Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Характеристики та огляди
Форум
Все для авто
Увійти
Зареєструватися
|
Hyundai Ioniq 28 2016

Заміна 12В аккумулятора

В'ячеслав
Їздить на
Hyundai Ioniq
04 травня 2024
|
91
Поділитися:

Була у мене тиждень тому неприємність. Заїхав машиною на мийку самообслуговування. А після тривалого (годину-півтори) прибирання вже в салоні пилосмоком та ганчірками, іонік не завівся. То не бачив ключ, то писав, "перевірте гальма", пищав скажено, горіли всі лампочки на приборці (не зфоткав, бо трохи був спантеличений ситуацією). Після кількох спроб помітив, що рівень заряду батареї показувався на нулі і під ним горів значок саме 12В акумулятора. Трохи погугливши і співставивши факти, зрозумів, що саме малий і сів. Можливо лампи освітлення салону посадили його. Ще взимку звернув увагу, що він дуже часто заряджався від великої батареї (міг по кілька разів за день видавати повідомлення про роботу функції аукс сейвер). Плюс вік. Аккум заводський, а значить йому вже понад 8 років. Коротше, прикурив я за мануалом (важливий момент - інакше може погоріти щось) і все запрацювало. Потім на СТО хлопці глянули аккум приладом - був майже мертвий. На заміну шукав оригінал Delkor, але його не було. Порадили аналогічний за параметрами, якістю та розмірам такий же південно-корейський Rombat Tornada Asia. Привезли під авто, поміняли. Все працює коректно. Буду спостерігати надалі. Зі здачею старого, за все разом заплатив 2700 грн.

logbooks/d28049f1836880229db1a470e3044b7df1c44eab709015bcdd8d278e086d8ed6
logbooks/dd2f9314e5c8d1a810c3c8a6ee539e11a40e175ac35c200a6b4069b0d60d8578
Пробіг: 87 тис. км
Витрати: 2 700 грн. або 68 $
Читати в Facebook
G
Читати в Google News
Читати в Telegram

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися
Олександр
Олександр
Їздить на
MG MG 4
Во-первых, в каждом электромобиле в наше время нужно возить мультиметр в бардачке! ;-)

Во-вторых, да, это особенность электричек — сочетание деградировавшей батарейки и долгого открытия дверей даёт "инсульт". Причём, что-то мне подсказывает, что даже не лампочки садят АКБ, а работающие "мозги" при открытых дверях, так что даже выключение света клавишей не сильно спасёт.

Ну, мы рады что всё решилось!
18 днів тому
Дякую! Я теж радий, що все закінчилося)
Згоден, саме після цієї історії подумав, що не зайвим було б мати мультіметр "на господарстві" в авто. І джамп-стартер)
18 днів тому