Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Топи
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|
Tesla Model S 85 2016

Враження від автопілота 1 та 2 версії

Vova
Vova
Їздить на
Tesla Model S
29 квітня 2024
|
142
Поділитися:

Потроху почну розповідати про цей апарат, для тих, кому цікаво.
Почну, мабуть, із найцікавішої та незвичайної, але абсолютно не потрібної особисто мені функції — автопілот.

Спочатку, які є машини.
Без АП.
З АП першого покоління (АП1)
З АП другого покоління (АП2)
Подальший розвиток як ап 2,5, ап 3 итд. Їх розглядати поки що не буду.

У чому відмінності ап1 та 2? По-перше, залізо, перший пілот це вона камера над дзеркалом, радар у бампері та датчики по колу.
Другий пілот це кругові камери, радар та датчики.
Функціонал також різний. Перший пілот, по суті, це розумний круїз. Другий – вже інтелект)

Довелося потішити обидва варіанти.
На данному авто, стоїть перший пілот (але я мав змогу на теслі знайомого потестити так само і 2 версію). Має дві функції, просто круїз, все як у всіх, та себе autosteer.
Для роботи останнього потрібна розмітка. Виставляємо дистанцію до переднього авто, швидкість, і все Тесла їде сама, сама гальмує, сама розганяється, сама тримає смугу. Не дає наздогнати машину, збити людину і т.д.
На другому пілоті, вона вже може контролювати ситуацію з боків, прискоритися, щоб уникнути удару збоку або наїзду ззаду, сама пропускає машину, що підрізала, розпізнає обмеження швидкості (з даних навігації).
У наступних поколіннях, вміє читати знаки, світлофори, їхати пілотом по навігації.

Сама функція дуже цікава, вперше незвичайно і трохи страшно, але прикольно, прибираєш ноги з педалей, руки з керма, і вона їде сама. Лише іноді просить хитнути кермо, перевіряючи, чи ви живі)

Функція автопаркування не Нова, але дуже зручно. Summon, коли ви кличете машину до себе, зі смартфона, і вона сама до вас приїжджає, наприклад, з гаража, або з місця на стоянці.
Але тут кожному своє. Особисто я побачив багато недоліків особисто для себе.
З урахуванням нашої "ідеальної" розмітки все одно тримаєш ногу над педаллю, руку на кермі, т.к. втрачаючи смугу, машина панікує і починає шукати, до чого прив'язатися.
Впускає всіх у потік, іноді різко гальмуючи задніх.
Не здатна сама проїхати перехрестя, чи з'їхати на естакаду, наприклад.
Пересуваючись на пілоті, неможливо швидко обійти машину попереду, яка наприклад, вирішила повернути у двір. Спочатку натискаємо гальмо, відключаючи пілот, потім робимо маневр, і знову вмикаємо АП назад.
Але! Дуже зручно стояти на пілоті у пробці.

Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися
Олександр
Олександр
Їздить на
MG MG 4
Получается, со всеми этими "пилотами", задача водителя — следить, чтобы дорожная обстановка не выходила за возможности автоматики. Смотришь, чтобы была разметка, чтобы были хорошо различимые знаки, погода хорошая (==камеры видят всё что нужно), соседние водители лояльные... Как только что-то нестандартное — перехватывать управление.
2 міс. тому
Vova
Vova
Їздить на
Tesla Model S
Я би сказав, що він небезпечний, саме слово "автопілот" якраз і робить його небезпечним, бо неякій він не автопілот))
2 міс. тому
С
СашаХодить пішки
Друже повір на мої трійці 2023 він працює не набагато краще))
2 міс. тому
Олег
ОлегХодить пішки
Та ну, мав я досвід на новому їздити, не так все погано, по трасі то взагалі пісня. А старі пілоти то да, в них нема сенсу
2 міс. тому