Була у мене тиждень тому неприємність. Заїхав машиною на мийку самообслуговування. А після тривалого (годину-півтори) прибирання вже в салоні пилосмоком та ганчірками, іонік не завівся. То не бачив ключ, то писав, "перевірте гальма", пищав скажено, горіли всі лампочки на приборці (не зфоткав, бо трохи був спантеличений ситуацією). Після кількох спроб помітив, що рівень заряду батареї показувався на нулі і під ним горів значок саме 12В акумулятора. Трохи погугливши і співставивши факти, зрозумів, що саме малий і сів. Можливо лампи освітлення салону посадили його. Ще взимку звернув увагу, що він дуже часто заряджався від великої батареї (міг по кілька разів за день видавати повідомлення про роботу функції аукс сейвер). Плюс вік. Аккум заводський, а значить йому вже понад 8 років. Коротше, прикурив я за мануалом (важливий момент - інакше може погоріти щось) і все запрацювало. Потім на СТО хлопці глянули аккум приладом - був майже мертвий. На заміну шукав оригінал Delkor, але його не було. Порадили аналогічний за параметрами, якістю та розмірам такий же південно-корейський Rombat Tornada Asia. Привезли під авто, поміняли. Все працює коректно. Буду спостерігати надалі. Зі здачею старого, за все разом заплатив 2700 грн.
Коментарі
Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні
Во-вторых, да, это особенность электричек — сочетание деградировавшей батарейки и долгого открытия дверей даёт "инсульт". Причём, что-то мне подсказывает, что даже не лампочки садят АКБ, а работающие "мозги" при открытых дверях, так что даже выключение света клавишей не сильно спасёт.
Ну, мы рады что всё решилось!
Згоден, саме після цієї історії подумав, що не зайвим було б мати мультіметр "на господарстві" в авто. І джамп-стартер)