Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Топи
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися

5 відгуків Nissan

Nissan Ariya 2022
ВасильБув(ла) онлайн: 1 міс. тому
1 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
90 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
6 тис. км
Реальний запас ходу
550 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
550 км
На трасі в теплу погоду
380 км
По місту в холодну погоду
390 км
На трасі в холодну погоду
250 км
Оцінка
5
/ 5
Nissan Leaf 40 kWh II Покоління США 2018
Asterixkpi
AsterixkpiБув(ла) онлайн: 5 днів тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
50 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
80 тис. км
Реальний запас ходу
230 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
99 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
230 км
На трасі в теплу погоду
200 км
По місту в холодну погоду
180 км
На трасі в холодну погоду
150 км
Оцінка
4
/ 5
Відгук
Повнопривідний кросовер звісно штука класна, але розхід 14л 95го на 100км, та досвід користування елекричкою взяли своє. Тим паче випадково запропонували гарні гроші за рожка, та підвернувся гарний варіант ліфчику. Ціла автівка з закритого аукціону, з теплого штату, 73200 пробіг, максимальна SL комплектація. Зроблено: ◉ Повна шумо-вібро ізоляція ◉ Тонування ◉ Плівка на дах, фари ◉ Антикорозійна обробка ◉ Літня гума ◉ Нормальний зарядний пристрій ◉ Зимова гума ◉ Щастя повні штани - в наявності :D В планах: ◎ Українізациія магнітоли та приборки ◎ Нові колонки в задні двері, бо BOSE якийсь китайський ◎ Заміна усіх рідин, включно с мастилом редуктора ◎ Перевірка та можливе втручання у ходову частину, підтяжка приводів на редукторі
Nissan Leaf e+ 62 kWh II Покоління 2019
Виталий Витал
Виталий ВиталБув(ла) онлайн: 1 міс. тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
62 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
114 тис. км
Реальний запас ходу
400 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
91 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
400 км
На трасі в теплу погоду
400 км
По місту в холодну погоду
350 км
На трасі в холодну погоду
320 км
Оцінка
5
/ 5
Nissan Leaf Teckna 40 kwt 2018
Сергій
Був(ла) онлайн: Сьогодні
5 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
40 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
97 тис. км
Реальний запас ходу
220 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
95 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
220 км
На трасі в теплу погоду
180 км
По місту в холодну погоду
160 км
На трасі в холодну погоду
150 км
Оцінка
4
/ 5
Відгук
Брав новий. Було кілька проблем, деякі повторювалися (скрип дзеркал), але їх завжди замінювали або ремонтували за гарантією. Найбільше підвів автомобіль персонал дилерського центру, повні дебіли!. Нехай вас не вводять в оману вказані в рекламі цифри запасу, оскільки вони просто не реальні, яким би обережним водієм ви не були. Якість збірки не найкраща і, безумовно, падає нижче очікувань для автомобіля вартістю 35 тисяч доларів, довелося дещо виправляти з абсолютно нового авто, через кількість знайдених дефектів. Найкращі моменти – це сама поїздка, вона легка та розслабляюча. На ньому зручно їздити навіть на довгих дистанціях, і він повний техніки, з якою можна пограти. Вартість технічного обслуговування дешевша порівняно зі звичайними автомобілями, а експлуатаційні витрати, якщо заряджати вдома, дрібні порівняно з паливом, близько 40 грн по нічному тарифу за повний бак від 0 до 100%, але то залежить від вашого постачальника енергії та де ви живете.
Nissan Leaf Teckna 40 kwt 2020
Адміністратор
Юра
Був(ла) онлайн: Сьогодні
5 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
40 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
68 тис. км
Реальний запас ходу
250 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
97 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
250 км
На трасі в теплу погоду
210 км
По місту в холодну погоду
180 км
На трасі в холодну погоду
170 км
Оцінка
5
/ 5
Відгук
Дуже місткий і комфортний, справжній сімейний автомобіль. Більш ніж достатній для моїх цілей як сім’ї з двох осіб, але, ймовірно, не настільки для великої родини. Елементи керування прості в управлінні, а мій автомобіль є найкращою моделлю Teckna з Pro-Pilot. Він має різні засоби допомоги водієві, такі як система безпеки смуги руху та автоматичне паркування. Мушу визнати, що на сьогоднішній день я не користувався цією можливістю. Точна керованість і електронний педал — це мрія, що робить водіння пустою справою. Я заряджаю машину майже безкоштовно, використовуючи свої сонячні панелі для домашньої зарядки в сонячні дні та роблячи покупки в супермаркетах, які пропонують безкоштовну зарядку. Я живу в Києві, і діапазон більш ніж достатній для подорожей по області. Звичайно, я міг би здійснювати довші поїздки за межі області, але, чесно кажучи, для цього знадобилося б кілька зупинок на зарядці та довіри до надійності зарядних станцій – я не відчуваю впевненості, щоб це зробити. Зараз я повністю впевнений у електриці, але згодом я перейду на автомобіль із більшим запасом ходу.