Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Топи
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися

11 відгуків Volkswagen e-Golf

Середній рейтинг Volkswagen e-Golf
4.5
/ 5
Надійність
4.7
Комфорт
4.6
Ціна
4.5
Технології
4.3
Динаміка
4.7
Матеріали
4.5
Розміри
4.3
Шумоізоляція
4.3
Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Покоління 2016
Oleksiy
OleksiyБув(ла) онлайн: 3 дні тому
19 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
24.2 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
110 тис. км
Реальний запас ходу
140 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
91 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
140 км
На трасі в теплу погоду
130 км
По місту в холодну погоду
115 км
На трасі в холодну погоду
100 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук
E-Golf 2016 року, дорест.На момент покупки мав пробіг 103 тис. км.Батарея має не вбитий стан, але звісно й не нова.На 90% заряду має реальний пробіг в районі 120км, на 100% приблизно 140-150, при тому що прогнозує 170км.Заряджаю в основному до 90%, та близкьо разу в місяць до 100% задля балансування комірок батареї.За 700 км пробігу маю середній розхід ел. в 15квт/100км, хоча в місті на відстанях в 30км виходило вижати і 13квт/100км.Велике значення має кондиціонер, гума, розвал сходження, та вага вашої ноги))
Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Покоління 2017
Antonio
AntonioБув(ла) онлайн: 7 днів тому
1 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
24 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
35 тис. км
Реальний запас ходу
150 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
95 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
150 км
На трасі в теплу погоду
140 км
По місту в холодну погоду
110 км
На трасі в холодну погоду
100 км
Оцінка
5
/ 5
Відгук
Невеличка історія про покупку) Два місяці тому ми з дружиною придбали Амарок. Машина крута, дуже нам подобалась, були на неї грандіозні плани але після війни, бо зараз я воюю. І якось одним сонячним днем, розмовлявши з дружиною по телефону я запитав чи не хоче вона електромобіль. У відповідь вона відповіла, що тільки вчора про це думала)) Почали зважувати всі за та проти і ЗА було більше. Дружина їздить виключно по місту і Амарок для неї не дуже практичний хоч вона з ним чудово справлялась. Але не багато не мало, а 6к в місяць на паливо уходило. Вирішили, що зараз для дружини електро буде кращим варіантом, тож почав я розбиратися в цій темі більш детально. Дивився огляди на Ютуб, спілкувався зі знайомим в якого вже третя електро і розпочав пошуки на Авторіа. Вибір електромобіля для мене був очевидний, жодних Ліфів, Хюндаїв та іншого навіть не розглядав, так як я прихильник німців та вчасності VAG, то вибір пав на VW e-Golf. Декілька днів ретельно вивчав e-Golg. Спочатку думали, що дружині вистачить на 24квт(запас ходу 150км+-), але потім вирішили, що якщо вже брати, то брати на 36квт(запас ходу 200-240км). Розглядали навіть варіант щоб лишити Амарок і купити е-Гольф на 24квт. Для міста його б вистачило з головою, а для страховки був би дизельний танк) Але потім знову все обдумали, зважили всі за і проти та вирішили, що поки я воюю то 2 машини нам не потрібно, бо одна з них буде просто стояти в гаражі. По цій причині ми продали "Малишку Ауді" коли купили Амарок. На Авторіа відібрав декілька варіантів по Києву, які відповідали моїм критеріям. Набрав знайомого, домовились на вівторок, що я приїду в Київ, він вранці забирає Амарок і до вечора я мав купити е-Гольф та з чистою душею повернутися на Бамбас) Настав довгоочікуваний день, я прибув в Київ і почали з дружиною їздити дивитися варіанти, їх було всього лише 5. Зараз розпишу все по кожному з варіантів. 1. Машина нам сподобалась, 2018р, чорний колір, по кузову Good, пробіг 103к, ціна 17200$. Ми все оглянули, проїхалися, подякували продавцю і поїхали дивитись наступний варіант. 2. Цей варіант по фото мені сподобався найбільше. Виглядала ну дууууже круто! 2018р, 76к пробіг, ціна 18700$, але по кузову була біда((( Машина з усіх сторін була в подряпинах, руль теж був в великих подряпинах! Я був шокований! Як завжди, на фото цукерка, а в реальності це був один з найгірших варіантів! Тож поїхали ми дивитися наступну. 3. 2017р, пробіг 38к, вартість 18500$. Тут був теж треш по кузову((( Відсутність лючка зарядного порту(бензобака))), дуже глибока подряпина на капоті, яка вже покрита була іржею, на двох правих дверках були вмятинки на ребрі, і ще купа дрібних потряпин. Тож поїхали ми дивитися наступну. 