Увійти|Зареєструватися
Авторинок
Стрічка
Топи
Бортжурнали
Автомобілі
Блоги
Автосервіси
Спільноти
Характеристики та огляди
Все для авто
Увійти
Зареєструватися

26 відгуків Volkswagen

Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Покоління 2016
Oleksiy
OleksiyБув(ла) онлайн: 3 дні тому
19 днів тому
Основні показники
Ємність батареї
24.2 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
110 тис. км
Реальний запас ходу
140 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
91 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
140 км
На трасі в теплу погоду
130 км
По місту в холодну погоду
115 км
На трасі в холодну погоду
100 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук
E-Golf 2016 року, дорест.На момент покупки мав пробіг 103 тис. км.Батарея має не вбитий стан, але звісно й не нова.На 90% заряду має реальний пробіг в районі 120км, на 100% приблизно 140-150, при тому що прогнозує 170км.Заряджаю в основному до 90%, та близкьо разу в місяць до 100% задля балансування комірок батареї.За 700 км пробігу маю середній розхід ел. в 15квт/100км, хоча в місті на відстанях в 30км виходило вижати і 13квт/100км.Велике значення має кондиціонер, гума, розвал сходження, та вага вашої ноги))
Volkswagen ID.6 2022
Arkadiy
ArkadiyБув(ла) онлайн: 5 днів тому
1 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
84 кВт•г
Привід
Задній
Пробіг
25 тис. км
Реальний запас ходу
500 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
500 км
На трасі в теплу погоду
500 км
По місту в холодну погоду
350 км
На трасі в холодну погоду
350 км
Оцінка
5
/ 5
Volkswagen ID.6 Crozz 2023
Алексей Мусиенко
Алексей МусиенкоБув(ла) онлайн: 1 міс. тому
1 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
84 кВт•г
Привід
Задній
Пробіг
5 тис. км
Реальний запас ходу
500 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
500 км
На трасі в теплу погоду
550 км
По місту в холодну погоду
350 км
На трасі в холодну погоду
400 км
Оцінка
4.5
/ 5
Volkswagen ID.6 2022
AндрійБув(ла) онлайн: 7 днів тому
1 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
84 кВт•г
Привід
Задній
Пробіг
20 тис. км
Реальний запас ходу
450 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
99 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
450 км
На трасі в теплу погоду
400 км
По місту в холодну погоду
320 км
На трасі в холодну погоду
300 км
Оцінка
4.5
/ 5
Відгук
Вибір був усвідомлений за для економії сімейного бюджету. Авто в цілому виправдало сподівання на 99%. Авто брав та гнав з Черкас. Випущено авто у 11 місяці 22 року. Взяв його в 12 місяці 23 року. Прошивка по заводу 2914 с08, оновив мультимедіа через флешку до 2930. Одразу закатав пороги, оптику спереду, капот та частину бампера в плівку. За майже 6 місяців і 13 000 км пробігу нічого не відпало не зламалось, всі ручки працюють і відкривають закривають сенсорами. Для пошановувачів ДВЗ одразу скажу: я сів і поїхав з Кривого Рогу в Суми взимку, а потім ще їздив на Закарпаття. Витрати взимку в середньому 23-28 кВт/100 км, влітку по місту 14-18, траса 17-22 в залежності від вітру та як чавити на педаль газу. Взимку по трасі вистачало з пічкою десь на 280-320 км. В теплу пору в середньому якщо не тошнотити занадто то на 450 км. За останні півроку володіння авто помітив, що кількість швидких зарядних станцій між містами зросла. По місту їздити суцільний кайф, залив повний бак на 132 грн і катаєш тиждень)
Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Покоління 2017
Antonio
AntonioБув(ла) онлайн: 7 днів тому
1 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
24 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
35 тис. км
Реальний запас ходу
150 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
95 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
150 км
На трасі в теплу погоду
140 км
По місту в холодну погоду
110 км
На трасі в холодну погоду
100 км
Оцінка
5
/ 5
Відгук
Невеличка історія про покупку) Два місяці тому ми з дружиною придбали Амарок. Машина крута, дуже нам подобалась, були на неї грандіозні плани але після війни, бо зараз я воюю. І якось одним сонячним днем, розмовлявши з дружиною по телефону я запитав чи не хоче вона електромобіль. У відповідь вона відповіла, що тільки вчора про це думала)) Почали зважувати всі за та проти і ЗА було більше. Дружина їздить виключно по місту і Амарок для неї не дуже практичний хоч вона з ним чудово справлялась. Але не багато не мало, а 6к в місяць на паливо уходило. Вирішили, що зараз для дружини електро буде кращим варіантом, тож почав я розбиратися в цій темі більш детально. Дивився огляди на Ютуб, спілкувався зі знайомим в якого вже третя електро і розпочав пошуки на Авторіа. Вибір електромобіля для мене був очевидний, жодних Ліфів, Хюндаїв та іншого навіть не розглядав, так як я прихильник німців та вчасності VAG, то вибір пав на VW e-Golf. Декілька днів ретельно вивчав e-Golg. Спочатку думали, що дружині вистачить на 24квт(запас ходу 150км+-), але потім вирішили, що якщо вже брати, то брати на 36квт(запас ходу 200-240км). Розглядали навіть варіант щоб лишити Амарок і купити е-Гольф на 24квт. Для міста його б вистачило з головою, а для страховки був би дизельний танк) Але потім знову все обдумали, зважили всі за і проти та вирішили, що поки я воюю то 2 машини нам не потрібно, бо одна з них буде просто стояти в гаражі. По цій причині ми продали "Малишку Ауді" коли купили Амарок. На Авторіа відібрав декілька варіантів по Києву, які відповідали моїм критеріям. Набрав знайомого, домовились на вівторок, що я приїду в Київ, він вранці забирає Амарок і до вечора я мав купити е-Гольф та з чистою душею повернутися на Бамбас) Настав довгоочікуваний день, я прибув в Київ і почали з дружиною їздити дивитися варіанти, їх було всього лише 5. Зараз розпишу все по кожному з варіантів. 