Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Характеристики та огляди
Новини
Все для авто
Увійти
Зареєструватися

Hyundai Ioniq 28 kWh 2016

44
рейтинг
9
читають
4
записи
на сайті 20 днів
В'ячеславБув(ла) онлайн: 2 год. тому

Про моє авто

Основні характеристики
  • Марка
    Hyundai
  • Модель
  • Модифікація
    28 kWh
  • Рік випуску
    2016
  • Батарея
    28 кВт•г
  • Привід
    Передній

Основні показники

Пробіг
90 тис. км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Реальний запас ходу
250 км
Запас ходу:
По місту в теплу погоду
250 км
На трасі в теплу погоду
230 км
По місту в холодну погоду
190 км
На трасі в холодну погоду
180 км
Оцінка
4
/ 5
Надійність
5.0
Комфорт
5.0
Ціна
4.0
Технології
4.0
Динаміка
4.0
Матеріали
4.0
Розміри
4.0
Шумоізоляція
2.5

Витрати

Бортжурнал (4)

Експлуатація в Норвегії
Візит на сервіс
04.05.2024
87 тис. км
2 700 грн.
02.05.2024
84 тис. км
7 444 грн.
25.10.2023

Коментарі

Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні

Зареєструватися
PetroS8
PetroS8
Їздить на
BMW i3
Хороша машинка
3 дні тому
Олег
ОлегХодить пішки
А по обслуговування як? Це авто всі так хвалять немов воно ідеальне) Думаю дружині прикупити. Записи в борт будуть?) Хочу +- зрозуміти яка вона в обслуговуванні. Підпишусь
20 днів тому
По мірі можливостей в бортжурнал буду писати. За тиждень планую поїхати на огляд ходової. Нічого не стукає, просто після зими продіагностувати.
20 днів тому
Антон
АнтонХодить пішки
250 км запас ходу в 28 квт?? Це з власного досвіду?)
20 днів тому
Так. Минулого літа так їздив. Поїздки переважно короткі (15-20 км) і без пасажирів, тому кондиціонер, якщо і вмикав, то в режимі "онлі драйвер". Іноді вентиляцію сидінь вмикав і простий обдув без кондиціонера. Багато нюансів. Наприклад, часто виїжджаю на роботу рано-вранці, та й не завжди машина на сонці запаркована, буває, що не потрібно кондер взагалі вмикати. Достатньо вікна трохи опустити. По ситуації. Темп водіння - по місту 60-80 км\г в потоці. Не агресивно. Розхід на сотню був біля 10-11 квт. Режим керування економ. Багато працюю рекуперацією (2-3 режими). Педаллю гальмую переважно для повної зупинки, або при екстренному гальмуванні, а так всі сповільнення на рекуперації. Це по місту. По трасі інша історія.
20 днів тому
Блін ну це геть круто! Вміють таки корейці робити
16 днів тому