Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|
Volkswagen e-Golf 24.2 kWh 2016

Універсальний пульт для воріт

Fatal Hamster
Fatal Hamster
Їздить на
Volkswagen e-Golf
24 травня 2024
|
97
Поділитися:

Моя дружина полюбляє залишити пульт від воріт десь у будинку. І постійно поверталася за ними додому =)

На моєму Cherokee є вбудований Universal Garage Door Opener. Вирішив і тут реалізувати подібну систему.

Почав вивчати можливі варіанти.

Спочатку натрапив на ось такий варіант:

Doubleapex. Є різні варіанти для різних комплектацій. Але ціна здалася занадто високою. При цьому система не може працювати з різними системами автоматики.

Пошукав ще. Знайшов такі варіанти:

VWVORTEX

Golfmk7

Вирішив робити власноручно.

Комплектація, нажаль, не дуже багата. Тому правий блок у мене порожній. Мені потрібно відкривати два різних типи воріт. До цього було два оригінальних пульти (Doorhan та CAME).

Спочатку був знайдений універсальний пульт, який може працювати одночасно з обома системами.

Ось такий пульт спокійно працює одночасно з великою кількістю систем. Легко зробити дублікат з існуючого ключа. Не записуючи новий ключ у систему. У деяких випадках кількість записів сильно обмежена, а розширити її складно по ряду причин. Ціна - 200грн

Також, у якості донора, був придбаний блок кнопок:

Знайшов людину, яка нанесла нові піктограми на кнопки:

В процесі =)

Результат. Ще не встановив.

Розібрав блок кнопок, з'ясував які контакти роз'єму з'їднані з контактними площинами кнопок, що відповідає за підсвітку.

Підсвітку під'єднав до штатної підсвітки автомобілю. Щоб все виглядало максимально "стоково".

Розібрав пульт, та з'єднав кнопки пульта з кнопками у новому блоці. По суті просто "подовжив" систему.

Зібрав все назад і підключив.

Остаточний результат. Я задоволений. Тепер не потрібно думати над тим, де сьогодні залишив пульт, шукати його по різним нішам/бардачкам...

Живлення пульта залишилося від родної батарейки на 12В. Міняти її потрібно не частіше одного разу на рік.

Можна замінити на живлення від авто. Тоді можна зовсім забути про те, що там стоїть щось не заводське.

Можливо доведеться використати якийсь DC_DC стабілізатор. Не знаю як пульт поведе себе при напрузі 13,5-14В, які бувають у системі. 

Нажаль процес доопрацювання самого пульта/кнопок не робив.  Але нічого особливого там нема. 

Витрачено:

Універсальний пульт - 200 грн.

Блок кнопок - 700 грн.

Нанесення піктограм - 350*2 =700 грн.

P.S. Такий варіант можна реалізувати у будь-якому авто. Потрібно лише знайти зручне та вільне місце (від кнопок додаткових систем) у своєму автомобілі, придбати необхідний блок кнопок, універсальний пульт. Важко тільки в автомобілях з комплектацією, наближенною до максимальної.

logbooks/12166f0b97524873f4a54640db855f50eeb80776432de2d35db7f3408cf4cff7
logbooks/4679a19e397a285723ab9c2cec5136bc52567cbd115a565ef77321fcaf2de228
logbooks/a139a00db0ed37d892442153c6ea4e41deb16db65c35294277448b41d517570b
logbooks/6b2d4e0ddf90da5994156c22acff690b9ce6833280b70707b0d38b6423166c69
logbooks/83b45f6ae5b1799323128dc559200c368eb2a98fc65a285735522d53a9e9d788
Витрати: 1 600 грн. або 37.2 $
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися