Минулий власник затонував машину ну дуже темною плівкою. Казав, що для захисту від сонця. Але, насправді, ця плівка лише заважала. )
Особливо при їзді заднім ходом в погано освітлених місцях. Те, що буду знімати це тонування знав ще з моменту купівлі авто. Але спочатку це було "не на часі".
І от цей день настав. Озброївся потрібним інструментом: скребок зі змінними лезами, засіб для скла (по типу "містера мускула"), фен дружини ))
Процедура досить проста. Прогріваємо частину плівки для розм'якшення клею, піддіваємо скребком/лезом і потроху намагаємося відклеювати. Можна трохи бризкати засобом на звільнену область - це трохи допомагає. Намагаємося не давати плівці рватися. Особливо біля країв та знизу. Набагато легше зняти плівку з цих місць витягнувши її за великий і цілий шматок плівки в руках. Якщо порветься, то це не смертельно. Але знімати окремі маленькі шматки набагато довше.
Якщо плівка була якісна та не дуже стара, то вона повинна зніматись досить просто. Іноді одним цілим шматков.
Після того, як зняли плівку, потрібно зняти залишки клею. Для цього наносимо миючий засіб і тим самим скребком обережно знімаємо його.
Тепер потрібно знову затонувати машину. )
Але тепер повноцінною атермальною плівкою.
Коментарі
Увійдіть або зареєструйтеся, щоб писати коментарі, задавати питання та брати участь в обговоренні