1. Машина нам сподобалась, 2018р, чорний колір, по кузову Good, пробіг 103к, ціна 17200$. Ми все оглянули, проїхалися, подякували продавцю і поїхали дивитись наступний варіант. 2. Цей варіант по фото мені сподобався найбільше. Виглядала ну дууууже круто! 2018р, 76к пробіг, ціна 18700$, але по кузову була біда((( Машина з усіх сторін була в подряпинах, руль теж був в великих подряпинах! Я був шокований! Як завжди, на фото цукерка, а в реальності це був один з найгірших варіантів! Тож поїхали ми дивитися наступну. 3. 2017р, пробіг 38к, вартість 18500$. Тут був теж треш по кузову((( Відсутність лючка зарядного порту(бензобака))), дуже глибока подряпина на капоті, яка вже покрита була іржею, на двох правих дверках були вмятинки на ребрі, і ще купа дрібних потряпин. Тож поїхали ми дивитися наступну. 4. 2018р, пробіг 92к, вартість 18500$. Тут все просто, ми набрали продавця, запитали адресу, він скинув точку, написав, що зможе показати авто через півтори години і відразу ж написав, що скине 200$ на поліровку і видалення вмʼятин...і знову розчарування((( тож ми навіть не їхали на огляд і відразу набрали наступного. 5. 2017р, пробіг 28к!!! це був найменший пробіг, вартість 18000$. Цей варіант був найдалі він нас, ми для себе вже зрозуміли, що якщо він теж буде не дуже, то ми заберемо варіант №1. Але приїхавши на місце, оглянули авто і зрозуміли, що ми знайшли скарб)) це був найкращий варіант, єдина пригнана з Німеччини, бо всі решта з Норвегії. Два роки в одних руках, пригнана з пробігом 6к. Після 2хв роздумів ми зрозуміли, що ми її забираємо без жодних сумнівів. Отже поїхали ми в сервісний центр, 30хв часу і дружина стала щасливою власницею свіженького е-Гольфа, а я поїхав назад Данбіть Бамбас))
Volkswagen e-up 2015
MensonБув(ла) онлайн: 8 днів тому
1 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
16 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
75 тис. км
Реальний запас ходу
120 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
88 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
120 км
На трасі в теплу погоду
100 км
По місту в холодну погоду
80 км
На трасі в холодну погоду
80 км
Оцінка
4
/ 5
Volkswagen ID.4 Pro I Покоління 2022
Vladyslav
VladyslavБув(ла) онлайн: 7 днів тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
77 кВт•г
Привід
Задній
Пробіг
5 тис. км
Реальний запас ходу
350 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
350 км
На трасі в теплу погоду
340 км
По місту в холодну погоду
300 км
На трасі в холодну погоду
250 км
Оцінка
4.5
/ 5
Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Покоління 2016
Fatal Hamster
Fatal HamsterБув(ла) онлайн: 1 міс. тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
24.2 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
100 тис. км
Реальний запас ходу
120 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
90 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
120 км
На трасі в теплу погоду
100 км
По місту в холодну погоду
100 км
На трасі в холодну погоду
100 км
Оцінка
4
/ 5
Відгук
Авто дружини. Було придбане в Україні. Минулий власник придбав її на аукціоні Manheim (аукціон цілих автомобілів) та привіз в Україну
Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Покоління 2015
АндрійБув(ла) онлайн: 2 міс. тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
24.2 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
127 тис. км
Реальний запас ходу
160 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
96 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
160 км
На трасі в теплу погоду
140 км
По місту в холодну погоду
130 км
На трасі в холодну погоду
100 км
Оцінка
5
/ 5
Відгук
11500₴
Volkswagen ID.3 2023
Олег
ОлегБув(ла) онлайн: 9 днів тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
24 кВт•г
Привід
Задній
Пробіг
20 тис. км
Реальний запас ходу
160 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
160 км
На трасі в теплу погоду
150 км
По місту в холодну погоду
120 км
На трасі в холодну погоду
110 км
Оцінка
4
/ 5
Відгук
І знову електричка 😎До цього VW e-Golf 2014 р.в. 24 квТ.
Volkswagen e-Golf 24.2 kWh I Покоління 2015
Jurek78
Jurek78Був(ла) онлайн: 3 дні тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
24.2 кВт•г
Привід
Передній
Пробіг
150 тис. км
Реальний запас ходу
160 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
90 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
160 км
На трасі в теплу погоду
140 км
По місту в холодну погоду
120 км
На трасі в холодну погоду
110 км
Оцінка
4
/ 5
Volkswagen ID.Crozz Late pro 2022
Олександр ЗБув(ла) онлайн: 2 міс. тому
2 міс. тому
Основні показники
Ємність батареї
82.4 кВт•г
Привід
Задній
Пробіг
18 тис. км
Реальний запас ходу
380 км
Здоров'я акумулятора (SOH)
100 %
Запас ходу
По місту в теплу погоду
380 км
На трасі в теплу погоду
450 км
По місту в холодну погоду
250 км
На трасі в холодну погоду
320 км
Оцінка
4.5
/ 5