Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Топи
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися

10 відгуків Hyundai

Hyundai Ioniq 2017
Ігор
ІгорБув(ла) онлайн: 7 днів тому
1 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
150 тис. км
Реальний запас ходу
230 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
90 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
230 км
На трасі в теплу погоду
230 км
По місту в холодну погоду
230 км
На трасі в холодну погоду
230 км
Оцінка
5
/ 5
Відгук
Hyundai Ioniq electric 2017 року. Авто з Канади. В Івано-Франківську вже на обліку. Ціна на обліку 10300 Дол США!Фактично без ушкоджень, по низу переднього бампера обламана нижня решітка та надлом правої частини переднього бампера.Придбано залізний захист моторного відсіку, лівий оригінальний підкрилок, решітку бампера.Запас ходу наразі 225-240 км.
Hyundai Ioniq Top 2017
Денис
ДенисБув(ла) онлайн: 1 міс. тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
81 тис. км
Реальний запас ходу
220 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
220 км
На трасі в теплу погоду
200 км
По місту в холодну погоду
160 км
На трасі в холодну погоду
160 км
Оцінка
4.5
/ 5
Hyundai Ioniq 2016
В'ячеславБув(ла) онлайн: 5 днів тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
90 тис. км
Реальний запас ходу
250 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
250 км
На трасі в теплу погоду
230 км
По місту в холодну погоду
190 км
На трасі в холодну погоду
180 км
Оцінка
4
/ 5
Hyundai Kona 64 kWh I Покоління 2020
Агрипина
АгрипинаБув(ла) онлайн: 2 міс. тому
3 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
45 тис. км
Реальний запас ходу
350 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
350 км
На трасі в теплу погоду
400 км
По місту в холодну погоду
380 км
На трасі в холодну погоду
350 км
Оцінка
4.5
/ 5
Hyundai Kona 64 kWh I Покоління (FL) США 2022
Вадим
Був(ла) онлайн: Сьогодні
5 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
40 тис. км
Реальний запас ходу
450 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
450 км
На трасі в теплу погоду
400 км
По місту в холодну погоду
320 км
На трасі в холодну погоду
300 км
Оцінка
5
/ 5
Відгук
Американка. Автомобіль крутий і веселий в управлінні. Інші водії отримують сюрприз, коли ви опустите ногу. Стерео добре. Сидіння зручні. Не вистачає місця на задніх сидіннях, але нас це не хвилює, оскільки в машині лише двоє дорослих. Собаки поміщаються в багажник. Зараз зимою запас ходу звісно не такий як хотілось би). Таким чином, пробіг значно менший, ніж зазначений діапазон у 480 км. З увімкненим опаленням це приблизно 320 км. Я дуже розчарований цим, але я розумію і був готовий до втрати пробігу в зимові місяці. Оновлю це вліткуЗагалом всім задоволений, крім зимового пробігу. З заряджанням немає ніяких проблем, купив перехідник ccs1>ccs2 думаю, що авто бере максимум з того, що видають наші станції а це біля 100 кВт за годину, сам перехідник здається на 120 квт розрахований
Hyundai Ioniq 2020
Антон
Був(ла) онлайн: Сьогодні
5 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
40 тис. км
Реальний запас ходу
215 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
215 км
На трасі в теплу погоду
190 км
По місту в холодну погоду
170 км
На трасі в холодну погоду
160 км
Оцінка
5
/ 5
Відгук
Я трохи скептично ставився до покупки електромобіля, тож вирішив орендувати Hyundai Ioniq на два роки, знаючи, що якщо я не піду з ним, я матиму його лише на два роки. З самого початку я був вражений тим, наскільки хороший цей автомобіль, він комфортний, дуже приємний у їзді, і, перш за все, заряджаючи його протягом ночі, він неймовірно дешевий у експлуатації. Деякі відгуки, які я читав раніше, критикували його потужність і ексцелерацію, очевидно, ці відгуки були від бензинових керівників, тому що Ioniq має 4 режими водіння, звичайний, еко, еко + і спорт, якщо вам потрібно переключитися на спортивний режим, це достатньо, натискання кнопки на центральній консолі – і він геть, гаразд, це не хот-хетч, але в сьогоднішніх умовах водіння це просто робота. Керованість на дорозі більш ніж достатня, він добре тримає лінію, а повороти стабільні, кермо, на мій погляд, нейтральне, завдяки вазі акумуляторів автомобіль виглядає досить добре посадженим, хоча деякі вибоїни резонують у салоні. Інтер’єр гарно спланований і виглядає досить якісно, інформаційний дисплей містить більше, ніж потрібно, але досить інтуїтивно зрозумілий, хоча потрібен час, щоб розібратися з деякими більш технічними речами, але кожен день водіння – це легкий вітер. Я з нетерпінням чекаю, що тепер почну керувати автомобілем, чого раніше було не так багато. Я не повернусь до водіння бензинової машини найближчим часом.
