Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Характеристики та огляди
Новини
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|
Tesla Model S 85 2016

Враження від автопілота 1 та 2 версії

Vova
Vova
Їздить на
Tesla Model S
29 квітня 2024
|
65
Поділитися:

Потроху почну розповідати про цей апарат, для тих, кому цікаво.
Почну, мабуть, із найцікавішої та незвичайної, але абсолютно не потрібної особисто мені функції — автопілот.

Спочатку, які є машини.
Без АП.
З АП першого покоління (АП1)
З АП другого покоління (АП2)
Подальший розвиток як ап 2,5, ап 3 итд. Їх розглядати поки що не буду.

У чому відмінності ап1 та 2? По-перше, залізо, перший пілот це вона камера над дзеркалом, радар у бампері та датчики по колу.
Другий пілот це кругові камери, радар та датчики.
Функціонал також різний. Перший пілот, по суті, це розумний круїз. Другий – вже інтелект)

Довелося потішити обидва варіанти.
На данному авто, стоїть перший пілот (але я мав змогу на теслі знайомого потестити так само і 2 версію). Має дві функції, просто круїз, все як у всіх, та себе autosteer.
Для роботи останнього потрібна розмітка. Виставляємо дистанцію до переднього авто, швидкість, і все Тесла їде сама, сама гальмує, сама розганяється, сама тримає смугу. Не дає наздогнати машину, збити людину і т.д.
На другому пілоті, вона вже може контролювати ситуацію з боків, прискоритися, щоб уникнути удару збоку або наїзду ззаду, сама пропускає машину, що підрізала, розпізнає обмеження швидкості (з даних навігації).
У наступних поколіннях, вміє читати знаки, світлофори, їхати пілотом по навігації.

Сама функція дуже цікава, вперше незвичайно і трохи страшно, але прикольно, прибираєш ноги з педалей, руки з керма, і вона їде сама. Лише іноді просить хитнути кермо, перевіряючи, чи ви живі)

Функція автопаркування не Нова, але дуже зручно. Summon, коли ви кличете машину до себе, зі смартфона, і вона сама до вас приїжджає, наприклад, з гаража, або з місця на стоянці.
Але тут кожному своє. Особисто я побачив багато недоліків особисто для себе.
З урахуванням нашої "ідеальної" розмітки все одно тримаєш ногу над педаллю, руку на кермі, т.к. втрачаючи смугу, машина панікує і починає шукати, до чого прив'язатися.
Впускає всіх у потік, іноді різко гальмуючи задніх.
Не здатна сама проїхати перехрестя, чи з'їхати на естакаду, наприклад.
Пересуваючись на пілоті, неможливо швидко обійти машину попереду, яка наприклад, вирішила повернути у двір. Спочатку натискаємо гальмо, відключаючи пілот, потім робимо маневр, і знову вмикаємо АП назад.
Але! Дуже зручно стояти на пілоті у пробці.

Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися
Олександр
Олександр
Їздить на
MG MG 4
Получается, со всеми этими "пилотами", задача водителя — следить, чтобы дорожная обстановка не выходила за возможности автоматики. Смотришь, чтобы была разметка, чтобы были хорошо различимые знаки, погода хорошая (==камеры видят всё что нужно), соседние водители лояльные... Как только что-то нестандартное — перехватывать управление.
19 днів тому
Vova
Vova
Їздить на
Tesla Model S
Я би сказав, що він небезпечний, саме слово "автопілот" якраз і робить його небезпечним, бо неякій він не автопілот))
17 днів тому
СашаХодить пішки
Друже повір на мої трійці 2023 він працює не набагато краще))
19 днів тому
Олег
ОлегХодить пішки
Та ну, мав я досвід на новому їздити, не так все погано, по трасі то взагалі пісня. А старі пілоти то да, в них нема сенсу
19 днів тому