4. 2018р, пробіг 92к, вартість 18500$. Тут все просто, ми набрали продавця, запитали адресу, він скинув точку, написав, що зможе показати авто через півтори години і відразу ж написав, що скине 200$ на поліровку і видалення вмʼятин...і знову розчарування((( тож ми навіть не їхали на огляд і відразу набрали наступного. 5. 2017р, пробіг 28к!!! це був найменший пробіг, вартість 18000$. Цей варіант був найдалі він нас, ми для себе вже зрозуміли, що якщо він теж буде не дуже, то ми заберемо варіант №1. Але приїхавши на місце, оглянули авто і зрозуміли, що ми знайшли скарб)) це був найкращий варіант, єдина пригнана з Німеччини, бо всі решта з Норвегії. Два роки в одних руках, пригнана з пробігом 6к. Після 2хв роздумів ми зрозуміли, що ми її забираємо без жодних сумнівів. Отже поїхали ми в сервісний центр, 30хв часу і дружина стала щасливою власницею свіженького е-Гольфа, а я поїхав назад Данбіть Бамбас))
Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Покоління 2016
Fatal Hamster
Fatal HamsterБув(ла) онлайн: 1 міс. тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
24.2 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
100 тис. км
Реальний запас ходу
120 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
90 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
120 км
На трасі в теплу погоду
100 км
По місту в холодну погоду
100 км
На трасі в холодну погоду
100 км
Оцінка
4
/ 5
Відгук
Авто дружини. Було придбане в Україні. Минулий власник придбав її на аукціоні Manheim (аукціон цілих автомобілів) та привіз в Україну
Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Покоління 2015
АндрійБув(ла) онлайн: 2 міс. тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
24.2 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
127 тис. км
Реальний запас ходу
160 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
96 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
160 км
На трасі в теплу погоду
140 км
По місту в холодну погоду
130 км
На трасі в холодну погоду
100 км
Оцінка
5
/ 5
Відгук
11500₴
Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Покоління 2015
Jurek78
Jurek78Був(ла) онлайн: 3 дні тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
24.2 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
150 тис. км
Реальний запас ходу
160 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
90 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
160 км
На трасі в теплу погоду
140 км
По місту в холодну погоду
120 км
На трасі в холодну погоду
110 км
Оцінка
4
/ 5
Volkswagen e-Golf 35.8 kWh I Покоління (FL) 2020
ЮрійБув(ла) онлайн: 12 днів тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
35.8 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
31 тис. км
Реальний запас ходу
260 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
260 км
На трасі в теплу погоду
240 км
По місту в холодну погоду
190 км
На трасі в холодну погоду
180 км
Оцінка
4.5
/ 5
Volkswagen e-Golf 36 kWh 2018
Максим
Був(ла) онлайн: Сьогодні
6 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
36 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
79 тис. км
Реальний запас ходу
230 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
99 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
230 км
На трасі в теплу погоду
200 км
По місту в холодну погоду
200 км
На трасі в холодну погоду
160 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук
Володію 2 роки, пригнаний з Норвегії, нарікань не маю, для міжміського сполучення звісно буває батареї замало, але для міста це те що потрібно
Volkswagen e-Golf 24 kwt 2015
Олександр
Був(ла) онлайн: Сьогодні
6 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
24 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
130 тис. км
Реальний запас ходу
170 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
98 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
170 км
На трасі в теплу погоду
150 км
По місту в холодну погоду
150 км
На трасі в холодну погоду
130 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук
24 квт, народний міський електромобіль! Таксую на ньому вже 2 роки, за свої гроші нормальне авто, не знаю, що ще можна сказати, звичайно хотілось би більшу батарейку, але для міста вистачає
Volkswagen e-Golf 36 kWh 2018
Михайло
Був(ла) онлайн: Сьогодні
6 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