Hyundai Ioniq 2020
Олександр
Був(ла) онлайн: Сьогодні
5 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
60 тис. км
Реальний запас ходу
235 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
235 км
На трасі в теплу погоду
200 км
По місту в холодну погоду
180 км
На трасі в холодну погоду
170 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук
Я довго вибирав цю машину і проїхав майже всі альтернативи. Деякі їздили краще та швидше, напевно, але для балансу ціни, продуктивності, практичності та ефективності це було для мене. Він напрочуд швидкий на дорогах, незважаючи на опубліковані дані. Це пов’язано з електричним крутним моментом і завжди ввімкненою правильною передачею. Я можу долати поїздки за той самий час, що й у своєму попередньому BMW M135, і чую радіо набагато чіткіше. Зарядка вдома практично нульова, тому її використання майже нічого не коштує. Швидкість заряджання на швидкісних зарядних пристроях є достатньою, коли ви дізнаєтеся про діапазон заряджання. Не дуже хороший автомобіль на великі відстані, я б не хотів використовувати його понад 400 км. Ергономіка часом може трохи засмучувати, наприклад, "Автоматичне утримання" взагалі не є автоматичним, оскільки його потрібно вибрати, тому його слід називати "утримання". Я також керую VW GTE, який має кращу ергономіку, але він, звичайно, не зовсім електро)
Hyundai Ioniq 2017
Рома
Був(ла) онлайн: Сьогодні
5 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
108 тис. км
Реальний запас ходу
230 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
99 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
230 км
На трасі в теплу погоду
200 км
По місту в холодну погоду
180 км
На трасі в холодну погоду
160 км
Оцінка
5
/ 5
Відгук
Вибираючи електромобіль протягом кількох років, я нарешті зупинився на Hyundai Ioniq після тестування майже кожного електромобіля, який міг. Я щиро вірю, що це найкращий електромобіль на дорозі сьогодні!! Гаразд, це не Tesla, але він має гарне поєднання діапазону, технічних характеристик, функцій, безпеки, простору, якості, надійності тощо, але має відносно недорогу ціну. Цей електромобіль не найкращий варіант для далеких подорожей, але для міста я рахую що йому немає рівних в класі
Hyundai Kona Premium 2019
Діма
Був(ла) онлайн: Сьогодні
6 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
50 тис. км
Реальний запас ходу
450 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
450 км
На трасі в теплу погоду
400 км
По місту в холодну погоду
320 км
На трасі в холодну погоду
300 км
Оцінка
2
/ 5
Відгук
Брав новий в офіційного дилера. Перша заміна тягового двигуна після 15 000 км і після 7 місяців володіння була невеликим шоком. На доставку запчастин пішло 4 тижні. Через 13 місяців тяговий двигун знову вийшов з ладу, і цього разу знадобилося 5 тижнів, щоб отримати деталь/завершити ремонт. Багаторазове відкликання на заміну високовольтної батареї. Тяговий двигун вийшов з ладу та замінювався двічі за 13 місяців Нікому не рекомендую!!
Hyundai Kona Premium 2019
Денис
Був(ла) онлайн: Сьогодні
6 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
64 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
70 тис. км
Реальний запас ходу
480 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
480 км
На трасі в теплу погоду
450 км
По місту в холодну погоду
400 км
На трасі в холодну погоду
380 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук
Ми придбали наш перший електромобіль понад 7 років тому, але його запас ходу був обмежений 145 кілометрами. Для всіх наших далеких поїздок ми зберегли дизельний автомобіль. Відчувши переваги водіння та володіння електромобілем, ми вже давно шукали можливість замінити дизельний автомобіль на електричний, який може без проблем здійснювати далекі поїздки. Ми купили KONA EV, щоб замінити наш дизельний XF, і це виявилося дуже вдалим рішенням. Kona тихіший, швидший і виявився надійнішим, ніж XF. Ми регулярно здійснювали довгі поїздки (понад 515 кілометрів) у цій країні та довші поїздки на континент. Автомобіль має достатній запас ходу для легкого подолання довших відстаней, близько 450км в теплу погоду. Завдяки регулярним зупинкам на 2-3 години для перекусу, зарядка не збільшує час подорожі. Витрати на електричне заряджання нижчі, ніж на дизель або бензин на автострадах, а заряджання вдома значно дешевше та зручніше. Витрати на обслуговування також значно менші. Однак ціна покупки вища, ніж у еквівалентного дизельного чи бензинового автомобіля. В цілому, це справжнє задоволення водити автомобіль, який такий чистий, тихий, швидкий і легкий у володінні.