4 відгуки Nissan Leaf
Повнопривідний кросовер звісно штука класна, але розхід 14л 95го на 100км, та досвід користування елекричкою взяли своє. Тим паче випадково запропонували гарні гроші за рожка, та підвернувся гарний варіант ліфчику.
Ціла автівка з закритого аукціону, з теплого штату, 73200 пробіг, максимальна SL комплектація.
Зроблено:
◉ Повна шумо-вібро ізоляція
◉ Тонування
◉ Плівка на дах, фари
◉ Антикорозійна обробка
◉ Літня гума
◉ Нормальний зарядний пристрій
◉ Зимова гума
◉ Щастя повні штани - в наявності :D
В планах:
◎ Українізациія магнітоли та приборки
◎ Нові колонки в задні двері, бо BOSE якийсь китайський
◎ Заміна усіх рідин, включно с мастилом редуктора
◎ Перевірка та можливе втручання у ходову частину, підтяжка приводів на редукторі
Брав новий. Було кілька проблем, деякі повторювалися (скрип дзеркал), але їх завжди замінювали або ремонтували за гарантією. Найбільше підвів автомобіль персонал дилерського центру, повні дебіли!. Нехай вас не вводять в оману вказані в рекламі цифри запасу, оскільки вони просто не реальні, яким би обережним водієм ви не були. Якість збірки не найкраща і, безумовно, падає нижче очікувань для автомобіля вартістю 35 тисяч доларів, довелося дещо виправляти з абсолютно нового авто, через кількість знайдених дефектів.
Найкращі моменти – це сама поїздка, вона легка та розслабляюча. На ньому зручно їздити навіть на довгих дистанціях, і він повний техніки, з якою можна пограти. Вартість технічного обслуговування дешевша порівняно зі звичайними автомобілями, а експлуатаційні витрати, якщо заряджати вдома, дрібні порівняно з паливом, близько 40 грн по нічному тарифу за повний бак від 0 до 100%, але то залежить від вашого постачальника енергії та де ви живете.
Дуже місткий і комфортний, справжній сімейний автомобіль. Більш ніж достатній для моїх цілей як сім’ї з двох осіб, але, ймовірно, не настільки для великої родини. Елементи керування прості в управлінні, а мій автомобіль є найкращою моделлю Teckna з Pro-Pilot. Він має різні засоби допомоги водієві, такі як система безпеки смуги руху та автоматичне паркування. Мушу визнати, що на сьогоднішній день я не користувався цією можливістю. Точна керованість і електронний педал — це мрія, що робить водіння пустою справою. Я заряджаю машину майже безкоштовно, використовуючи свої сонячні панелі для домашньої зарядки в сонячні дні та роблячи покупки в супермаркетах, які пропонують безкоштовну зарядку. Я живу в Києві, і діапазон більш ніж достатній для подорожей по області. Звичайно, я міг би здійснювати довші поїздки за межі області, але, чесно кажучи, для цього знадобилося б кілька зупинок на зарядці та довіри до надійності зарядних станцій – я не відчуваю впевненості, щоб це зробити. Зараз я повністю впевнений у електриці, але згодом я перейду на автомобіль із більшим запасом ходу.