після того як була заглушена, приклад - їхав на Еко, заглушив, запустив - машина на Нормал. Як на мене це дуже тупо, тому шо я хочу їхать на Еко, навіще мені той Нормал.Комфортний вхід. Тут скоріш за все баг ПЗ. Бо є 2 випадки коли працює норм і не норм. Випадок перший - саджусь в машину, включаю "запалення", тобто без запуску авто, сідушка підїзжає в потрібне положення в 10 з 10 випадків, потім запускаю авто. Випадок другий, сідаю в машину і одразу запускаю авто - сідушка підїзжає в потрібне положення десь в 3 з 10 випадків....Задній хід. Коли здаєш назад, праве дзеркало заднього виду трошки міняє положення щоб краще було видно. Коли переключаєш на драйв, воно повертає своє положення на те шо було до включання заднього ходу. Так от повертається дзеркало десь в 8 з 10 випадків, і потрібно регулювать руками.....Відложене заряджання. В машині можна налаштувать відложенне заряджання, дуже  зручно коли маєш нічний тариф. Так от, машина не стартує сессію, алгоритм наступний: приїхав умовно о 18.00 до дому, поставив на зарядку, виставив старт о 23.00, фініш о 06.00, в 23.00 машина актививувалась але без старту сессії, примусово через додаток не запускається також, потрібно йти і руками перевтикувать зарядку. Але, тут я думаю шо діло в неоригінальній зарядці і нема потрібних протоколів, хоча у власників інших марок на не оригінальних зарядках все працює норм.Штатна навігація. Наче круто шо є, але із-за того шо нема української мови, особливо не допомагає, бо не можна шукать адреси.Асистент полос. Вже казав шо він дуже агресивний, ще й коли ти його виключив, заглушив машину, потім запустив - він знов активований, це така ж тупість як і в пункті 1Витрати. Я не розумію чому, але всі електричні моделі MG не показують витрату більше 30квт, а взимку вона може бути більше, як на мене це також незручноІз такого наче все, все інше зроблено непогано і працює як і очікувалось, в планах передать цей фідбек ділеру, щоб вони передали на завод, бо яке на мене, це все можна лікувать оновленням ПЗЗадній привід. Комлектація LUX з вєнтіляцією сидіннь.Комплектація:-Камера 360°-Передні, задні парктроніки-Сенсор відкриття багажника ногою, електропривід багажника-Автозатемнення дзеркала заднього виду-Амбілайт-Бездротова зарядка телефону-Шкіряні крісла-Підігрів передніх крісел-Електропривід передніх крісел-Легкосплавні 19" диски-Сигналізація, іммобалайзер, датчик дощу, TPMS, Auto Hold ESP, ARP, EBA, HDC, EPB 7 подушок безпеки ACC, IHC, SAS, FCW, AEB, TJA, TSR, LKA, BSM, RTA, LCW, ELK, DWS LED ходові вогні-Електропривід бокових дзеркал-Панорамний дах-Цифрова панель інструментів 12,3"-USB, Bluetooth-Keyless entry-Push-to-start запуск-Вентиляція передніх крісел
MG MG 4 Electric Luxury I Покоління 2023
Олександр
ОлександрБув(ла) онлайн: 10 год. тому
3 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт•г
Привід
Задній
Пробіг
2 тис. км
Реальний запас ходу
350 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
350 км
На трасі в теплу погоду
300 км
По місту в холодну погоду
300 км
На трасі в холодну погоду
250 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук
Британский электрокар китайской сборки.Видимо, самый доступный электромобиль из официально поставляемых в Украину. По "железу" претензий почти никаких нету, ну кроме отвисания переднего края фартука под задней осью, но это лечится. Основные все претензии — по софту!Не запоминаются настройки вождения (режимы рекуперации, однопедальный режим);Каждый раз включается LKA (ведение по полосе), и выключается только через дебри меню. Конкретно в моей версии прошивки, LKA почти не мешает, а вот на более ранних вариантах — владельцы жаловались что "вырывает руль из рук". И что самое поганое — это всё не "баги", а принципиальная позиция MG! Включённое по дефолту LKA требуют всякие EuroNCAP, иначе не дадут "5*****". А вы ведь хотите звёздочек, не правда ли?!?! 8-D Тормознутость всего и вся, что касается софта. Центральный экран загружается ~~минуту, в это время ты не можешь сделать никаких настроек. Стеклоподъёмники срабатывают — с задержкой. Бибика — с задержкой. Дворники — ... ...ну вы поняли.Очень замороченная процедура "глушения" авто. Оно-то, конечно, само "заглохнет" когда отойдёшь далеко от машины.... Но для надёжности, это приходится делать "Power off" из вкладки "Safety", а потом ещё 4 секунды нажатие на аппаратный "домик".Беда со стеклоподъёмниками. Очень мягкие кнопки, очень легко их задеть когда выходишь из машины, и , соответственно, оставить открытое окно. Доводчиков нет, и как их добавить пока неясно — управление стеклоподъёмниками по LIN-шине... Вот поэтому я стараюсь "глушить" авто явным образом, когда ухожу.Ну и уже конкретные баги:Постоянно отваливается Bluetooth. Привязываешь телефон,— через 1...3 дня он отпадёт. Именно тогда когда тебе приходит важный звонок...Настройка "левой звёздочки" на руле у многих владельцев "забывается". Я её выставил на "Режим газа", вроде не "забывается", но просто сама кнопка не срабатывает вообще, когда на центральном экране, например, "камера".Одометр (общий пробег) показывается далеко не во всех виджетах в правой половине "спидометра". Неудобно...Постоянно "теряется" главный экран на мультимедии. Если "заводишь" машину, например, в гараже, мозги не могут определиться, какую тему сразу включать — "светлую" или "тёмную", в итоге просто "чёрный экран". Одни пользователи в настройках жёстко прибивают "тему". Я лично нажимаю на аппаратный "домик", и всё приходит в норму.В принципе, можно надеяться что часть из этих бед починят новыми прошивками. Модель MG4 изначально ориентирована на рынок Британии, и Европу вооще. Австралия, кстати, почти не отстаёт ;-) . Так что работать инженеры / программисты в этом направлении точно будут.
MG MG 4 LUX 2023
Валерій Миколайович
Був(ла) онлайн: Сьогодні
5 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт•г
Привід
Задній
Пробіг
15 тис. км
Реальний запас ходу
420 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
420 км
На трасі в теплу погоду
380 км
По місту в холодну погоду
280 км
На трасі в холодну погоду
230 км
Оцінка
5
/ 5
Відгук
Легко керувати. Усі елементи керування легкодоступні. Я ніколи не намагався їздити від повної батареї до розрядженої. Моя найдовша поїздка за всю історію – 300 км в яку я здійснив із 81% повного заряду. Це було в червні. Взимку він, ймовірно, проїде лише 230 км на 81% заряду. Прискорення дивовижне, але передні колеса схильні буксувати, якщо натискати на педалі занадто сильно, особливо на мокрій дорозі. Поки жодної проблеми по експлуатації, рекомендую даний електромобіль для будь яких потреб по місту чи за містом. Мені 67 років! І навіть в моєму віці я не бачу ніяких проблем з експлуатацією даного електромобіля. Дані які я вписав в запас ходу дуже приблизні але точно близькі до реально ніж те, що пишуть офіціали!