36 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
50 тис. км
Реальний запас ходу
240 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
240 км
На трасі в теплу погоду
200 км
По місту в холодну погоду
200 км
На трасі в холодну погоду
160 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук
У нас у сім’ї дві машини — турер із великим двигуном і малолітражка — і ми з дружиною не маємо «його та її». Ми використовуємо автомобілі за потреби для коротких чи тривалих поїздок. Я вирішив змінити малолітражку навесні 2020 року і перейти на електрику. Ми спробували лише дві машини – обом близько року – Nissan Leaf та eGolf. Ми віддали перевагу eGolf, головним чином тому, що він ідеально нагадує бензиновий або дизельний Golf, тоді як багато електромобілів здаються нам дивно непривабливими. Він має швидке прискорення та відповідає прогнозованому запасу ходу в 240 км у теплі місяці. Це скоротилося приблизно до 160 км в середині зими, але все ще достатньо для малолітражних поїздок, тобто поїздок менше 80 км в один бік; зазвичай ми не збиваємося на ньому більше ніж на 60км, тому зарядка вдома — це все, що нам потрібно. У нас була лише одна проблема – помилка програмного забезпечення, яка розрядила батарею 12 В, що перешкоджало запуску. Це було швидко діагностовано та виправлено вдома шляхом оновлення програмного забезпечення. Я знаю, що запас ходу на електроприводі поступово збільшується, але для нашого використання на малолітражках діапазону 240км цілком достатньо з періодичною зарядкою вдома. Компанія VW створила чудову електронну версію свого найпопулярнішого автомобіля.
Volkswagen e-Golf 36 kwt 2020
Сергей
Був(ла) онлайн: Сьогодні
6 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
36 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
60 тис. км
Реальний запас ходу
240 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
240 км
На трасі в теплу погоду
200 км
По місту в холодну погоду
200 км
На трасі в холодну погоду
160 км
Оцінка
5
/ 5
Відгук
Електричний e-Golf я придбав замість свого Audi A5, оскільки я їздив понад 640 кілометрів на день для роботи, а мій рахунок за дизель складав близько $500 на місяць. Я вирішив взяти новий e-Golf. Це дозволило мені заощадити кошти на бензині/дизелі, а також на компонентах двигуна. Підсумовуючи, e-Golf не лише дозволяє заощаджувати гроші, що є важливим у нинішній економічній ситуації, але й має відмінні ходові якості та комфорт. Система розваг в автомобілі оцінює ваш стиль водіння з точки зору економії ресурсів планети, до чого кожен з нас має долучитися!! Плавний хід автомобіля створює враження, ніби ви їдете на повітрі. Розгін e-Golf змушує мій мобільний телефон у середньому відділенні переміщатися назад на заднє сидіння, що значить про його безпеку на стаціонарних перехрестях, коли потрібно швидко рушати з місця. І щоб все це підсумувати, мій бухгалтер вирахував, що цей автомобіль дозволяє мені заощадити $6250 на рік ...
Volkswagen e-Golf 36 kwt 2019
Сергей
Був(ла) онлайн: Сьогодні
6 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
36 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
80 тис. км
Реальний запас ходу
260 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
99 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
260 км
На трасі в теплу погоду
220 км
По місту в холодну погоду
210 км
На трасі в холодну погоду
180 км
Оцінка
4
/ 5
Відгук
Мій перший (і точно не останній) електромобіль. Усе, що добре в VW Golf, але в електричній версії. Він зручний, надійний, а витрати на утримання просто мізерні. Я заряджаю свою машину в основному вдома за нічним тарифом 1 грн за кВт*год. Він чудово їде, навіть не дивлячись на те, що важчий знизу, ніж бензиновий/дизельний Golf. Відчувається надійним та стійким на дорозі, а рівень комфорту такий, як ви й очікуєте від VW. Відмінний. Якщо ви розглядаєте перехід на електромобіль, потребуєте авто, яке здатне швидко переміщатися на короткі дистанції, але водночас спроможне пройти й довші відстані (мережа зарядних станцій постійно покращується), то на ринку достатньо дуже хороших автомобілів з малим пробігом, з яких ви можете вибрати. Я б рекомендував обрати e-Golf з повним пакетом опцій та Pro Navigation (екран 10 дюймів) - і якщо вдасться знайти, то e-Golf з тепловим насосом, оскільки саме взимку запас ходу може зменшуватися. Однак не зосереджуйтеся лише на запасі ходу. З електромобілем потрібно просто трохи інший підхід. Моя оцінка 4