Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Характеристики та огляди
Новини
Все для авто
Увійти
Зареєструватися

5 відгуків Hyundai Ioniq

Загальний рейтинг Hyundai Ioniq
4.5
/ 5
Надійність
5.0
Комфорт
4.8
Ціна
4.8
Технології
4.7
Динаміка
4.5
Матеріали
4.8
Розміри
4.5
Шумоізоляція
4.3
Запас ходу
По місту в теплу погоду
230 км
На трасі в теплу погоду
204 км
По місту в холодну погоду
176 км
На трасі в холодну погоду
166 км
Деградація батареї (діапазон пробігу)
0-50 тис. км
0.0%
50-100 тис. км
0.0%
100-150 тис. км
1.0%
Hyundai Ioniq Top 2017
Денис
ДенисБув(ла) онлайн: 6 днів тому
7 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
81 тис. км
Реальний запас ходу
220 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
220 км
На трасі в теплу погоду
200 км
По місту в холодну погоду
160 км
На трасі в холодну погоду
160 км
Оцінка
4.5
/ 5
Hyundai Ioniq 2016
В'ячеславБув(ла) онлайн: 3 год. тому
20 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
90 тис. км
Реальний запас ходу
250 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
250 км
На трасі в теплу погоду
230 км
По місту в холодну погоду
190 км
На трасі в холодну погоду
180 км
Оцінка
4
/ 5
Hyundai Ioniq 2020
Антон
Був(ла) онлайн: Сьогодні
3 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
40 тис. км
Реальний запас ходу
215 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
215 км
На трасі в теплу погоду
190 км
По місту в холодну погоду
170 км
На трасі в холодну погоду
160 км
Оцінка
5
/ 5
Відгук

Я трохи скептично ставився до покупки електромобіля, тож вирішив орендувати Hyundai Ioniq на два роки, знаючи, що якщо я не піду з ним, я матиму його лише на два роки. З самого початку я був вражений тим, наскільки хороший цей автомобіль, він комфортний, дуже приємний у їзді, і, перш за все, заряджаючи його протягом ночі, він неймовірно дешевий у експлуатації. Деякі відгуки, які я читав раніше, критикували його потужність і ексцелерацію, очевидно, ці відгуки були від бензинових керівників, тому що Ioniq має 4 режими водіння, звичайний, еко, еко + і спорт, якщо вам потрібно переключитися на спортивний режим, це достатньо, натискання кнопки на центральній консолі – і він геть, гаразд, це не хот-хетч, але в сьогоднішніх умовах водіння це просто робота. Керованість на дорозі більш ніж достатня, він добре тримає лінію, а повороти стабільні, кермо, на мій погляд, нейтральне, завдяки вазі акумуляторів автомобіль виглядає досить добре посадженим, хоча деякі вибоїни резонують у салоні. Інтер’єр гарно спланований і виглядає досить якісно, інформаційний дисплей містить більше, ніж потрібно, але досить інтуїтивно зрозумілий, хоча потрібен час, щоб розібратися з деякими більш технічними речами, але кожен день водіння – це легкий вітер. Я з нетерпінням чекаю, що тепер почну керувати автомобілем, чого раніше було не так багато. Я не повернусь до водіння бензинової машини найближчим часом.

Hyundai Ioniq 2020
Олександр
Був(ла) онлайн: Сьогодні
3 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
60 тис. км
Реальний запас ходу
235 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
235 км
На трасі в теплу погоду
200 км
По місту в холодну погоду
180 км
На трасі в холодну погоду
170 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук

Я довго вибирав цю машину і проїхав майже всі альтернативи. Деякі їздили краще та швидше, напевно, але для балансу ціни, продуктивності, практичності та ефективності це було для мене. Він напрочуд швидкий на дорогах, незважаючи на опубліковані дані. Це пов’язано з електричним крутним моментом і завжди ввімкненою правильною передачею. Я можу долати поїздки за той самий час, що й у своєму попередньому BMW M135, і чую радіо набагато чіткіше. Зарядка вдома практично нульова, тому її використання майже нічого не коштує. Швидкість заряджання на швидкісних зарядних пристроях є достатньою, коли ви дізнаєтеся про діапазон заряджання. Не дуже хороший автомобіль на великі відстані, я б не хотів використовувати його понад 400 км. Ергономіка часом може трохи засмучувати, наприклад, "Автоматичне утримання" взагалі не є автоматичним, оскільки його потрібно вибрати, тому його слід називати "утримання". Я також керую VW GTE, який має кращу ергономіку, але він, звичайно, не зовсім електро)

Hyundai Ioniq 2017
Рома
Був(ла) онлайн: Сьогодні
3 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
28 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
108 тис. км
Реальний запас ходу
230 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
99 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
230 км
На трасі в теплу погоду
200 км
По місту в холодну погоду
180 км
На трасі в холодну погоду
160 км
Оцінка
5
/ 5
Відгук

Вибираючи електромобіль протягом кількох років, я нарешті зупинився на Hyundai Ioniq після тестування майже кожного електромобіля, який міг. Я щиро вірю, що це найкращий електромобіль на дорозі сьогодні!! Гаразд, це не Tesla, але він має гарне поєднання діапазону, технічних характеристик, функцій, безпеки, простору, якості, надійності тощо, але має відносно недорогу ціну. Цей електромобіль не найкращий варіант для далеких подорожей, але для міста я рахую що йому немає рівних в класі