Hyundai Ioniq 28 kWh 2016
В'ячеславБув(ла) онлайн: 2 год. тому
Про моє авто
Основні характеристики
- Марка
- Модель
- Модифікація28 kWh
- Рік випуску2016
- Батарея28 кВт•г
- ПривідПередній
Основні показники
Пробіг
90 тис. км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Реальний запас ходу
250 км
Запас ходу:
По місту в теплу погоду
250 км
На трасі в теплу погоду
230 км
По місту в холодну погоду
190 км
На трасі в холодну погоду
180 км
Оцінка
4
/ 5
Надійність
5.0
Комфорт
5.0
Ціна
4.0
Технології
4.0
Динаміка
4.0
Матеріали
4.0
Розміри
4.0
Шумоізоляція
2.5
Витрати
Бортжурнал (4)
Коментарі
Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні
ОлегХодить пішки
А по обслуговування як? Це авто всі так хвалять немов воно ідеальне) Думаю дружині прикупити. Записи в борт будуть?) Хочу +- зрозуміти яка вона в обслуговуванні. Підпишусь
20 днів тому
В'ячеслав
Їздить на
Hyundai IoniqПо мірі можливостей в бортжурнал буду писати. За тиждень планую поїхати на огляд ходової. Нічого не стукає, просто після зими продіагностувати.
20 днів тому
АнтонХодить пішки
250 км запас ходу в 28 квт?? Це з власного досвіду?)
20 днів тому
В'ячеслав
Їздить на
Hyundai IoniqТак. Минулого літа так їздив. Поїздки переважно короткі (15-20 км) і без пасажирів, тому кондиціонер, якщо і вмикав, то в режимі "онлі драйвер". Іноді вентиляцію сидінь вмикав і простий обдув без кондиціонера. Багато нюансів. Наприклад, часто виїжджаю на роботу рано-вранці, та й не завжди машина на сонці запаркована, буває, що не потрібно кондер взагалі вмикати. Достатньо вікна трохи опустити. По ситуації. Темп водіння - по місту 60-80 км\г в потоці. Не агресивно. Розхід на сотню був біля 10-11 квт. Режим керування економ. Багато працюю рекуперацією (2-3 режими). Педаллю гальмую переважно для повної зупинки, або при екстренному гальмуванні, а так всі сповільнення на рекуперації. Це по місту. По трасі інша історія.
20 днів тому
Микола
Їздить на
Volkswagen ID.4Блін ну це геть круто! Вміють таки корейці робити
16 днів тому